Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@12:47:54 GMT

هزینه کلاس خصوصی زبان آلمانی در تهران چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۶۳۶۴۰

هزینه کلاس خصوصی زبان آلمانی در تهران چقدر است؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اهمیت زبان آلمانی بر هیچ کس پوشیده نیست و اکثر دانش آموزان برای ورود یا کار در دانشگاه‌های برتر آلمان به یادگیری این زبان نیاز دارند. مشکل اصلی اکثر مردم یادگیری زبان است. طول دوره آموزشی به این صورت است که اکثر موسسات برای ایجاد درآمد بیشتر طول این دوره‌ها را افزایش می‌دهند و این کار آموزشگاه‌ها علاوه بر این که باعث می‌شود شما هزینه‌های بیش‌تری را متحمل بشوید کیفیت آموزش نیز به دلیل طولانی بودن دوره‌ی آموزش افزایش می‌یابد اما ما در موسسه دنیای زبان با مدیریت زمان و هزینه به ارائه بهترین کلاس‌های خصوصی آموزش زبان آلمانی در تهران پرداخته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مقاله به بررسی هزینه‌های کلاس‌های خصوصی زبان آلمانی در شهر تهران پرداخته ایم.

چرا باید برای آموزش زبان آلمانی هزینه کنیم؟

زبان آلمانی یکی از مهم‌ترین زبان‌های اروپا است و همچنین زبان آلمانی، زبان ملی کشور آلمان است که یکی از بزرگ‌ترین اقتصادهای جهان را دارد و برای زندگی و مهاجرت می‌توان با اطمینان گفت آلمان کشوری مطمعن و بسیار مناسب است. اقامت گرفتن در این کشور است بسیار سخت است و اولین مرحله‌ای که داشتن آن الزامی است، دانش زبان آلمانی و یا زبان انگلیسی با گواهی معتبر بین الملی است. بنابراین اگر برای آینده خود برنامه‌ای دارید می‌توانید به کشور آلمان مهاجرت کرده و با آسودگی کامل به زندگی خود بپردازید.

چرا باید برای کلاس‌های خصوصی آموزش زبان آلمانی هزینه کنیم؟

روش‌های زیادی برای یادگیری زبان آلمانی وجود دارد و بهترین روش آن شرکت در کلاس خصوصی زبان آلمانی است زیرا بازده کلاس‌های خصوصی بسیار بیش‌تر از کلاس‌های عمومی آموزش زبان آلمانی است همچنین زبان آلمانی مزایای بسیار زیادی برای کسانی که به یادگیری این زبان می‌پردازند دارد و یکی از مهم‌ترین مزایای آن می‌توان به فرصت‌های تحصیلی در کشور آلمان اشاره کرد.

همان طور که می‌دانید دانشگاه‌های آلمان جایگاه بالایی در جامعه علمی دارند و علاوه بر آن بسیاری از این دانشگاه‌ها هزینه‌ی بسیار پایینی دارند و برخی نیز رایگان هستند. جدا از فرصت‌های تحصیلی فرصت‌های کاری زیادی نیز در کشور آلمان وجود دارد و قطعاً اگر به این زبان مسلط باشید، می‌توانید در این کشور کار کنید و نکته جالب این است که بدون تخصص، می‌توانید به کارهای ساختمانی، فنی و بسیاری از کارهای دیگر نیز بپردازید.

ما در مورد اهمیت و مزایای یادگیری زبان آلمانی صحبت کردیم اما به یاد داشته باشید که زبان آلمانی یک زبان سخت بوده و برای یادگیری آن به توجه و تمرکز زیادی نیاز دارید. مزیت کلاس خصوصی این است که تمام توجه و تمرکز مدرس بر روی شما است و می‌تواند به خوبی به شما در یادگیری این زبان کمک کند.

زمان کلاس‌ها تا اندازه‌ای نیست که یک مدرس بتواند به راحتی نقاط قوت و ضعف دانشجویان را شناسایی کند ولی اگر تنها یک زبان آموز باشد، به راحتی می‌تواند روی نقاط ضعف شما برای یادگیری کمک کند.

مهم‌ترین ویژگی مثبت کلاس خصوصی آلمانی این است که شما تعیین کننده زمان آن هستید. در کلاس عمومی این امکان وجود ندارد و شما برنامه‌هایتان را باید با بقیه افراد هماهنگ کنید که در بیشتر موارد به علت محدود بودن زمان یا کنتاکت آن با برنامه‌های روزانه تان شاید نتوانید به حل تمرینات بپردازید.

مدت زمان یادگیری زبان آلمانی

یادگیری هر زبانی بستگی به موضوعات مختلف و خود شما دارد. یعنی این که شما چقدر برای یادگیری علاقمند هستید؟ روزانه چند ساعت برای آن وقت می‌گذارید؟ آیا روش یادگیری شما اصولی است؟ آیا مدرس خوبی در این زمینه دارید؟

اگر در کلاسی شرکت نکنید و روزی ۳ ساعت زبان بخوانید حدود ۱۴ ماه طول خواهد کشید تا به سطح متوسط برسید. اما شما می‌توانید با استفاده از کلاس‌های خصوصی و عمومی موسسه دنیای زبان در مدت بسیار کوتاه به مدرک گوته دست بیابید در ادامه به بررسی مدیریت زمان در دوران یادگیری زبان آلمانی خواهیم پرداخت.

مدیریت زمان در دوران یادگیری زبان آلمانی

به صراحت می‌توان گفت که بهترین راه یادگیری زبان آلمانی، داشتن معلم خصوصی و تدریس به صورت خصوصی است که در این روش بازدهی به صورت خیلی بهتری انجام می‌شود و داوطلبان به سرعت بیشتری می‌توانند زبان آلمانی را یاد بگیرند اما کلاس‌های خصوصی آموزش زبان آلمانی به دلیل داشتن هزینه بیش‌تر نسبت به کلاس‌های عمومی باید میزان تدریس و زمان آموزش به صورت کلی افزایش یابد و توسط استاد و زبان آموز مدیریت شود تا بتوانید هزینه‌های کلاس‌های آموزش زبان آلمانی را یاد بگیرید.

سوالات متداول درباره زبان آلمانی

۱. چرا زبان آلمانی یاد بگیریم؟

بزرگ‌ترین و رقابتی ترین اقتصاد قاره اروپا، در کشور آلمان است. این کشور دارای بیکاری کم و رشد اقتصادی بالا است. شهریه در اکثر دانشگاه‌های آلمان نسبت به سایر کشورها نسبتاً کم‌تر است. اینها مهم‌ترین دلایل یادگیری زبان آلمانی است تا بتوانید در این کشور زندگی کنید.

۲. آیا یادگیری زبان آلمانی سخت است؟

این بستگی زیادی به وضعیت فعلی دانش شما دارد. اگر با انگلیسی آشنایی دارید (و با سایر زبان‌های دنیا مقایسه می‌کنید)، یادگیری زبان آلمانی دشوار نیست. البته ساختار دستوری زبان آلمانی تا حدودی پیچیده‌تر از ساختار انگلیسی است، اما همین که با این ساختار آشنا شوید خیالتان راحت تر خواهد بود.

۳. بهترین کتاب‌هایی که برای یادگیری زبان آلمانی استفاده می‌شود کدام اند؟

برای دوره‌های اولیه معمولاً در ایران کتاب‌های زیر تدریس می‌شوند:

Menschen Berliner Platz Studio d TANGRAM Begegnungen

دلایل یادگیری زبان آلمانی

آلمان تاریخ بسیار قوی و خارق العاده دارد. از موزیک تا علوم ادبیات ریشه در این زبان دارد.

۱. متمایز بودن زبان

۲. آلمانی قلب تپنده خطوط آنلاین اینترنتی است.

۳. گستردگی زبان در اتحادیه اروپا

۴. آلمان زبان اختراع و نوآوری است.

کلام آخر

موسسه آموزش آنلاین زبان‌های خارجی دنیای زبان یکی از متفاوت‌ترین مرکزهای تخصصی تدریس خصوصی آنلاین و حضوری زبان آلمانی و بسیاری زبان‌های زنده دنیا ویژه کودک و بزرگسال است که با داشتن بیش از ۲۳ سال سابقه در زمینه آموزش آنلاین و تدریس خصوصی زبان جزء خوش نام ترین موسسه‌های آموزش زبان در سطح ایران است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5424021

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش زبان خارجی کسب و کار آموزش آنلاین کسب و کار خرید آنلاین بانک تجارت قیمت خودرو گردشگری کسب و کارهای اینترنتی سفته ال جی بانک پارسیان اسباب بازی هوشمند قیمت سکه بهار آزادی ذغال سنگ مینیاتور مراسم افتتاحیه یادگیری زبان آلمانی آموزش زبان آلمانی زبان آلمانی کلاس های خصوصی برای یادگیری خصوصی زبان کلاس خصوصی دانشگاه ها کشور آلمان مهم ترین کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۳۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب سه هزار معلم جدید در هرمزگان

محمد قویدل در گفتگو با ایسنا افزود: این شمار، معلمان آزمون‌های استخدامی جدید و خروجی دانشگاه فرهنگیان هستند.

وی گفت: سیصد تن از این معلم‌های جدید در شهرستان بشاگرد و جزایر استان جذب می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: در زمینه تامین فضای آموزشی نیز پارسال ۸۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان به بهره‌برداری رسید و تا پایان امسال نیز ۵۰۰ کلاس دیگر در استان ساخته می‌شود.

قویدل افزود: هرمزگان اکنون حدود ۳۰۰ مدرسه فرسوده نیازمند نوسازی یا مقاوم سازی دارد.

وی گفت: شمار هنرستان‌های جوار صنعت نیز در هرمزگان اکنون به ۲۹ مدرسه رسیده است که در این زمینه استان پیشتاز است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: هرمزگان ۴۳۰ هزار دانش آموز و بیش از ۲۹ هزار فرهنگی دارد که در سه هزار و پانصد مدرسه مشغول آموزش هستند.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • گفته و ها و ناگفته های معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور
  • هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان
  • زبان برنامه نویسی پایتون چیست و چگونه می‌توان آن را یاد گرفت؟
  • معلمی؛ همیشگی ترین عشق است
  • از معلم‌بلاگری تا عجیب‌ترین هدیه‌ برای روز معلم!
  • جذب سه هزار معلم جدید در هرمزگان
  • افتتاح نمایشگاه فرصت‌های متنوع یادگیری در هفته گرامیداشت مقام معلم
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد