Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - برای همه ما پیش می‌آید که گوشی جدیدی خریداری کرده و بخواهیم تلفن قدیمی را بفروشیم، اما نمی‌توانید آن را با همه اطلاعات مهمش در اختیار دیگری قرار دهید؛ این ۱۰ مرحله را پیش از فروش انجام دهید:

۱-از مخاطبین خود نسخه پشتیبان تهیه کنید

اگر کاربر اندروید هستید و از برنامه‌های گوگل زیاد استفاده می‌کنید، حتما از مخاطبین خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر مخاطبین شما قبلاً با حساب Gmail همگام‌سازی نشده‌اند، می‌توانید با مراجعه به https://contacts.google.com/ به صورت دستی این کار را انجام دهید.

۲-از پیام‌ها و سوابق تماس خود نسخه پشتیبان تهیه کنید

درست مانند مخاطبین خود، می‌توانید از پیام‌ها و سوابق تماس خود نیز نسخه پشتیبان تهیه کنید. از پیام‌های شما می‌توان با استفاده از نرم‌افزار‌های شخص ثالث مانند پشتیبان‌گیری و بازیابی SMS پشتیبان‌گیری کرد. می‌توانید با ذخیره کردن پیام‌های خود در Google Drive یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و از آنجا در تلفن جدید خود بازیابی کنید. از همین برنامه می‌توان برای پشتیبان گیری از سوابق تماس شما نیز استفاده کرد.

۳- از عکس‌ها، ویدیو‌ها و سایر رسانه‌های خود از طریق Cloud یا در یک دستگاه ذخیره‌سازی خارجی نسخه پشتیبان تهیه کنید

می‌توانید با استفاده از Google Photos، Google Drive، OneDrive مایکروسافت، DropBox یا هر سرویس ابری قابل اعتمادی نسخه پشتیبان تهیه کنید یا می‌توانید فایل‌های رسانه‌ای را به صورت فیزیکی به یک هارد دیسک خارجی یا SSD منتقل کنید.

۴-قبل از بازنشانی به تنظیمات کارخانه از سیستم خارج شوید و همه حساب‌ها را حذف کنید

بازنشانی کارخانه همه چیز را در تلفن هوشمند پاک می‌کند، اما شما را از حساب (های) Google خارج نمی‌کند. بنابراین، مطمئن شوید که از تمام حساب‌های Google و سایر حساب‌های آنلاین قبل از شروع به تنظیم مجدد کارخانه خارج شده‌اید. می‌توانید با جستجوی «account» در تنظیمات تلفن یا رفتن به حساب‌ها از طریق تنظیمات Gmail، حساب‌های وارد شده را بررسی کنید.

۵-کارت‌های microSD را بررسی و حذف کنید

اگر از کارت‌های microSD استفاده می‌کنید، از گوشی خود خارج کنید. اما ابتدا بررسی کنید که داده‌هایی که ذخیره می‌کند در آن ایمن هستند.

۶- فراموش نکنید که سیم کارت را بردارید

این چیزی است که لازم نیست به شما گفته شود، اما همچنان فراموش نکنید که سیم کارت خود را بردارید.

۷-یک نسخه پشتیبان از واتس‌آپ ایجاد کنید

برای ذخیره چت‌های واتس‌آپ قبل از انتقال به تلفن جدید، یک نسخه پشتیبان از چت از تنظیمات واتس‌آپ در Google ایجاد کنید. می‌توانید انتخاب کنید که برخی از فایل‌ها را در چت خود لحاظ کنید. سپس هنگامی که یک نصب جدید واتس آپ را در دستگاه جدید خود انجام می‌دهید، می‌توانید نسخه پشتیبان چت را بازیابی کنید.

۸-بررسی کنید که آیا گوشی شما رمزگذاری شده است

قبل از شروع به تنظیم مجدد کارخانه، بررسی کنید که آیا تلفن Android شما رمزگذاری شده است یا خیر. اگر نه، می‌توانید این کار را به صورت دستی از طریق تنظیمات گوشی انجام دهید. رمزگذاری دسترسی به داده‌های گوشی شما را پس از بازنشانی به تنظیمات کارخانه برای شخص دیگری بسیار سخت می‌کند. اکثر گوشی‌های اندرویدی جدید قبلاً رمزگذاری شده‌اند، اما گوشی‌های قدیمی اینطور نیستند.

۹-بازنشانی به تنظیمات کارخانه ضروری است

اکنون، وقتی مطمئن شدید که از تمام فایل‌های مهم گوشی خود یک نسخه پشتیبان تهیه کرده اید و همچنین رمزگذاری شده است، می‌توانید به تنظیم مجدد کارخانه اقدام کنید. reset را در تنظیمات تلفن جستجو کنید و "Erase all data (factory reset) " را انتخاب کنید. با انجام این کار همه چیز در گوشی هوشمند شما پاک می‌شود.

۱۰-تلفن قدیمی خود را تمیز کنید و آن را با تمام لوازم جانبی در جعبه قرار دهید این به فروش با قیمت بهتر کمک خواهد کرد

ابتدا باید گوشی قدیمی خود را با یک پارچه تمیز، ترجیحاً یک پارچه مرطوب با محلول ضد عفونی کننده پاک کنید و گوشی و لوازم جانبی خود را داخل جعبه قرار دهید.

منبع: نبض فناوری

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فروش گوشی اخبار فناوری نسخه پشتیبان تهیه کنید یک نسخه پشتیبان رمزگذاری شده بررسی کنید انجام دهید پیام ها واتس آپ حساب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۵۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16

ایتنا - کارشناسان می‌گویند که طراحی مجدد موقعیت‌یابی دوربین آیفون 16، قابلیت‌های «ضبط ویدیوی فضایی» را افزایش می‌دهد، گامی که می‌تواند جذابیت این نسخه جدید را افزایش دهد.
شرکت آمریکایی اپل قصد دارد در سپتامبر آینده از گوشی جدید خود با نام آیفون 16 رونمایی کند، در حالی که برخی اطلاعات به بیرون درز کرده شکل و اندازه دستگاه را فاش می کند.

به گزارش ایتنا، سانی دیکسون که به دلیل افشای اطلاعات مکرر خود در رابطه با دستگاه‌های اپل شناخته می‌شود، روز یکشنبه در حساب کاربری خود در پلتفرم ایکس  تصویری را به اشتراک گذاشت که اندازه صفحه نمایش گوشی‌های آیفون 16  را به همراه جزئیاتی در مورد دوربین نشان می‌دهد.

طبق تصویر، آیفون 16 معمولی اندازه صفحه نمایش 6.1 اینچی را حفظ خواهد کرد، در حالی که مدل Pro دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی خواهد بود.

 

مدل پلاس نیز مجهز به صفحه نمایش سنتی 6.7 اینچی خواهد بود، اما آیفون 16 پرو مکس دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی بزرگتر خواهد بود و همچنین تصویر حالت دوربین متفاوتی را برای نسخه معمولی و نسخه پلاس آیفون 16 نشان می دهد.

کارشناسان می‌گویند که طراحی مجدد موقعیت‌یابی دوربین آیفون 16، قابلیت‌های «ضبط ویدیوی فضایی» را افزایش می‌دهد، گامی که می‌تواند جذابیت این نسخه جدید را افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی امروز 12 اردیبهشت 1403
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • همراه پرخرج
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد
  • وارسی گوشی موبایل همسر باعث قتل شد
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • قیمت گوشی امروز 10 اردیبهشت 1403
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه