Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق درودگر با حضور در تلویزیون علیه امضاکنندگان نامه عزل رییس فدراسیون فوتبال موضع گیری کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، مدیر پرحاشیه بازاریابی سازمان لیگ که هنوز بسیاری از مدیران فوتبال باشگاهی آمار کامل و دقیقی از عملکرد مالی او دریافت نکرده اند، با افشاگری علیه اعضای هیات رییسه ، به اقدام آنها برای برکناری شهاب الدین عزیزی خادم از ریاست فوتبال ایران حمله کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درودگر گفت: از پنج نفری که نامه تشکیل جلسه عزل رییس فدراسیون را امضا زده اند، چهار نفر رای خود را با کمک عزیزی خادم از مجمع گرفته اند. مدیری که تنها پنج ماه در فوتبال حضور داشت، با حمایت عزیزی خادم در رقابت با مدیری با سابقه ۲۷ سال حضور در فوتبال پیروز شد و حالا زیر نامه عزل رئیس فدراسیون امضا می زند.

اشاره صادق درودگر تحقیقا به مهرداد سراجی مدیرعامل ناکام باشگاه سایپا است که در رای شماری با محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان و دبیرکل سابق فدراسیون در دوره مهدی تاج، در دور نهایی انتخابات هیات رییسه فدراسیون فوتبال به عنوان نماینده باشگاه ها انتخاب شد.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین راهپیمایی 22 بهمن چهلمین جشنواره فیلم فجر اختلاف روسیه و اوکراین صادق درودگر عزیزی خادم انتخابات فوتبال هیات رییسه فدراسیون مذاکرات وین راهپیمایی 22 بهمن چهلمین جشنواره فیلم فجر اختلاف روسیه و اوکراین عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۴۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی

به گزارش ورزش‌سه، اتفاقات و حواشی دیدار پرسپولیس و سپاهان باعث شده که مسئولان عالی رتبه ورزش و فوتبال کشور خیلی زود دست به کار شوند و در همین راستا قرار است اولین کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار شود.
امیرمهدی علوی،مدیر روابط عمومی فدراسیون در این خصوص اینطور توضیح داده است: «نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال،نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها جهت اعمال رویه های قانونی متقن،به زودی با حضور دستگاههای ذیربط،مقامات و مدیران مسول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.»
وی افزود:«بدیهی است،با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین نامه های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه ای وهمچنین با توجه به الزامات بالادستی،تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت  مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.»

دیگر خبرها

  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • نامه تاج به وزیر: لیگ بعدی را شروع نمی‌کنیم!
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج