Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه رابطین فهما که از سال ۱۳۹۸ به صورت آزمایشی کار خود را آغاز کرده بود در سال ۱۴۰۰ با فعالیت ۱۲۴۰ کانون به کار خود ادامه داد و در این بین پس از ارزیابی‌های کمی و کیفی، هیأت انتخاب، اسامی ۱۰ باب از کانون‌های رابط برتر در سراسر کشور را اعلام کرد.

بر پایه این گزارش از میان ۱۲۴۰ کانون رابط در سطح کشور، تعداد ۵۹ کانون از سوی هیأت انتخاب رویداد ملی فهما ۱۴۰۰ معرفی شدند؛ این کانون‌ها بر اساس میانگین امتیاز شبکه، تعداد کانون‌های مستقر در مناطق محروم، مرزی و روستایی، امتیاز شخصی کانون رابط و همچنین بر اساس ارزیابی ستاد فهما استان به عنوان منتخب اعلام و نهایتاً ۱۰ کانون به عنوان برتر انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش می‌افزاید: کانون آیت الله مروج (ره) از استان اردبیل / شهرستان اردبیل؛ کانون امام علی (علیه السلام) از استان چهار محال و بختیاری / شهرستان بروجن؛ کانون صاحب‌الزمانی (عج) از استان خراسان جنوبی / شهرستان درمیان؛ کانون توحید از استان سیستان و بلوچستان / شهرستان میرجاوه؛ کانون حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) از استان قم / شهرستان قم؛ کانون خادم‌الرضا (علیه السلام) از استان کهگیلویه و بویر احمد / شهرستان گچساران؛ کانون فداییان ولایت از استان گلستان / شهرستان رامیان؛ گتم. م پویندگان علم از استان گیلان / شهرستان رودبار؛ کانون امام زمان (عج) از استان مازندران / شهرستان نکا و کانون نجم الهداء از استان یزد / شهرستان مروست؛ به عنوان کانون‌های رابط برتر در فهما ۱۴۰۰ معرفی شدند.

همچنین علاوه بر کانون‌های فوق، هیأت انتخاب رابطین در رویداد ملی فهما ۱۴۰۰، تعداد ۱۹ کانون را به عنوان شایسته تقدیر ویژه اعلام کردند. اسامی کانون‌های رابط شایسته تقدیر ویژه در سایت فهما قابل مشاهده است.

۳۰ کانون رابط شایسته تقدیر نیز به عنوان منتخب استانی برگزیده شدند که اسامی این کانون‌ها را می‌توانید در سایت فهما دریافت کنید.

کد خبر 5424132 فاطمه علی آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان گچساران شهرکرد میرجاوه ساری استان گلستان بیرجند استان گیلان قم شهرستان اردبیل شهرستان بروجن اردبیل زاهدان شهرستان درمیان شهرستان رودبار انقلاب اسلامی ایران فعالیت های قرآنی قرآن کریم قرآن انقلاب جمهوری اسلامی مهر انقلاب جامعه المصطفی العالمیه جمهوری اسلامی ایران ایران ولادت حضرت علی ع امام خمینی مقام معظم رهبری سوریه کانون های رابط فهما ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۴۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس بسیج رسانه آران و بیدگل گفت: با توجه به فعالیت های بسیج رسانه شهرستان در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و رسانه ای با مساعدت اداره فرهنگ و ارشاد این دفتر به صورت مستقل در محل اداره ارشاد شهرستان افتتاح شد.

محمد رضا رحمتی افزود: پوشش اخبار و گزارش های مختلف با اعضای بسیج رسانه شهرستان در خبرگزاری های محلی و کشوری و همچنین همکاری در زمینه های مختلف فرهنگیو اجتماعی رسانه توسط خبرنگاران آران و بیدگل از جمله فعالیت های بسیج رسانه شهرستان بوده است.

 

دیگر خبرها

  • حضور پالمر، هاورتس و برونو فرناندز در جمع نامزدهای بهترین بازیکن آوریل لیگ برتر
  • شوراها رابط بین نظام، مردم و حاکمیت هستند
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • نحوه استفاده از جایزه شیخ مفید برای استادان شاگردپرور
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • راهیابی نوجوان سمنانی به جمع استعدادهای نویسندگی کشور
  • فرصت عوامل آموزشی و تربیتی مدارس برای ثبت تجربیات خلاقانه و نوآورانه تا ۲۰ اردیبهشت
  • توافق مهم ضد تروریستی ایران و پاکستان چه بود؟ | محل استقرار افسران رابط نظامی مشخص شد