Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجالس جشن و سرور میلاد باسعادت امام علی بن ابی‌طالب(ع) از فردا شب در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود.

دوشنبه ۲۵ بهمن در شب میلاد امیرالمؤمنین(ع) بعد از نماز عشاء مراسم جشن با سخنرانی حجت ‌الاسلام والمسلمین سید احمد دارستانی و مداحی حسن شالبافان و سید رضا تحویلدار به همراه اجرای سرود، تواشیح، شعرخوانی، مسابقه و اهدای متبرکات فاطمی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه شنبه همزمان با صبح میلاد حضرت علی(ع) مراسمی از ساعت ۱۰ صبح با مداحی نجفی و شیخ زاده و سخنرانی حجت ‌الاسلام والمسلمین میرمعینی در شبستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد و ظهر نیز بعد از نماز عصر مولودی خوانی توسط حمزه علی‌پور انجام خواهد شد.

همچنین عصر میلاد امیرالمؤمنین(ع) از ساعت ۱۷ مراسمی با مداحی جواد برزگر و سخنرانی حجت ‌الاسلام والمسلمین رضایی اصفهانی در شبستان امام خمینی(ره) برپا خواهد بود.

سه شنبه شب همزمان با شام میلاد حضرت علی(ع) بعد از نماز عشاء دعای توسل توسط هیات جانبازان استان قم قرائت می شود و مراسمی با سخنرانی آیت الله مهدی شب زنده دار به همراه مداحی سید محسن بنی فاطمی و اجرای سرود، تواشیح، شعرخوانی، مسابقه و اهدای متبرکات فاطمی برگزار می شود.

انتهای پیام/78023

منبع: فارس

کلیدواژه: میلاد امام علی ع جشن میلاد امیرالمؤمنین برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۵۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند

در آستانه روز بزرگداشت مقام معلم و به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، همایش حکمت مطهر در سپاه صاحب الامر (عج) استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در این همایش گفت: آمریکایی‌ها تصور چنین انتقام سختی را از سوی جمهوری اسلامی را نداشتند.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی اضافه کرد: در اسلام ناب محمدی، معلم و تعلیم و تربیت جایگاه ویژه‌ای دارد و بر احترام به شأن و مقام و منزلت معلم تاکید شده است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ضمن قدردانی از برگزار کنندگان نمایشگاه کتاب اظهار کرد: متاسفانه جای کتاب زندگی نامه شهدا در نمایشگاه خالیست.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی با بیان اینکه یکی از افتخارات این انقلاب شهید لشگری بود، افزود: تمام دستاورد‌ها و موفقیت‌های امروز سپاه مرهون خون پاک شهدایی همچون لشگری، بابایی و سایر شهداست.

وی عزت اسلام را مدیون خون شهدا از صدر اسلام تا امروز دانست و گفت: پیوند و ارتباط با شهدا باید افزایش یابد تا در مسیر درست گام برداریم.

در پایان این مراسم از معلمان تقدیر به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به هرمزگان سفر می‌کند
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • کمال نامه ی مستان حیدری / امیرالمؤمنین در شعر خواجوی کرمانی
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان