Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت ‌الاسلام والمسلمین منصور باقربیگ روز شنبه در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت برگزاری مراسم اعتکاف اظهارداشت: در ۲ سال گذشته به دلیل ویروس کرونا مراسم اعتکاف برگزار نشد اما امسال براساس مطالبات زیاد مردمی مبنی بر برگزاری این مراسم مقرر شد با رعایت دستورالعمل ها و نکات بهداشتی از سوی ستاد کرونا اعتکاف برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: بازرسان ستاد کرونا در حال بررسی از مساجد و نحوه برگزاری مراسم هستند و سازمان تبلیغات کشور نیز شیوه نامه ها و دستورالعمل هایی را ابلاغ کرده که همان شیوه نامه های ستاد کرونا است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: به برکت انقلاب اسلامی همه مردم با مراسم پرفیض اعتکاف آشنا شدند و طبق فرموده رهبری اعتکاف جهت گیری صحیح در نظام است که جوان ها به آن روی می آورند.

وی بیان کرد: امسال ثبت نام اعتکاف به صورت الکترونیکی انجام می شود و افراد در زمان ثبت نام باید کارت واکسن خود را در سامانه بارگذاری کنند.

حجت ‌الاسلام باقربیگ گفت: رایزنی هایی با خیرین برای تهیه اقلام خوراکی و مایحتاج این سه روز انجام شده و معتکفین باید تنها حدود ۸۰ هزارتومان پرداخت کنند.

وی افزود: مسابقه ای نیز طراحی شده که افراد می توانند عکس، دلنوشته و فیلم از مراسم اعتکاف تهیه کرده و آثار خود را تا ۱۰ اسفندماه در صفحات رسمی سازمان تبلیغات بارگذاری کرده و در این مسابقه شرکت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ۱۲ مسجد در زاهدان ثبت نام اعتکاف را انجام دادند و تنها ۲۰ درصد ظرفیت مساجد باید افراد معتکف شوند.

وی اظهار داشت: طی این سه روز کرسی های تلاوت، سخنرانی و حلقه های معرفت انجام می شود و در روز سوم نیز اعمال ام‌داود برگزار خواهد شد که با برنامه ریزی های صورت گرفته از مناجات خوان ها و قاریان برجسته بهره مند می شویم و افرادی که تمایل داشته باشند در این مراسم شرکت کنند می توانند در برخی از مساجد که گنجایش داشته باشند حضور یابند.

وی تاکید کرد: در شهرهای با رنگ قرمز مراسم اعتکاف برگزار نخواهد شد. 

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان اعتکاف زاهدان سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان اعتکاف زاهدان سیستان و بلوچستان اعتکاف زاهدان سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان مراسم اعتکاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۳۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

(تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه «اکسپو» با سه محور برگزار می‌شود
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • آئین دوهزار ساله بیل‌گردانی در نیم‌ور برگزار شد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد