Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته استیناف درخصوص مطلب منتشر شده از سوی عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در رسانه طرفداری تاکید کرد صرفا اظهار نظر شخصی بوده و مبین دیدگاه و نظر کمیته استیناف نیست. به نظر می رسد صالحی متوجه منظور نایب رییس کمیته استیناف نشده است و به این موضوع اشاره کرده که پرونده محرومیت مدیرعامل سایپا هنوز به کمیته استیناف نرسیده، در حالی که سوژه یادداشت قاضی موسوی چیز دیگری بود

به نظر می رسد سایت فدراسیون فوتبال پای صالحی رییس کمیته استیناف را هم به بازی غیرقانونی کمیته اخلاق کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، وقتی قاضی موسوی نایب رییس کمیته استیناف به درستی نسبت به حکم عجیب کمیته اخلاق درباره محرومیت سراجی واکنش نشان داد و اعلام کرد وقتی کمیته استیناف هیچ شکایتی از سراجی نکرده این کار کمیته اخلاق که محرومیت و محکومیت مدیرعامل سایپا را به بیانیه این باشگاه علیه کمیته استیناف ربط داده، غیرمنطقی است، توقع می رفت سایر اعضای کمیته استیناف نیز با حفظ استقلال خود به این رفتار غیرطبیعی کمیته اخلاق واکنش نشان بدهند. سایپا 6 ماه قبل علیه حکم استیناف بیانیه داده و کمیته اخلاق حالا مدیرعامل سایپا را محروم کرده است. این رفتار به حدی عجیب است که حتی نایب رییس کمیته استیناف که یکی از قضات خوش نام و مستقل فوتبال ایران است، معترض شده و می گوید کمیته اخلاق نباید بابت بررسی تخلف توهین چند ماه وقت صرف می کرد.

اما در کمال تعجب سایت فدراسیون فوتبال امروز نقل قولی از صالحی علیه قاضی موسوی منتشر کرده است! قاضی موسوی در یادداشتی که در اختیار رسانه طرفداری و برخی خبرگزاری های دیگر قرار داد، هرگز حرفی درباره ارسال پرونده محکومیت مهرداد سراجی به کمیته استیناف نزد و اعتراض او به حکم غیرمنطقی کمیته اخلاق و ادعای کذب این کمیته مبنی بر دخالت کمیته استیناف در محرومیت مدیرعامل سایپا بود. با این همه قاضی صالحی رییس کمیته استیناف در حمایت از کمیته اخلاق نایب رییس کمیته خود را سرزنش کرده است. خنده دارترین بخش مطلب سایت فدراسیون فوتبال که این روزها منبع تولید سوژه های طنز شده این است که از قول رییس کمیته استیناف تاکید کرده کلیه اعضای رکن قضایی تکلیف دارند بی طرف باشند. بی طرفی کمیته اخلاق در پرونده محکومیت مهرداد سراجی نکته ای است که مورد اعتراض اغلب اهالی فوتبال و رسانه قرار گرفته است. معلوم نیست حضور فرزند رییس کمیته اخلاق در یک تیم لیگ برتری هم زیر چتر این بی طرفی ارزیابی می شود یا نه اما هرچه هست رسانه طرفداری به سلامت و صداقت قاضی موسوی ایمان دارد و از اعضای کمیته های قضایی فدراسیون فوتبال عاجزانه می خواهد مثل قاضی موسوی و قضات شریفی که عضو کمیته های استیناف و انضباطی فدراسیون هستند، استقلال کاری خود را حفظ کنند.

و اما آنچه در سایت فدراسیون فوتبال منتشر شده بی کم و کاست همین است که در ادامه می خوانید:

علیرضا صالحی رییس کمیته استیناف در پی انعکاس نوشتار سیدعباس موسوی عضو این کمیته که تحت عنوان "انتقاد نایب رئیس کمیته استیناف از حکم عجیب کمیته اخلاق" در تاریخ 23 بهمن 1400 در سایت طرفداری منتشر شده است، گفت:

تاکنون پرونده مربوط به محکومیت آقای مهرداد سراجی به این کمیته ارسال نشده و اساسا از تجدیدنظر خواهی و مبنای صدور حکم محرومیت ایشان بی اطلاع هستیم.

او ادامه داد:

طبق بند ۱ ماده ۱۰ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال، کمیته استیناف مسئول رسیدگی به تجدیدنظر خواهی اشخاص از آرای غیر قطعی کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و کمیته وضعیت بازیکنان می باشد و بررسی بازه زمانی چند ماهه فرایند دادرسی هر یک از کمیته های قضایی فدراسیون و نیز تصمیمات هیات رئیسه محترم و سایر قسمت‌های فدراسیون، از صلاحیت ذاتی کمیته استیناف خارج است.

رییس کمیته استیناف افزود:

بند ۱۳ ماده ۲۱ مقررات مذکور، تکلیف بر توجه کامل رئیس و کلیه اعضای رکن قضایی به وصف محرمانگی و بی طرفی، و پرهیز از هرگونه اظهار نظر در خصوص پرونده و محتویات آن و نیز مصاحبه با رسانه ها تا قبل از صدور رای دارد.

صالحی در پایان تصریح کرد:

با تاکید بر ضرورت رعایت مقررات، نوشتار آقای موسوی صرفا اظهار نظر شخصی بوده و مبین دیدگاه و نظر کمیته استیناف نیست.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس کنفدراسیون فوتبال آسیا به محرومیت سراجی ورود می کند ثبت قرارداد بازیکنان جدید استقلال غیر قانونی است / ادعای خبرگزاری داخلی بایرن مونیخ و دریافت 4 گل در نیمه اول پس از 47 سال چلسی و کسب تمام افتخارات ممکن در دوران رومن آبراموویچ 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سایت فدراسیون فوتبال رییس کمیته استیناف کمیته استیناف نایب رییس کمیته مدیرعامل سایپا کمیته اخلاق قاضی موسوی بی طرفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۴۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی

به گزارش "ورزش‌سه"، شب گذشته بود که حکم بازی لغو شده هفته بیست و هشتم لیگ برتر میان دو تیم استقلال ملاثانی و فجرسپاسی اعلام شد و بر این اساس رای به تکرار بازی در جایی غیر از استان خوزستان با صلاحدید سازمان لیگ داد.

این حکم با اعتراض باشگاه فجر مواجه شده و آنها می‌گویند حکم صادره را برای اعتراض به کمیته استیناف خواهند برد. 

متن بیانیه اعتراضی باشگاه فجر به شرح زیر است:
«پس از صدور راي ناصواب و به دور از عدالت و انصاف و مصلحت اندیشانه كميته انضباطي فدراسيون فوتبال، باشگاه فجر شهيد سپاسي با ارسال مدارک، مستندات و تنظیم لایحه، اعتراض شديد خود به رای صادره منجر به تكرار بازي استقلال - فجر شهيد سپاسي  را اعلام و جهت تجديد نظرخواهي و صدور راي عادلانه در کمیته استیناف تقدیم فدراسیون فوتبال خواهد نمود.»

دیگر خبرها

  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • عضو کمیته استیناف: حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک