Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار بوشهر با اشاره به اجرا طرح‌های آبرسانی به روستاهای محروم استان با همکاری سپاه پاسداران گفت: استان بوشهر به کارگاه عملیاتی و جهادی در اجرا طرح‌های عمرانی و خدمات‌رسانی تبدیل می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در آیین آغاز طرح آبرسانی به روستاهای محروم استان بوشهر خدمات پس از پیروزی انقلاب اسلامی را برشمرد و اظهار داشت: این استان قبل از انقلاب دچار محرومیت‌های بسیاری بود و از لحاظ زیرساخت‌های مختلف آبرسانی، برق‌رسانی، جاده، خیابان گاز و دیگر حوزه‌ها در محرومیت مطلق قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در 43 سال پیروزی انقلاب اسلامی خدمات ارزنده‌ای به مردم و توسعه زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف شده است تصریح کرد: باید خدمات و طرح‌های اجرا شده به نسل جوان و نوجوان جامعه اسلامی منتقل و شرایط دوران رژیم ستم شاهی تبیین شود.

استاندار بوشهر نقش اصحاب رسانه و شبکه‌های اجتماعی و فضاهای مجازی در انعکاس خدمات نظام اسلامی را بسیار مهم دانست و با قدردانی از تلاش اصحاب رسانه خاطر نشان کرد: انعکاس این خدمات به نسل جوان و نوجوان امری مهم و ضروری است که تلاش در این عرصه مجاهدت انقلابی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه با وجود همه خدماتی که نظام اسلامی برای مردم داشته است امروز دشمن در یک جنگ نرم تلاش می‌کند تا جای خائن و خادم را عوض کند گفت: دشمن در یک تلاش رسانه‌ای به دنبال آن است تا مسئولان پاک‌دست کشور را مورد هجمه قرار دهد که در این راستا و در مسیر جهاد تبیین امروز باید همگان تلاش کنند تا واقعیت‌ها و خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم معرفی شود.

محمدی‌زاده با قدردانی از مشارکت سپاه پاسداران در اجرا طرح‌های محرومیت‌زدایی افزود: خدمات و فعالیت‌های سپاه در همه عرصه‌ها قابل توجه و ستایش و در عرصه خدمات عمرانی کارهای مهم و بزرگی اجرا کرده است.

وی با بیان اینکه ورود سپاه در عرصه‌های مختلف مشکلات برطرف می‌شود خاطر نشان کرد: خدمت به مردم از افتخارات سپاه پاسداران است و در این راستا اجرا طرح‌های محرومیت‌زدایی در اولویت برنامه‌های عمرانی سپاه قرار گرفته است.

استاندار بوشهر جنگ اقتصادی دشمن را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: بدون شک این تهاجم، به فرصت و استقلال اقتصادی تبدیل می‌شود.

محمدی‌زاده با اشاره به اجرا طرح آبرسانی به 39 روستای محروم استان بوشهر با مشارکت نیروی دریایی سپاه خاطر نشان کرد: این پروژه زودتر از مدت تعیین شده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه خطوط انتقال طرح آبرسانی یاد شده 173 روستا را تحت پوشش قرار می‌دهد افزود: علاوه بر روستاهای دشتی و تنگستان، سایر روستاهای محروم استان بوشهر از طرح آبرسانی یاد شده بهره‌مند می‌شوند.

استاندار بوشهر با قدردانی از  نیروی دریایی سپاه پاسداران، قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در اجرا طرح آبرسانی به روستاهای محروم استان تصریح کرد: استان بوشهر به کارگاه عملیاتی و جهادی در اجرا طرح‌های عمرانی و خدمات‌رسانی تبدیل می‌شود.

39 روستا با 5 هزار خانوار تحت پوشش طرح آبرسانی قرار می‌گیرند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر هم با اشاره به طرح آبرسانی به روستاهای محروم با تلاش نیروی دریایی سپاه خاطر نشان کرد: با اجرا این طرح 39 روستا با 5 هزار خانوار و 16 هزار و 900 نفر جمعیت تحت پوشش قرار می‌گیرند.

عبدالحمید حمزه‌پور، طول خط انتقال این طرح را 44 و شبکه توزیع آن 22 کیلومتر دانست و گفت: حجم مخزن بتنی این طرح یک هزار متر مکعب است که با مشارکت وزارت نیرو و قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه اجرا می‌شود.

وی هزینه اجرا این طرح را 150 میلیارد تومان دانست و بیان کرد: اعتبار اجرا این طرح به طور کامل تخصیص یافته است که تلاش می‌شود تا در کمترین زمان ممکن این طرح تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

حمزه‌پور با بیان اینکه بیش از 160 میلیارد تومان برای اجرا مرحله دوم این طرح آبرسانی در نظر گرفته شده خاطر نشان کرد: با توجه به آمادگی استان درخواست می‌‌شود این اعتبار تخصیص داده شود تا بتوانیم مشکلات حوزه آب شرب را در سایر شهرستان‌های استان برطرف کنیم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با قدردانی از تلاش سپاه پاسداران در اجرا این طرح مهم و اساسی افزود: اجرا 70 کیلومتر خط انتقال و توزیع کار بسیار بزرگ و سنگینی است.

قرارگاه محرومیت زدایی امام جواد(ع) توسط سپاه هرمزگان راه‌اندازی شدمأموریت جدید سپاه برای محرومیت‌زدایی در کشور/ از آبرسانی به 13 هزار روستا تا اشتغال‌زایی برای جوانانحضور سپاه استان تهران در مناطق محروم جنوب کرمان؛ از ساخت 110 مسکن محرومین تا اجرای 63 پروژه آبرسانی

وی اجرا این طرح‌ها را روحیه انقلابی و جهادی سپاه را قابل تحسین دانست و افزود: فعالیت این طرح توسط سپاه با نیت الهی، رضایت مردم و بدون هیچ چشم داشتی انجام می‌شود که الگو مهمی برای اجرا سایر طرح‌ها محسوب می‌شود.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آبرسانی به روستاهای محروم روستاهای محروم استان نیروی دریایی سپاه استاندار بوشهر اجرا طرح طرح آبرسانی محرومیت زدایی سپاه پاسداران خاطر نشان اجرا این طرح تبدیل می شود استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۵۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: با وجود اینکه اطلاع‌رسانی کافی برای اعلام ساعت جمع‌آوری زباله صورت گرفته، نزدیک به ۱۲ درصد پسماند شهر قم در روز جمع‌آوری می‌شود.

سیدمحسن میرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم فرهنگ‌سازی و آموزش را از موضوعات مهم خدمات شهری دانست و اظهار کرد: اگر شهروندان همکاری و مشارکت نداشته باشند، به شهر پاکیزه نخواهیم رسید.

وی در خصوص آموزش‌های شهروندی افزود: پساب خاکستری یا فاضلابی که در بعضی مناطق توسط برخی شهروندان وارد معابر شهری می‌شود یکی از مشکلات مهم محیط زیست شهری در قم است.

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: طی هماهنگی با مرکز بهداشت و شرکت آب و فاضلاب مقرر شد که به شهروندان اطلاع‌رسانی کنند که تعداد زیادی توانستند با شبکه آب و فاضلاب ارتباط بگیرند و بسیاری از انشعابات وصل شد.

میرهادی عنوان کرد: زباله‌های خارج از نوبت که برخی شهروندان در بعضی مناطق خارج از منزل می‌گذارند یکی از معضلات محسوب می‌شود در حالی که ساعت اعلام شده برای جمع‌آوری پسماند از ۲۱:۰۰ تا ۶:۰۰ است.

وی گفت: نزدیک به ۱۲ درصد از پسماند شهر قم در روز جمع‌آوری می‌شود، با وجود اینکه اطلاع‌رسانی لازم به شهروندان انجام شده است و امیدواریم با همراهی مردم بتوانیم زباله روز را کاهش دهیم.

کد خبر 748158

دیگر خبرها

  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود