Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@14:02:34 GMT

توزیع ۳ هزار بسته معیشتی در شاهرود

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۶۴۶۳۹

توزیع ۳ هزار بسته معیشتی در شاهرود

سرهنگ محمد خوش‌قدم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود با گرامیداشت ایام ماه رجب و ولادت مولا علی (ع) و تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، با اشاره به اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در این شهرستان، اظهار کرد: در این رزمایش بیش از دو هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های کم‌برخوردار این شهرستان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این بسته‌های معیشتی به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود، مؤسسه خیریه ‌ام‌ابیها و ستاد اجرایی فرمان امام راحل و قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه تهیه شده و در آستانه میلاد مولی‌الموحدین امیرالمؤمنین علی (ع) به خانواده‌های کم‌برخوردار اهدا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: این بسته‌ها شامل برنج، روغن و حبوبات و به ارزش هر بسته بیش از ۲۵۰ هزار تومان است.

خوش‌قدم با اشاره به توزیع ۴۰۰ بخاری گازسوز نیم‌‌بها، افزود: این بخاری‌ها به ارزش بیش از یک میلیون تومان تهیه شده و با نصف قیمت یا کمک خیران در اختیار خانواده‌های کم‌برخوردار قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به توزیع ۱۹ سرویس جهیزیه عنوان کرد: این سرویس‌های جهیزیه شامل ۲۰ قلم جنس ایرانی به ارزش ۵۰ میلیون تومان است که به زوج‌های جوان اهدا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با تأکید بر اینکه این کمک‌ها همچنان تداوم خواهد داشت، گفت: فرهنگ کمک مؤمنانه امروز در جامعه نهادینه شده است و در مساجد و محلات با تشکیل قرارگاه‌های محله مسجدمحور ما هر هفته و در مناسبت‌های مختلف شاهد کمک مردم به نیازمندان در محلات و روستاها هستیم.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: کمک مؤمنانه رزمایش همدلی توزیع بسته معیشتی در شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۴۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان گفت: این بسته ها به همت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توزیع شد.


موسوی افزود: پویش ملی لبخند مادری بنیاد ۱۵ خرداد با هدف تشویق به فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های دارای چهار فرزند به بالا از سال گذشته آغاز شده و در دستور کار است.


وی گفت: در این مرحله به مادرانی که فرزند چهارم به بالای خود را حداکثر شش ماه قبل به دنیا آورده اند بسته‌های لبخند مادری اهدا شد که شامل 40 قلم لوازم با کیفیت مورد نیاز کودک از تولد تا دو سالگی به ارزش تقریبی 6 میلیون تومان است.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان افزود: این بسته ها توسط تولیدکنندگان داخلی تولید شده است و شامل حوله، لباس، دستمال مرطوب، تب سنج، شیشه شیر، لوازم بهداشت، زیر انداز، پتو و ... است.

موسوی گفت: در این مرحله 180 بسته لبخند مادری به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری گروه‌های جهادی همکار با ستاد در شهرستان های استان و مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار توزیع شد.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون بیش از 200 بسته لبخند مادری در استان و مناطق هدف توزیع شده است.

دیگر خبرها

  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد