Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 

«غلامرضا شریف‌زاده» دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند، اظهارداشت: در شبانه روز گذشته ۴۷۰ تست ملوکولی و سریع در استان برای تشخیص بیماری کرونا در استان انجام شده که منجر به شناسایی ۲۸۹ بیمار جدید در این مدت شده است.

وی با اشاره به تعداد مبتلایان جدید به تفکیک شهرستان‌های استان در شبانه روز گذشته گفت: از مجموع بیماران جدید پنج مورد مربوط به بشرویه، ۹ مورد سربیشه، ۱۴۹ مورد بیرجند، یک مورد خوسف، ۱۰ مورد درمیان، هفت مورد زیرکوه، هشت مورد طبس، چهار مورد فردوس، ۱۸ مورد قاین بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۳۲ بیمار تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری بوده که از این تعداد ۱۲۸ نفر از آنها کرونا مثبت هستند، اضافه کرد: از مجموع بیماران کرونا مثبت بستری در بیمارستان‌های استان ۲۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده که متأسفانه حال چهار نفر از آنها وخیم است.

شریف‌زاده از فوت چهار بیمار مبتلا به کرونا در استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و اضافه کرد: با فوتی‌های اخیر مجموع فوتی‌های استان بر اثر این بیماری در استان به یک‌هزار و ۳۱۳ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه متوسط فوتی‌های استان بر اثر کرونا در هفته اول بهمن‌ماه چهار نفر بوده که در هفته گذشته با افزایش سه برابری همراه بوده است، اضافه کرد: همچنین تعداد مبتلایان مثبت در هفته اول بهمن‌ماه در استان ۲۵۷ نفر بوده که در هفته گذشته به ۹۰۱ نفر رسیده و با افزایش ۲.۵ برابری همراه بوده است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی ادامه داد: براساس بررسی‌های صورت گرفته همچنین در هفته اول بهمن‌ماه تعداد بیماران تنفسی بستری در استان از ۷۵ نفر در هفته گذشته با افزایش ۱.۵ برابری به ۱۹۴ نفر رسیده و بیماران بستری مثبت نیز در هفته گذشته نسبت به هفته اول بهمن‌ماه افزایش ۳ برابری داشته است.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

 

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان جنوبی شریف زاده فوتی جدید ستاد پیشگیری کرونا افزایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۵۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: میزان بارش در خراسان شمالی طی سال آبی جاری به نسبت سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است.

مهری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: میزان بارش در خراسان شمالی طی سال آبی جاری به نسبت سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: این میزان نسبت به دوره آماری شش درصد کاهش داشته است که نشان می‌دهد همچنان با کمبود بارندگی به نسبت دراز مدت مواجه هستیم.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: میزان بارندگی در هفته دوم اردیبهشت نرمال و هفته‌های سوم و چهارم بیش از حد نرمال پیش‌بینی شده است.

هاشمی انجام محلول‌پاشی زمین‌های زراعی را در صورت شرایط جوی مساعد مناسب ارزیابی کرد و گفت: مسافران، دامداران و خودروها از اتراق در کنار مسیل‌ها خودداری کنند.

کد خبر 748663

دیگر خبرها

  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان