Web Analytics Made Easy - Statcounter

رابرت پیرس از ماجرای ناموفق انتقالش به رئال مادرید و متفاوت‌ترین لحظه آرسن ونگر در آرسنال صحبت کرد

رابرت پیرس، هافبک اسبق تیم ملی فرانسه یکی از برترین بازیکنان دوران طلایی آرسنال بود و خاطره‌ای جالب از پیوستنش به این تیم را بیان کرده است.

طرفداری | رابرت پیرس 48 ساله در مصاحبه با نشریه اکیپ، در خصوص دوران حضورش در آرسنال و رابطه‌اش با آرسن ونگر صحبت‌هایی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرس ابتدا در خصوص ماجرای پیوستنش به جمع توپ‌چی‌ها و رد پیشنهاد رئال مادرید گفت:

در سال 2000، سه تیم رئال مادرید، یوونتوس و آرسنال مرا می‌خواستند. انتخاب خیلی سخت بود و در نهایت به آرسنال رفتم. همه به من گفتند دیوانه‌ای که به رئال مادرید نرفتی و در واقع به این تیم خیلی نزدیک بودم. ماجرا این‌جایی جالب شد که من در طول برگزاری یورو 2000 در بلژیک با پیراهن رئال مادرید عکس گرفته بودم و حتی آن عکس در روزنامه آاس چاپ شد. با این حال اوضاع به شکلی سریع و متفاوت پیش رفت چرا که آرسن [ونگر] با من تماس گرفت و برنامه‌هایم به کلی تغییر کرد. پس از فینال یورو 2000، آرسن ونگر برایم یک هواپیما فرستاد و پس از تست پزشکی، با آرسنال قرارداد بستم. آرسنال با آنری و ویرا تیمی مطمئن و باثبات بود. پس از سال سختی که در مارسی داشتم، همه چیز می‌توانست در رئال مادرید بد پیش برود اما وقتی جوان‌تر بودم، از رئال مادرید و میشل طرفداری می‌کردم. 

پیرس در خصوص بدترین لحظه‌اش در رخت‌کن آرسنال گفت:

 وقتی در فوریه 2001 مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد شکست خوردیم، آرسن ونگر به ما ناسزا گفت. هیچ‌گاه ونگر را آن‌قدر عصبانی ندیده بودم و هیچ‌وقت کلماتی که ونگر آن روز به کار برد را نشنیدم. ما در نیمه اول 5-1 باخته بودیم؛ اوضاع وحشت‌ناک بود و او هر چیزی که در رختکن بود را نابود کرد. او از داشتن ما شرمنده بود، به خصوص که مقابل الکس فرگوسن، رقیب اصلی‌اش شکست خورده بود. 

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس کنفدراسیون فوتبال آسیا به محرومیت سراجی ورود می کند ثبت قرارداد بازیکنان جدید استقلال غیر قانونی است / ادعای خبرگزاری داخلی بایرن مونیخ و دریافت 4 گل در نیمه اول پس از 47 سال چلسی و کسب تمام افتخارات ممکن در دوران رومن آبراموویچ 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید رابرت پیرس آرسن ونگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۴۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم

اندریک بازیکن جوان و آینده دار پالمیراس فصل آینده در رئال مادرید توپ خواهد زد.

دانلود (33.9MB)

دیگر خبرها