Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه کشوری مهد قرآن، در مراسمی از سعید حاجیان حافظ کل عضو مؤسسه مهد قرآن و دارنده نشان قرآنی «مدرس درجه یک با گرایش تنغیم» از شورای عالی قرآن با حضور حجت الاسلام فومنی الحائری تکریم و تجلیل شد.

در این مراسم که آقایان محسن رفیق دوست، منوچهر متکی، حجت اسلام نوری شاهرودی و ربانی، مهندس بختیار، ربیعی، معیری، ساری و چاوشی حضور داشتند، ضمن تکریم از تلاش علمی این استاد حافظ کل و مدرس علوم قرآنی با اهدا لوح تقدیر، تأکید داشتند ایشان دانش علمی و تخصصی خود را در زمینه شکوفایی و ارتقا علمی حافظان قرآن و مربیان عضو مؤسسه ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است سعید حاجیان حافظ کل عضو مؤسسه مهد قرآن و مدرس درجه ۱ قرآن کریم، متولد سال ۱۳۶۱ دارای تحصیلات دکتری می‌باشد، وی در سن ۱۴ سالگی موفق به حفظ کل قرآن کریم شده است که در حال حاضر ده‌ها قرآن آموز در رشته‌های حفظ، قرائت، تفسیر و … تحت آموزش ایشان قرار دارند.

کد خبر 5424193

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن رفیقدوست قرآن کریم علی ربیعی سعید حاجیان شورای عالی قرآن انقلاب اسلامی ایران فعالیت های قرآنی قرآن کریم قرآن انقلاب جمهوری اسلامی مهر انقلاب جامعه المصطفی العالمیه جمهوری اسلامی ایران ایران ولادت حضرت علی ع مقام معظم رهبری امام خمینی سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۵۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرحله اول آزمون نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت به صورت همزمان در ۸۵ حوزه امتحانی سراسر کشور برگزار می‌شود.

بر همین اساس دبیرخانه طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم نشانی حوزه‌های برگزاری آزمون را در این مرحله اعلام کرد و داوطلبان حضور در این آزمون می‌توانند کارت ورود به جلسه را از طریق نشانی اینترنتی https://bpms.telavat.ir دریافت کنند.

برای ورود به صفحه مربوط به مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه، باید شماره ملی داوطلب وارد شود.

فهرست حوزه‌های مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم به شرح پیوست اعلام شد:

 

فهرست حوزه‌های مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • پارک علم و فناوری تربیت‌مدرس هاب بین‌المللی تعاملات علمی با کشورهای دیگر
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی