Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@08:56:02 GMT

دانش زیبایی خود را بروز کنید!

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۶۴۰۸۰

دانش زیبایی خود را بروز کنید!

از گذشته تاکنون در همه جوامع آراستگی و زیبایی ظاهر به خصوص برای بانوان اهمیت زیادی داشته است و مردم در سراسر جهان برای بهبود ظاهر خود، از جراحی پلاستیک گرفته تا درمان های گیاهی و مراجعه به سالن های زیبایی هزینه های زیادی می کنند.

یکی از راه های کم هزینه و بدون خطر برای داشتن ظاهری زیبا و آراسته مراجعه به سالن ها و آرایشگاه های زیبایی است که خدمات مختلفی از جمله پاکسازی پوست، کاشت مژه، کاشت ناخن، بوتاکس مو وغیره را ارائه می کنند و به شما این امکان را می دهند که با صرف هزینه و وقت کم تغییرات قابل توجهی در ظاهر خود ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر یک از این خدمات نیاز به یک فرد متخصص و با مهارت دارد که بتوانید با خیالی آسوده خود را به دست آن ها بسپارید و از زیبا شدن ظاهر خود لذت ببرید.

اگر می خواهید در رابطه با برخی از این روش ها مانند کاشت ناخن و بوتاکس مو و راه کسب درآمد از طریق آن ها اطلاعاتی کسب کنید، ما در ادامه این مقاله به توضیحی درباره هر یک از آن ها پرداخته ایم.

احیای موهای آسیب دیده با بوتاکس مو

داشتن موهایی سالم، لخت و درخشان یکی از ملاک های زیبایی به شمار می آید. اما امروزه با توجه به ترند شدن داشتن ظاهری طبیعی، تمایل افراد به صاف و لخت کردن مو با استفاده از اتوی مو و سشوار زیاد شده است که به دلیل گرمای زیاد و مستقیمی که به مو وارد می شود سلامت مو به خطر می افتد. همچنین دکلره  و رنگ کردن پی در پی مو که اکثرا با مواد شیمیایی انجام می شود نیزبه ساختار مو آسیب جدی وارد می کند و باعث از بین رفتن مو می شود.

بوتاکس مو یک روش درمانی برای احیا کردن موهای آسیب دیده است که به لخت و صاف شدن مو نیز کمک می کند.  این درمان با شامپو زدن برای باز شدن کوتیکول ها و آماده کردن تارهای مو جهت  حالت دادن شروع می شود. در این روش برخلاف تصور رایجی که از بوتاکس وجود دارد هیچ تزریقی انجام نمی شود. در عوض، مواد بوتاکس که یک نوع نرم کننده است مستقیما از ریشه تا نوک روی مو قرار
می گیرد.

در آخر برخی از آرایشگران قبل از خشک کردن و صاف کردن مو با اتو، مواد بوتاکس را آبکشی می کنند اما برخی هم ممکن است مواد را روی مو گذاشته و موها را خشک و صاف کنند تا بوتاکس کامل به مو نفوذ کند. پس از خشک شدن مو نتیجه درمان بوتاکس قابل مشاهده خواهد بود.

کاشت ناخن منبعی برای کسب درآمد

یکی از عواملی که در زیبا دیده شدن دست و پا تاثیر می گذارد ناخن ها هستند به همین دلیل رسیدگی  و فرم دهی به ناخن ها برای بانوان در هر سن و سالی اهمیت بسیاری دارد. برای زیبایی و استحکام بخشیدن به ناخن، کارهای مختلفی می توان انجام داد که کاشت ناخن  یکی از روش های پرطرفدار در دنیای امروز به شمار می آید.

افزایش علاقه بانوان نسبت به این امر و فراگیر شدن آن، باعث شد افراد به فکر کسب درآمد از راه کاشت ناخن و آموزش کاشت ناخن بیافتند.

کاشت ناخن به دلیل سبک، مدل و طرح های مختلفی که دارد باعث شده  که در بین تمامی سنین محبوبیت داشته باشد و همه ی بانوان از سخت گیرها گرفته تا ساده پسندها خواستار آن باشند.

تکنیک های کاشت بسته به ماده اولیه و نحوه استفاده از آن روی ناخن متفاوت است به همین دلیل انواع مختلفی از کاشت ناخن وجود دارد که هر کس بنا به سلیقه ی شخصی خود می تواند یکی از این روش ها را انتخاب کند. در ادامه توضیح مختصری درباره ی دو روش کلی کاشت به شما عزیزان خواهیم داد اما قبل از آن لازم است بدانید که کاشت ناخن چیست؟

کاشت ناخن با ناخن های مصنوعی تفاوت دارد در واقع اصطلاح کاشت ناخن، به معنی روشی برای اضافه کردن (نوعی اکستنشن) موادی مخصوص به شکل پودر یا مایعی خاص یا ژل بر روی ناخن های طبیعی می باشد.

کاشت ناخن با تیپ:

تیپ نوعی ناخن مصنوعی با ساختاری صاف و یکنواخت است که از آن به عنوان پایه کاشت ناخن برای استحکام بخشیدن به ناخن طبیعی استفاده می شود و آن را به ناخن اصلی میچسبانند. تیپ این امکان را به شما می دهد که قد ناخنتان را خودتان تعیین کنید.

کاشت ناخن با فرمر:

در این نوع کاشت دیگر خبری از تیپ نیست و مواد مخصوص کاشت به طور مستقیم روی ناخن های طبیعی قرار می گیرد. بعد از این که مواد خشک شد ناخن کار شروع به فرم دهی می کند تا ناخن سطح یکنواخت و منظمی پیدا کند.

به طور کلی در هر دو روش یک سری از مراحل  مانند  استفاده از مواد ضد قارچ  و مانیکور کردن ناخن قبل از شروع کاشت، یکسان است و انجام دادن آن ها ضروری است. در آخر نیز میتوانید با لاک زدن زیبایی و جلوه ی ناخن های خود را چند برابر کنید.

طبق توضیحات گفته شده از آن جایی که کاشت ناخن به روش های مختلفی انجام شده و از مواد مخصوصی برای شکل دهی به ناخن استفاده می شود برای این کارلازم است که به یک فرد متخصص که در این زمینه آموزش دیده است و مهارت بالایی دارد مراجعه کنید تا به سلامت ناخن هایتان آسیبی وارد نشود.

اگر به کاشت ناخن علاقه دارید و آن را به عنوان منبعی برای کسب درآمد انتخاب کرده اید باید در نظر داشته باشید که کار حرفه ای و تمیز کار کردن، تاثیر مستقیمی بر جذب و افزایش مشتری شما خواهد داشت.

بنابراین در امر آموزش اقتصادی فکر نکنید و به یک مجموعه حرفه ای و معتبر مراجعه کنید زیرا نحوه یادگیری تاثیر به سزایی بر عملکرد و درآمد شما دارد. مطمئن باشید که در آینده تمام هزینه هایی که
کرده اید جبران خواهد شد.

کد خبر 1602550

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کسب درآمد بوتاکس مو کاشت ناخن ناخن ها روش ها ی ناخن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۴۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت برنج به سبک مکانیزه در روستای کیامحله جویبار + فیلم

برنج پس از گندم یکی از پر تقاضاترین عنصر خانواده غلات است که در سفره‌های ما ایرانیان جایگاه ویژه‌ای دارد. شهر‌های شمالی کشور  به دلیل رطوبت، بارندگی های فراوان و زمین‌های مساعدی برای کشت برنج دارند.

در این روز‌های بهاری کشاورزان روستای کیامحله از توابع شهرستان جویبار استان مازندران نیز اقدام به کاشت برنج به روش مکانیزه کردند.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: فرهاد ولی‌زاده - مازندران

بیشتر بخوانید:

آغاز کاشت نشا برنج در شالیزار‌های بابل + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • سوسک شب رو به این زیبایی! (عکس)
  • جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • زیبایی نقاشی خداوند در طبیعت زیرکوه
  • خواص معجزه‌آسای سیر برای پوست و مو
  • تغییر چهره محسوس بازیگر زن ۵۴ ساله بعد از عمل زیبایی! | تصویر
  • توسعه کشت دیم انجیر در شهرستان خاتم
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • مرزهای طراحی لاک ناخن جابجا شد (فیلم)
  • کاشت برنج به سبک مکانیزه در روستای کیامحله جویبار + فیلم