Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای خراسان رضوی، اظهار کرد: با توجه به شیوع گسترده ویروس امیکرون و بروز وضعیت قرمز، کماکان مطابق با شرایط اعلام شده قبلی به مدت یک هفته وضعیت مراکز آموزشی استان تمدید شده و مهدهای کودک نیز به مدت یک هفته در شهرهای قرمز تعطیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان رضوی با اشاره به نحوه فعالیت تالارها، ادامه داد: تالارهای پذیرایی باید صرفاً با ۳۰ درصد ظرفیت فعالیت کنند و مابقی صندلی‌های خود را از محل خارج کنند.

وی گفت: صداوسیما و دیگر رسانه‌ها باید تلاش کنند تا ضریب حساسیت مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و خودمراقبتی افزایش یابد.

نظری با بیان این‌که مراجعه به موقع بیماران به پزشک باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: در این بین آمادگی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان هم همچنان مورد تأکید است.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر لزوم تشدید پروتکل‌های بهداشتی در اصناف و کارخانجات، ادامه داد: تزریق دز سوم واکسن بسیار مهم است و در این راستا امیدواریم جهشی در حوزه تزریق دز سوم صورت بگیرد.

کد خبر 5424044

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد ویروس کرونا استاندار خراسان رضوی یعقوبعلی نظری امیکرون واکسیناسیون کرونا راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران 22 بهمن کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا گرگان چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۴۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) تصادف هولناک مترو با اتوبوس؛ بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند

همچنین مقامات محلی تایید کردند مصدومیت ۱۶ نفر دیگر از افرادی که به بیمارستان منتقل شدند، تهدید کننده نیست و باقی زخمی‌ها نیز سرپایی درمان شدند.

به گزارش ایسنا، گزارش‌ها حاکیست هیچ کودکی در بین مصدومان نبوده است.

آتش‌نشانان پس از دریافت گزارش تصادف در ساعت ۱۱:۵۴ ظهر روز گذشته (سه‌شنبه) به وقت محلی به محل حادثه رسیدند.

خبر اولیه از این سانحه نشان می‌دهد که هنوز جزئیات بیشتری اعلام نشده و بررسی علت تصادف آغاز شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • امریکا / تصادف مترو با اتوبوس؛ بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند
  • راه‌های کنترل قند خون صبحگاهی در افراد دیابتی
  • (ویدیو) تصادف هولناک مترو با اتوبوس؛ بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند
  • فیلم/ تصادف هولناک مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس
  • فیلم| ۵۰ نفر زخمی در تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست