Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ یک بانوی مسیحی اهل اوکراین صبح امروز در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج، شهادتین را خواند و مسلمان شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوجو به نقل از روابط عموی دفتر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، «لی‌لی‌یا هیچاک» بانوی مسیحی اهل اوکراین در یاسوج و در محل کار حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، شهادتین خواند و مسلمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر همسر او می‌گوید: فرزندم و خانمش در اوکراین دانشجوی دندانپزشکی بودند که این دختر اوکراینی به حجاب اسلامی علاقه‌مند شده و بعد از ازدواج با فرزندم، به ایران آمدند و به دلیل اینکه دین اسلام را دین کاملی می‌دانست و به سنت‌های اسلامی علاقه‌مند شده بود که در نهایت  به دین اسلام تشرف یافت.

سرمربی پیشین الهلال مسلمان شد + عکسمربی ایتالیایی شاغل در عربستان مسلمان شدبانوی هلندی: پدرم گفت اگر مسلمان شدی نباید حجاب داشته باشی/ علاقه دارم حجابم مثل فاطمه زهرا باشد

 

از سوی نماینده ولی‌فقیه در استان یک قواره چادر نماز به این بانوی تازه مسلمان شده اهدا شد.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه مسلمان شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۴۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری

مسعود مثنوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده از ۱۳ تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در استان خبر داد.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی به ۲ فرد عشایر گرفتار در پل زرمیتان اردل

وی افزود: در این مدت ۱۹ حادثه در استان به وقوع پیوست که به دنبال آن ۹۳ خانوار و ۴۱۵ نفر دچار حادثه و ۳۲ نفر مصدوم شدند.

مثنوی اضافه کرد: در این مدت ۱۲۸ کیلوگرم نایلون، ۵۰ تخته پتو، ۳ تخته زیرانداز، ۳ تخته موکت و ۴۶ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته در بین حادثه دیدگان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • پس لرزه های ادعای یک نماینده مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /یک ذره انسانیت و شرم داشته باشید /حرمت زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را نشکنید
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند