Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سید مجتبی هاشمی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در نشست بررسی عملکرد کمیته‌های اجرایی هفتمین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانش‌آموزان جهان اسلام، با اشاره به مطالبه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مبنی بر «جهاد تبیین»، اظهار کرد: برگزاری این مسابقات فرصت مغتنمی است که می‌توان از این ظرفیت در جهت معرفی دستاوردها و رویکردهای انقلاب اسلامی در سطح جهان اسلام عمل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در عصری که انتقال اطلاعات به راحتی ممکن شده است، می‌بایست از این بستر در جهت پیشبرد اهداف، بهترین بهره‌برداری را داشته باشیم، چرا که بهترین کار در مقابل جریان‌ تحریف، فعالیت فرهنگی صحیح است.

هاشمی گفت: همواره در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، شرکت‌کنندگان ایرانی، حائز رتبه‌های برتر بودند، این نشان از رویکرد صحیح جمهوری اسلامی نسبت به جایگاه رفیع قرآن در زندگی دارد و در این برهه از زمان که امکان برگزاری حضوری مسابقات فراهم نیست، استفاده از رسانه‌ها، ظرفیت عظیمی برای تبادل فرهنگ و ارائه راهکارهای مناسب در جهت اعتلای این ودیعه الهی به جهان اسلام دارد.

رییس ستاد اجرایی هفتمین دوره مسابقات بین‌الملی قران کریم دانش‌آموزان جهان اسلام در ادامه گفت: به کمیته‌های برگزاری مسابقات توصیه می‌کنم با مشارکت متخصصین این امر در جهت معرفی مفاخر دانش‌آموزی قرآن کریم، تلاش کنند.

هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزان جهان اسلام به میزبانی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در اسفند ۱۴۰۰ بصورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

منبع: فارس

کلیدواژه: مسابقات بین المللی قرآن کریم سید مجتبی هاشمی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران مسابقات بین جهان اسلام قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۳۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، این اتفاق سه روز پیش در استکهلم رخ داد و تصاویر آن به‌تازگی منتشر شده است.

کد خبر 848108 منبع: میزان برچسب‌ها قرآن - فعالیت‌ها خبر مهم مسیحیت سوئد

دیگر خبرها

  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • معرفی بهترین مستندهای جهان
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است