Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از شهر، ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با پرداختن به دلایل انتخاب ایستگاه‌های مترو برای عرضه کالاهای اساسی از سوی این سازمان، با تأکید بر سیاست‌های شهردار محترم پایتخت و مساعدت‌ اعضای شورای شهر در بحث حمایت از معیشت مردم، گفت: یکی از بهترین نقاطی که می‌شود اقلام اساسی و محصولات تنظیم بازار را برای کنترل و تعدیل قیمت‌ها در ایام پایانی سال و بعد از آن در ماه مبارک رمضان بدون واسطه به دست مردم برسانیم، ایستگاه‌های مترو است که این کار را با همکاری و تعامل بسیار خوب شرکت بهره‌برداری مترو انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه در بدو ورود به اجرای طرح به جهت کمک به معیشت مردم، کارمان را با مساعدت وزارت جهاد کشاورزی در تأمین محصولات اساسی و عرضه برنج، روغن، شکر، قند و چند محصول دیگر که بیشتر مورد نیاز مردم هستند، شروع می‌کنیم، گفت: این طرح به صورت مستمر در ایستگاه‌های منتخب مترو ادامه خواهد داشت و به تدریج به سایر محصولات ورود می‌کنیم و میوه هم عرضه خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به اینکه در چند ایستگاه مترو، مطالعات شروع شده و مطالعه ایستگاه متروی امام خمینی (ره) نیز تکمیل شده و اجرای طرح از این ایستگاه آغاز خواهد شد، اظهار کرد: تا ۱۵ اسفند، این طرح در ۳۰ ایستگاه مترو، مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت و شاخص‌های انتخاب و مکان‌یابی ایستگاه‌ها، بر مبنای توافق دو طرفه است. یک بخش مربوط به موضوع تأمین و توزیع است که از سوی سازمان مدیریت میادین، تدبیر و تعیین می‌شود و بخش دیگر مربوط به شرکت بهره‌برداری مترو است که تمهیدات و ملاحظاتی همچون عدم تجمع و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد توجه قرار می‌گیرد.

فصاحت با بیان اینکه برای اجرای طرح، دو گروه بهره‌بردار را مدنظر قرار داده‌ایم، تصریح کرد: یکی بهره‌برداران قوی حوزه بازرگانی هستند که در حال حاضر در میادین میوه و تره بار کار می‌کنند، چون می‌خواهیم این طرح را هر چه سریع‌تر شروع کنیم و دیگری، بهره‌برداران جدیدی هستند که در مقاطع مورد نظر اضافه می‌شوند.

وی در مورد تدابیر و تمهیداتی که برای جلوگیری از تجمع احتمالی که ممکن است با عرضه اقلام اساسی در ایستگاه‌های مترو به وجود بیاید، توضیح داد: بخشی از این موضوع مربوط به سازمان مدیریت میادین است که با ارائه محصولات در بسته‌بندی‌های سبک، به نحوی که برنامه‌ریزی کرده‌ایم که تحویل آنها به شهروندان و جابه‌جایی‌شان، راحت و محاسبه قیمت آنها، ساده باشد و در یک کلام، سرعت عمل در توزیع داشته باشیم و بخشی هم مربوط به شرکت بهره‌برداری مترو است که با توجه به همکاری فی‌مابین، انشاالله حداقل تجمع را خواهیم داشت تا بتوانیم با مدیریت هماهنگ در این عرصه، برای اولین بار شاهد توزیع کالاهای اساسی در ایستگاه‌های مترو باشیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه این سازمان و شرکت بهره‌برداری مترو در اجرای طرح عرضه کالاهای اساسی در ایستگاه‌های مترو، دید سودآوری ندارند، خاطرنشان کرد: هدف مدیریت شهری از اجرای این طرح، آن است که اقلام تنظیم بازار را بدون واسطه و به صورت مستقیم به دست مردم عزیزمان برساند.

کد خبر 655511 برچسب‌ها قیمت - تنظیم بازار شهردارى تهران سازمان میادین میوه و تره‌بار مترو

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قیمت تنظیم بازار شهردارى تهران سازمان میادین میوه و تره بار مترو شرکت بهره برداری مترو سازمان مدیریت میادین ایستگاه های مترو ایستگاه مترو اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۵۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو 

هادی زند مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران درباره میزان جابجایی مسافر توسط شبکه مترو تهران و حومه در این مسابقه گفت: ایستگاه ورزشگاه آزادی در خط پنج مترو چهارشنبه ۱۲اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مجموع رفت و برگشت پذیرای ۴۰هزارو ۳۰۰تماشاگر فوتبال بود.

وی افزود: در ساعات قبل از شروع بازی ۱۷هزار نفر با مترو به مجموعه ورزشی آزادی انتقال داده شدند و بعد از پایان این مسابقه نیز ۲۳هزارو ۳۰۰ نفر از تماشاگران به این ایستگاه مراجعه و از طریق مترو به ایستگاه تهران (صادقیه) و ایستگاه گلشهر منتقل شدند.

زند خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال مسافری و به منظور رفاه بیشتر تماشاگران و مسافران علاوه بر قطار‌های برنامه ریزی شده ۴ حرکت فوق‌العاده نیز اعزام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • جابه‌‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو 
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ مترو تهران اعلام شد
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران اعلام شد
  • عملیات حفاری خط ۱۰ متروی تهران
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری