Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی البلداوی رییس فدراسیون بیس بال و سافت بال عراق صبح امروز(یکشنبه) طی نشستی مهمان فدراسیون انجمن‌های ورزشی بود.

در این نشست محمد علیپور رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی با ارائه چکیده‌ای از فعالیت فدراسیون انجمنهای ورزشی گفت: بیس بال و سافت بال به عنوان دو رشته المپیکی یکی از مهمترین انجمنهای تحت پوشش ما است وبرای توسعه این دو رشته قطعا می توانیم با عراق به عنوان یک کشور دوست و همسایه تعامل و مراوده مناسبی برقرار کنیم و در ابعاد آموزشی، برپایی اردوهای مشترک و برگزاری مسابقات تدارکاتی ملی و باشگاهی فعالیت کنیم و آمادگی کامل برای میزبانی مسابقات کشورهای حاضر در منطقه غرب آسیا و کشورهای اسلامی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی البلداوی درباره شرایط این دو رشته در عراق، با ارائه مباحثی گفت: پیشنهاد می‌کنم با تعامل با ایران به عنوان یکی از کشورهای صاحب بیس بال و سافت بال در منطقه، پایگاه منطقه ای توسعه بیس بال و سافت بال در غرب آسیا را راه اندازی کنیم‌ و کشورهای فعال در این دو رشته در منطقه مثل عربستان و فلسطین و متعاقبا کشورهای دیگر را وارد این مجموعه کنیم.

این پیشنهاد با استقبال رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی و رییس انجمن بیس بال و سافت بال مواجه و مقرر شد که همکاری‌های مشترک در این زمینه در غرب آسیا صورت پذیرد.

در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری متقابل بین فدراسیون بیس بال و سافت بال عراق، فدراسیون انجمنهای ورزشی و انجمن بیس بال و سافت بال ایران به امضا رسید.

همچنین ابراهیم جبار رییس فدراسیون تکواندو عراق به همراه آرش فرهادیان رییس سازمان تیم‌های ملی صبح امروز در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرد.

رییس فدراسیون تکواندو عراق از موزه، تجهیزات و امکانات فدراسیون، سالن برگزاری مسابقات، سالن تمرین و سالن بدنسازی تیم‌ملی، خوابگاه، مرکز علمی کاربردی تکواندو و... نیز بازدید به عمل آورد.

ابراهیم جبار در این دیدار با اهدای یادبودی از حمایت‌های فدراسیون تکواندو در راستای ارتقاء تکواندو عراق تقدیر و تشکر کرد و خواستار تعاملات بیشتر دو کشور در این رشته ورزشی شد.

در جلسه روسای فدراسیون‌های جودو دو کشور ایران و عراق که امروز در محل فدراسیون برگزار شد، تفاهم ‌نامه همکاری‌های بلند مدت به امضا رسید.

در راستای افزایش همکاری ورزش بین دو کشور ایران و عراق مسئولان کمیته ملی المپیک کشور عراق به همراه جمعی از روسای فدراسیون های ورزشی این کشور به ایران سفر کردند.

به همین دلیل سمیر صادق خضیر رئیس فدراسیون جودو عراق  نیز که به تهران سفر کرده، امروز با آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو و دیگر مسولان این فدراسیون دیدار و گفت‌وگو کرد و تفاهم نامه ای بین طرفین امضا شد؛ از مفاد این تفاهم‌نامه می‌توان به حضور تیم های ملی جودو ایران و عراق در کمپ مشترک اشاره کرد.


اعزام و حضور مدرسین ایرانی در کشور عراق، تبادل فنی بین دو کشور، کمک فدراسیون جودو ایران برای تجهیز سخت افزاری فدراسیون جودوی کشور عراق از جمله دیگر مباحثی بود که در جلسه امروز روسای فدراسیون ها در مورد آن  به تفاهم رسیدند.

برچسب‌ها فدراسیون جودو آرش میراسماعیلی جودو آرش فرهادیان فدراسیون تکواندو عراق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون جودو آرش میراسماعیلی جودو فدراسیون جودو آرش میراسماعیلی جودو آرش فرهادیان فدراسیون تکواندو عراق بیس بال و سافت بال فدراسیون تکواندو فدراسیون انجمن رییس فدراسیون فدراسیون جودو تکواندو عراق تفاهم نامه دو رشته دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۵۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم‌نامه صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات با هدف تامین مالی شرکت‌های صادراتی در صنایع پیشرفته به امضا رسید.

سمانه توکلی مدیر بازاریابی و امور مشتریان صندوق ضمانت صادرات در مراسم این تفام‌نامه که امروز در محل نمایشگاه اکسپو برگزار شد، گفت: مشارکت در زمینه تعریف مدل‌های جدید حمایتی و تامین مالی با محوریت صادرات و صدور ضمانتنامه‌های مشترک جهت حمایت از شرکت‌های صادراتی دانش‌بنیان و بنگاه‌های فعال در صنایع پیشرفته از اهداف این تفاهم‌نامه است.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های حمایتی و وثایق ترجیحی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و همکاری در زمینه اعتبارسنجی شرکت‌ها از اهداف این تفاهم‌نامه همکاری است.

توکلی عنوان کرد: همچنین تسهیل ارائه خدمات هر دو صندوق به ذی‌نفعان فعال در زمینه صادرات و صنایع پیشرفته در اولویت برنامه‌های امسال هر دو مجموعه قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: همکاری در زمینه انتقال دانش فنی و تبادل تجارب و اطلاعات در ارزیابی ریسک و توسعه زمینه‌های آموزشی و پژوهشی، مشارکت در تامین مالی طرح‌های صادراتی با نرخ ترجیحی و حمایتی و هدایت جامعه هدف صنایع پیشرفته بالقوه به استفاده از ظرفیت‌های بیمه‌ای و ضمانت‌نامه‌ای صندوق ضمانت صادرات برای شرکت‌های صادراتی از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری زنجان با سوریه
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار