Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:30:40 GMT

تالاب جازموریان در کنفدراسیون رامسر ثبت می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۶۴۴۰۵

تالاب جازموریان در کنفدراسیون رامسر ثبت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی ذوالجودی ظهر یکشنبه در دیدار با استاندار کرمان گفت: وجود تالاب جازموریان اهمیت بالایی برای حفظ اکوسیستم‌های محلی در جنوب شرق کشور دارد و خوشبختانه شاهد آبگیری این تالاب طی ماه اخیر هستیم.

وی تصریح کرد: حفظ تالاب‌ها از جمله تالاب جازموریان علاوه بر مسائل زیست محیطی در اقتصاد مردم محلی نیز تأثیر گذار است ضمن اینکه در خصوص تالاب جازموریان شاهد اهمیت امنیتی این تالاب نیز هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متأسفانه در زمان خشک شدن جازموریان بستر این تالاب به کانون ریزگردها تبدیل می‌شود اما در صورت مدیریت صحیح آب در این منطقه می‌توان جلوی خشک شدن تالاب و تبدیل منطقه به کانون ریزگردها را نیز گرفت.

معاون محیط زیست دریایی و تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست گفت: یکی از درخواست‌ها عضویت تالاب جازموریان در کنوانسیون رامسر است که در این خصوص پیگیری و تلاش لازم انجام می‌شود.

وی همچنین ابزار امیدواری کرد که با احداث سیل بند جیرفت در کنار کنترل سیل و کاهش خسارت به مردم تالاب نیز در شرایط بهتری از نظر آبگیری قرار گیرد.

وی گفت: در صورت ثبت این تالاب در کنوانسیون رامسر می‌توانیم اعتبارت بیشتری را برای حفاظت از تالاب اختصاص دهیم.

کد خبر 5424133

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کرمان تالاب جازموریان کنوانسیون رامسر راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران 22 بهمن کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا گرگان چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره فیلم فجر تالاب جازموریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۴۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم داوری از ایران دیدار فینال جام ملت های زیر ۲۳ سال آسیا را قضاوت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسابقه فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا جمعه_ چهاردهم اردیبهشت_ ساعت ۱۸:۳۰ به وقت محلی در دوحه قطر برگزار می‌شود. با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

داور چهارم از کشور قطر و ناظر داوری از کشور عربستان برای این دیدار انتخاب شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 749700

دیگر خبرها

  • بازدید مدیرکل اتباع استانداری کرمان از پاسگاه پنگ
  • حدود ۵۰ درصد تالاب هامون آب‌گیری شد
  • طالبان حق‌آبه هیرمند را رهاسازی کرد | ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری شد
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • سلاجقه: تاکنون ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری شده است
  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • حقابه هورالعظیم چگونه تامین می‌شود؟
  • تالاب کجی نمکزار نهبندان ۸۰ درصد آبگیری شد
  • تلاش برای احیای کامل تالاب نئور
  • ۸۰ درصد تالاب کجی نمکزار نهبندان آبگیری شد