Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@06:12:48 GMT

معاون شهردار جیرفت بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۶۴۲۴۵

معاون شهردار جیرفت بازداشت شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین سلامی اظهارداشت: پس از کسب گزارشی از سازمان بازرسی استان کرمان در خصوص جرایم اقتصادی در شهرداری جیرفت، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار بازپرس ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه معاون شهردار جیرفت با قرار بازداشت موقت در زندان به سر می‌برد بیان کرد: در این پرونده معاون شهردار به اتهام پولشویی، اختلاس، اخذ رشوه و یک کارچاق کن به اتهام مشارکت در پولشویی، معاونت در اخذ رشوه و معاونت در اختلاس تحت پیگرد قانونی قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلامی همچنین اظهارداشت: در این پرونده سه پیمانکار به اتهام پرداخت رشوه به کارمند دولت تحت پیگرد قضائی قرار گرفته‌اند.

دادستان جیرفت بیان کرد: معاون شهردار جیرفت در گذشته در سمت سرپرستی شهرداری نیز حضور داشته و بخش عمده این جرایم در آن بازه زمانی رخ داده است.

وی با تاکید بر اینکه تحقیقات تکمیلی در این زمینه ادامه دارد اعلام کرد: دستور قضائی لازم برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل این شبکه فساد نیز صادر شده است.

کد خبر 5424112

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری کرمان فساد مالی فساد اقتصادی راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران 22 بهمن کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا گرگان چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره فیلم فجر معاون شهردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۴۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدعلی الفت‌پور افزود:بخش عمده‌ای از راهکار‌ها و استراتژی‌های مبارزه با فساد و ارتقاء سلامت اداری، به خصوص ارتشاء از طریق احصاء نظرات و ایده‌ها و مطالعات گذشته شناسایی و بررسی شده است.

آقای الفت‌پور تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های صورت‌گرفته در این زمینه و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تخصصی، تشکیل شعبه‌ای مشخص و ویژه برای پیگیری اخذ رشوه در شهرداری تهران، توسط اداره کل دفتر هماهنگی هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و کمیته‌های انضباطی در دست اقدام است و پرونده‌های مرتبط در این خصوص با حساسیت بالا و دراسرع وقت، بررسی و تا حصول نتیجه، پیگیری می‌شوند.

دیگر خبرها

  • گمانه‌زنی تایمز درباره بازداشت سران تل‌آویو به اتهام جنایت جنگی
  • ساخت یک شهرک جدید؛ تهدیدی برای شهر باستانی جیرفت!
  • ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • تهدیدی برای شهر باستانی جیرفت
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس
  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری!/ عکس
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیارد در یزد