Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@18:13:37 GMT

«پژمان» تو سیمرغت را گرفته‌ای!

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۶۴۲۳۴

«پژمان» تو سیمرغت را گرفته‌ای!

آفتاب‌‌نیوز :

خیلی از اهالی هنر به ستایش از نقش‌آفرینی او در فیلم «علفزار» پرداختند و از آن مهم‌تر، تداوم و سختکوشی پژمان در مسیر جدیدش را ستودند. این دومین باری بود که جمشیدی تا یک قدمی لمس سیمرغ پیش می‌رفت، اما این مرتبه نسبت به قبل خیلی چیزها عوض شده و دوست و دشمن، به توانایی‌های او ایمان آورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پژمان اگرچه ابتدا با ایفای یک نقش کوتاه در یکی از اپیزودهای سریال ماندگار ساختمان پزشکان وارد تلویزیون شد و سپس نقش خودش را در سریالی به نام خودش بازی کرد، اما خیلی زود نشان داد آمده است که بماند. او در کلیشه کمدی درجا نزد و به تدریج نقش‌های متفاوت‌تری را از جمله در اثر تحسین‌شده «جهان با من برقص» و نیز همین فیلم علفزار بازی کرد. در کنار اینها، جمشیدی لقب پول‌سازترین بازیگر دهه نود را هم به خودش اختصاص داد تا به همه ثابت کند اگرچه بازیکن خوبی بود، اما بازیگر به مراتب بهتری است!

سه سال پیش، روزی که با اعلام اسم پژمان جمشیدی در فهرست نامزدهای سیمرغ بلورین جشنواره فجر گروهی با «نیشخند» به این موضوع واکنش نشان دادند، کمتر کسی تصور می‌کرد او چند سال بعد در چنین نقطه‌ای ایستاده باشد. پژمان خوش‌قلب اما بی‌اعتنا به نکوهش‌ها و تمسخرها پیش رفت، جانانه تلاش کرد و مزد استعداد و استقامتش را گرفت. خیلی‌ها هنوز هم او را در این مسیر «غیرخودی» می‌دانستند. همین پارسال یک کج‌سلیقه در جشنواره از او پرسید: «در فوتبال که چیزی نشدی، در سینما دنبال چه هستی؟» حالا اما بعید است آقای خبرنگار پرسش مشابهی داشته باشد؛ حالا که بازیگران نامدار سینما هم برای جمشیدی استوری می‌گذارند و به او بابت نبردن سیمرغ سرسلامتی می‌دهند.

پژمان در کمدی «خوب، بد، جلف»، آنجا که نقش یک بازیگر سفارشی بی‌استعداد را بازی می‌کرد، دیالوگی داشت که می‌گفت: «ما سیمرغ‌مون رو از مردم می‌گیریم.» امروز می‌توان همان جمله را به شکل واقعی و با لحن جدی به جمشیدی برگرداند و به او گفت شما سیمرغت را از مردم گرفته‌ای؛ مردمی که به تلاش و استمرار اهمیت می‌دهند و برای آن ارزش قائل هستند. پژمان حتی در دوران فوتبالش هم دنبال تئاتر و سینما بود و در روزهایی که خیلی از همبازیانش غرق در حاشیه بودند، جمشیدی از تماشاگران ثابت و شناخته‌شده تئاتر شهر به شمار می‌آمد. او بعدتر هم که وارد این حرفه شد، کارش را به‌طور تخصصی با اشتیاق بیشتری دنبال کرد و حالا ثمراتش را می‌بیند. با این رویه، بدون شک جمشیدی روزی سیمرغ را فتح خواهد کرد. دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد.

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پژمان جمشیدی سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۴۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه!

به مرور نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز می پردازیم.

طرفداری | روزنامه های امروز موضوعات مختلفی را روی جلد بردند.

گیشه مطبوعات داخلی | 1403/02/06

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ویدیو/ وقف دانش‌بنیان به دنبال پیشرفت علم و رفاه مردم است
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • چرا باید به روان‌شناس مراجعه کنیم؟
  • چرا باید به روانشناس مراجعه کنیم؟
  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید
  • «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود
  • تعهد پاکستان برای اجرایی کردن خط لوله صلح/ پارادایم جدید از قدرت اقتصادی ایران در آسیا
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه!