Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@13:39:03 GMT

۳ نامزدی برای قهرمان در جشنواره کلوترودیس

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۶۴۴۱۰

۳ نامزدی برای قهرمان در جشنواره کلوترودیس

بازیگر فیلم سینمایی "قهرمان" از نامزدی در سه رشته این فیلم در جشنواره کلوترودیس خبر داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن تنابنده با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام آورده است:

"اصغر فرهادی، هایده صفی‌یاری و محسن تنابنده در میان نامزدها

قهرمان، نامزد دریافت جایزه در پنج رشته از جوایز کلترودیس در شانزده رشته، فیلم سینمایی قهرمان ساخته اصغر فرهادی در پنج رشته نامزد دریافت این جایزه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغر فرهادی برای بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه، هایده صفی‌یاری برای بهترین تدوین، محسن تنابنده برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و گروه بازیگران این فیلم برای بهترین گروه بازیگری نامزد دریافت جایزه شده‌اند.

جایزه کلوترودیس از سال ۱۹۹۵ توسط انجمن سینمای مستقل کلوترودیس در ایالت ماساچوست آمریکا پایه‌گذاری شده است و فیلم‌هایی برای دریافت جایزه واجد شرایط هستند که در چهار هفته ابتدایی نمایش عمومی خود در آمریکای شمالی در کمتر از هزار سینما به نمایش درآمده‌اند.

مراسم اهدای جوایز کلوترودیس به‌صورت آنلاین، روز یکشنبه، بیست‌ونهم اسفند همزمان با بیستم مارچ برگزار خواهد شد."

کد خبر 555299

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محسن تنابنده قهرمان فرهادی اصغر فرهادی قهرمان اصغر فرهادی آخرین فیلم اصغر فرهادی هایده صفی یاری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق برای بهترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۴۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک جایزه جدید در انتظار لژیونر استقلالی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سازمان لیگ برتر فوتبال روسیه پس از قرار دادن نام محمد محبی، مهاجم تیم روستوف در فهرست نهایی نامزدهای کسب جایزه بهترین بازیکن فصل 2024 - 2023 اکنون او را نامزد دریافت یک جایزه دیگر نیز کرده است.

محمد محبی که نخستین فصل حضورش را در تیم روستوف سپری می‌کند، از سوی سازمان لیگ برتر روسیه نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن تازه‌وارد این فصل شده است.

فهرست نهایی نامزدهای بهترین بازیکن تازه‌وارد فصل جاری لیگ برتر فوتبال روسیه شامل محمد محبی (روستوف)، بیتلو (دینامو)، تامرلان موسیف (بالتیکا/زسکا)، نیکیتا سالتیکوف (کریلیا)، میرلیند داکو (روبین‌کازان) و آببوسبک فیضولایف (زسکا) هستند.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902702

دیگر خبرها

  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • یک جایزه جدید در انتظار لژیونر استقلالی
  • محمد محبی؛ نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه شد
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ روسیه
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه
  • سوپرگل شهاب زاهدی نامزد جایزه پوشکاش شد
  • فیلم/«شهاب زاهدی» نامزد جایزه «پوشکاش»
  • زنانی که در کن رئیس شدند
  • مریل استریپ نخل طلای افتخاری جشنواره کن را دریافت می‌کند
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه