Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با بیان اینکه در ایام دهه فجر، بیست و سومین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه در حال برگزاری است، گفت: در این مرحله بیش از ۲۰ هزار سبد کالا در بین نیازمندان استان سمنان توزیع خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در حاشیه رزمایش موسات و کمک مومنانه استان سمنان، گفت: به همت مردم وخیرین در پایگاه ها مقاومت بسیج و مساجد سطح استان در پایان ایام دهه فجر رزمایش بزرگ مواسات و همدلی در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دامغانیان با بیان اینکه مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان سمنان در بحث محرومیت زدایی در عرصه های عمرانی نیز ورود پیدا کرده است، تصریح کرد: تمرکز ما در استان سمنان در حوزه آب روستایی و مسکن  است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه 52 روستا درحوزه آب هدف گذاری شده اند، تشریح کرد: 72 میلیارد تومان بودجه از منبع قرارگاه امام حسن(ع) برای این موضوع تامین شده که در همین روز ها عملیات اجرایی این پروژه ها در روستاهای استان سمنان آغاز خواهد شد.

 20 هزار سبد کالا در بین نیازمندان استان سمنان توزیع خواهد شد

مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با بیان اینکه در این ایام،  بیست سومین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه در حال برگزاری است، عنوان کرد: در این مرحله بیش از 20 هزار سبد کالا در بین نیازمندان استان سمنان توزیع خواهد شد.

کاشفی با اشاره به اینکه 50سری جهیزیه در این ایام بین زوج های جوان استان سمنان توزیع خواهد شد، خاطر نشان کرد: با توجه به قرار گیری  در فصل سرما بیش از 700 عدد بخاری تهیه و بین نیازمندان توسط گروه های جهادی توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با بیان اینکه از اسفند ماه سال 98 تا کنون بیش از 384هزار سبد کالا در بین نیازمندان توزیع شده است، بیان کرد: این اقدام با کمک خیرین و مردم همیشه در صحنه و همراهی گروه های جهادی در سطح استان انجام گرفته است.

وی از توزیع بیش از هزار سری جهیزیه به نوعروسان سمنانی از سال 98 تاکنون خبر داد، و گفت: در این ایام بیش از 700 سری لوازم اساسی منزل و بیش از 900 تبلت بین دانش آموزان استان سمنان توزیع شده است.

کاشفی با اشاره به توزیع بیش از 22هزار سری لوازم التحریر در این دوسال اخیر، افزود: بیش از 2میلیون پرس غذای گرم و آزاد سازی بیش از 115 زندانی را در این سال ها در دستور کار داشته ایم که توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه انجام شده است.

حمایت از تولیدکنندگان داخلی در دستور کار قرار دارد

سید محمد رضا هاشمی استاندار استان سمنان در حاشیه رزمایش مواسات و کمک مومنانه با بیان اینکه برای تحقق شعار حمایت از تولید، در استان حمایت از تولیدکنندگان داخلی در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: با توجه به همین شعار تمامی وسایل و اقلام این رزمایش از تولیدات داخلی استان تهیه شده است.

هاشمی با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته کرونا فعالیت های اقتصادی و روزمره را تحت تاثیر قرار  داده است، عنوان کرد: نیاز است در برخی موارد به برخی هموطنان کمک رسانی شود همانگونه که مردم استان در دفاع مقدس نقش آفرینی داشتند، در برابر کرونا نیز خیران، صنعتگران و کشاورزان به کمک کادر پزشکی آمدند تا رنج جامعه از شیوع این بیماری کمتر شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هزار سبد کالا در بین نیازمندان استان سمنان توزیع خواهد شد استان سمنان استان سمنان کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۴۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به دهدشت غربی نیازمند ۱۰۰۰ میلیارد تومان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: آبرسانی به اراضی دهدشت غربی نیازمند یک هزار میلیارد تومان اعتبار است. - اخبار استانها -

آرش مصلح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: 17 سال پیش پروژه آبرسانی به اراضی دیم دهدشت غربی آغاز شد، ولی هنوز تکمیل و به بهره‌برداری نرسیده است، هرچند در دولت سیزدهم سرعت عملیات اجرایی تسریع داده شده است.

وی اعتبار مورد نیاز پروژه را یک‌هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: پروژه ملی تأمین آب اراضی دهدشت غربی از طریق رودخانه مارون با هدف تأمین 49 میلیون متر مکعب آب مورد نیاز 5 هزار و 500 هکتار اراضی دهدشت غربی در محدوده شهر سوق، روستاهای لیربزرگ، لیرکوچک، چنگلوا و بوا در سال 87 کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن در خرداد سال 90 شروع شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این پروژه آب مورد نیاز 3 هزار و 322 هکتار به صورت تحت فشار و 2 هزار و 325 هکتار دیگر را به صورت ثقلی تأمین می‌کند و در صورت افتتاح و بهره‌برداری از آن، شاهد اشتغال 5 هزار نفر هستیم.

به گزارش تسنیم، دهدشت غربی با مساحت هفت هزار هکتار، از نظر زمین کشاورزی غنی و مساعد بوده، اما به علت مرتفع بودن آن نسبت به رودخانه‌های مجاور، با کمبود آب مواجه است و ماهیت تپه ماهوری این دشت نیز سبب بروز مشکل در امر آبیاری آن شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • آبرسانی به دهدشت غربی نیازمند ۱۰۰۰ میلیارد تومان
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • رخ نمایی بهار در طبیعت زیبای روستای فندخت شهرستان زیرکوه
  • یک روز ناب در دل طبیعت بکر در چند کیلومتری تهران
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • رخ نمایی فصل بهار در طبیعت روستای چوبر + فیلم