Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@16:50:16 GMT

تصادف خونین مینی‌بوس با نیسان در تهران+عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۶۴۷۴۴

تصادف خونین مینی‌بوس با نیسان در تهران+عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: تصادف یک دستگاه مینی‌بوس با نیسان در بزرگراه شهید آوینی تهران، شش مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش ایمنا، جلال ملکی از وقوع حادثه تصادف خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۶:۴۵ صبح امروز یکشنبه یک مورد حادثه تصادف در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید آوینی، نرسیده به بزرگراه سلمان فارسی به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص جزئیات این حادثه افزود: بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد؛ آتش‌نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل رسیدند و مشاهده کردند، یک دستگاه مینی‌بوس که سرویس جابه‌جایی پرسنل یکی از کارخانجات صنعتی بوده با تعدادی سرنشین هنگام حرکت به شدت با قسمت عقب یک دستگاه نیسان که بار میوه حمل می‌کرده است، برخورد کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تصریح کرد: راننده نیسان دچار مصدومیت شده بود و پنج نفر از سرنشینان مینی‌بوس که مرد بودند، دچار مصدومیت شدند؛ چهار نفر از این افراد پیش از رسیدن آتش‌نشانان خارج شده بودند.

وی افزود: راننده که یک مرد حدوداً ۴۵ ساله بود، به علت اینکه قسمت جلوی مینی‌بوس خسارت دیده بود، پشت فرمان محبوس شده بود و قادر به خروج نبود که آتش‌نشانان عملیات رهاسازی را آغاز کردند و با تجهیزات هیدرولیکی بخشی از قطعات خودرو را برش دادند و موفق شدند این فرد را که از ناحیه پا مصدوم شده بود، خارج کنند.

ملکی ادامه داد: هر شش نفر به عوامل اورژانس تحویل شدند و در پایان محل ایمن‌سازی شد، خودروها به حاشیه امنی منتقل شدند و برای بررسی علت حادثه محل حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد.

منبع: مهر

کد خبر 555376

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تصادف در تهران تصادف هولناک در تهران آمار تصادفات ایران آمار تصادفات جاده ای در ایران سید جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی تهران تصادف مینی بوس در تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مینی بوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۴۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: مینی‌بوس کارکنان این سازمان امروز هنگام بازگشت از سفر زیارتی از باغملک به دره سقوط کرد و ۲ نفر جان باختند.

به گزارش مشرق، مهدی عظیمی‌فر مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: کاروان زیارتی شامل ۱۱ نفر از کارکنان سازمان آب وبرق خوزستان روز جمعه به امامزاده عبدالله باغملک اعزام شده بود که پس از زیارت و بازدید از روستای گردشگری دچار حادثه شد.

وی افزود: مینی‌بوس هنگام بازگشت به اهواز در دره سقوط کرد که یک نفر در دم جان باخت و یک مسافر دیگر نیز هنگام انتقال به بیمارستان جان باخت.

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه سن افراد فوت شده بین ۵۰ تا ۵۳ سال است، گفت: حال یکی از حادثه دیدگان نیز ناپایدار است.

عظیمی‌فر حال بقیه حادثه دیدگان را مساعد اعلام و خاطرنشان کرد: این افراد در بیمارستان تحت درمان هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره
  • دو تصادف منجر به فوت در دو نقطه از شهر تهران
  • دو تصادف فوتی در دو نقطه از شهر تهران
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره