Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@20:35:32 GMT

پر پشت شدن مژه و ابرو در سریع‌ترین زمان ممکن

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۶۵۷۵۶

پر پشت شدن مژه و ابرو در سریع‌ترین زمان ممکن

پر پشت شدن مژه و ابرو در سریع‌ترین زمان ممکن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۵۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال سریع تکنولایف در تبریز راه‌اندازی شد

از تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ سرویس ارسال فوری فروشگاه اینترنتی تکنولایف در شهر تبریز راه‌اندازی شد. هموطنان عزیز تبریزی اکنون می‌توانند سفارش‌های خود از تکنولایف را در سریع‌ترین زمان، در کمتر از ۲۴ ساعت، در هر نقطه‌ای از شهر تبریز دریافت کنند. تکنولایف به‌عنوان بزرگ‌ترین مرجع فروش کالای دیجیتال در ایران شناخته می‌شود و تاکنون توانسته با مارکت پلیس خدمات بی‌نظیری را به مشتریان و فروشندگانش ارائه دهد. از جمله خدمات قابل‌توجه تکنولایف می‌توانیم به ارسال کالا در سریع‌ترین زمان با بهترین قیمت تعیین‌شده در بازار کالای دیجیتال اشاره کنیم. اکنون سرویس ارسال سریع تکنولایف در شهر تبریز نیز راه‌اندازی شده است. این سرویس تا قبل از تاریخ ذکرشده محدود به شهر تهران و کرج بود و حالا به یکی از اقدامات مهم تکنولایف جهت گسترش در سایر شهرهای ایران تبدیل شده است.

به دلیل حجم بالای سفارش‌ها از سمت هم‌وطنان تبریزی، تکنولایف سرویس ارسال فوری در تبریز را به‌منظور تجربه خرید هرچه‌ بهتر شما عزیزان فراهم کرده است.

شما می‌توانید حین ثبت سفارش بازه زمانی تحویل سفارش را انتخاب کنید تا کالا مطابق با زمان انتخابی توسط پیک ویژه تکنولایف به شما تحویل شود. درصورت ثبت سفارش تا قبل از ساعت 15:00، سفارش شما از ساعت 14 تا 20، روز بعد به شما تحویل خواهد شد.

لازم به ذکر است این امکان در گام اول در دسته بندی کالاهای لوازم خانگی سایز بزرگ فعال نیست و تکنولایف در صدد است تا هرچه سریعتر امکان ارسال فوری کالاهای لوازم خانگی سنگین را فراهم کند.

امیدواریم بتوانیم در روزهای آتی این خدمت مهم را به تمام نقاط ایران عزیز ارائه کنیم.

کد خبر 848410

دیگر خبرها

  • روش‌های پیشگیری و قطع ریزش موی سر، ابرو و مژه
  • رژیم تخم مرغ شما را به لاغری سریع می‌رساند
  • ارسال سریع تکنولایف در تبریز راه‌اندازی شد
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ نخستین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ اولین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • با سریع‌ترین روش‌های کاهش وزن آشنا شوید
  • ارسال ارزان و سریع بار با شرکت پست بین‌المللی اسپیدکس
  • رفع خستگی چشم با شستشوی یک دقیقه چشم
  • پاوربانک جدید شیائومی چه قابلیتی دارد؟
  • 17 درمان سریع خانگی التهاب معده