Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این مسابقه که در سالن غدیر ارومیه برگزار شد، تیم شهرداری ارومیه موفق شد قهرمان فصل قبل لیگ برتر را سه بر صفر شکست داده و با کسب عنوان پنجم راهی دور حذفی شود.

شهرداری ارومیه که در دیدار رفت نیز در سیرجان سه بر ۲ پیروز شده بود، در این بازی به ترتیب در سه ست با امتیازات ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۰ پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صابر کاظمی از تیم شهرداری ارومیه در آخرین امتیازات ست سوم بعد از زدن سرویس دچار مصدومیت جزئی شد.

برای تیم شهرداری ارومیه، قاسم کارخانه، عادل غلامی، امیررضا سرلک، رحمان داوودی، علیرضا بهبودی، صابر کاظمی و عبدالرضا علیزاده و برای فولاد سیرجان ایرانیان فاضل پژوهان، مهدی جلوه، الکساندر بلاوجوویچ، علی یوسف پور، رسول شهسواری، محمد صادقی و مجتبی قلی زاده به عنوان ترکیب اولیه به زمین آمدند.

کیوان عابدزاده به عنوان داور نخست و مهدی نویدی به عنوان داور دوم این بازی را قضاوت کردند و وحید پورکاشیان نیز داور ویدئوچک این بازی بود.

با این نتیجه شهرداری ارومیه با ۱۶ برد و ۴۷ امتیاز در پایان دور گروهی پنجم شد و تیم فولاد سیرجان ایرانیان با ۱۳ برد و ۳۸ امتیاز به عنوان تیم ششم راهی دور بعد شد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی سیرجان ارومیه لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهرداری ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی سیرجان ارومیه آذربایجان غربی سیرجان ارومیه لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهرداری ارومیه شهرداری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۵۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک مدعی شد تیمش تنها با هدف پیروزی مقابل پرسپولیس وارد زمین شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یونس اکبرپور پس از پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر به بازی برگشتیم و حق‌مان واقعاً برد بود.

حسینی: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و مسئله اصلی ما لیگ است

 

وی گفت: من به شخصه تا لحظه آخر امید داشتم. خدا هم به تلاش همه بچه‌ها نگاه کرد و موقعیت ها تبدیل به گل شد و توانستیم پیروز شویم.

بازیکن آلومینیوم در پاسخ به این پرسش که مجتبی حسینی در بین نیمه چه صحبتی با بازیکنان داشت، عنوان کرد: حسینی نکات فنی را گفت و بچه‌ها را تشویق کرد. ما آمده بودیم که بازی را ببریم و واقعاً تیم برتر میدان بودیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)