Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان ساکن در منطقه غرب شهر اصفهان مبنی بر سرقت از منازل آنها پرونده این سرقت ها در اختیار کارآگاهان مجرب پایگاه غرب پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل های وقوع سرقت با دقت، تمام جوانب را مورد بررسی و کنکاش قرار داده و با جمع آوری و در کنار هم قرار دادن مستندات و آثار به جا مانده در نهایت هویت فردی که در این سرقت‌ها دست داشت را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بررسی‌ها حاکی از آن بود که سارق اهل و ساکن یکی از استان‌های غربی کشور است اظهار داشت: کارآگاهان پس از چندین شبانه‌روز کار ویژه پلیسی سرانجام مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی به استان مذکور رفته و طی یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و به پلیس آگاهی استان اصفهان منتقل کردند.

میرحیدری با اشاره به اعتراف صریح متهم به سرقت طلاجات، دلار و وجه نقد از 8 منزل در شهر اصفهان ارزش اموال به سرقت رفته توسط متهم را بالغ بر70 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: متهم جهت انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد اما با توجه به اینکه متهم در شهرستان‌های کاشان،سمنان و تهران نیز حضور داشته تحقیقات برای شناسایی سایر سرقت احتمالی توسط کماکان در دستور کار است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با هشدار به شهروندان در خصوص عدم نگهداری مقادیر بسیار زیاد طلاجات، سکه، ارز و اشیای با ارزش بالا در منازل خود گفت: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد منازلی که مورد دستبرد قرار گرفتند از ایمنی لازم برخوردار نبوده و ساکنان آنها در هنگام ترک منازل خود نسبت به قفل کردن درب منازل به ویژه درب بالکن اقدام نکرده بودند.

وی با بیان اینکه مردم با رعایت نکات ساده می‌توانند سارقان را در عملی کردن نقشه خود ناکام بگذارند گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم منازل خود را به درب‌های ضد سرقت، دزدگیر و آیفون‌های هوشمند مجهز و بر روی پنجره‌ها و درب بالکن نرده نصب کرده و هنگام ترک منزل از قفل بودن تمام درها و راه های نفوذ به آن مطمئن باشند ضمن اینکه باز هم تاکید می‌کنیم از نگهداری حجم بالای طلاجات، ارز و وجوه بالا درمنازل، خودداری و آنها را به صندوق امانات بانک‌ها بسپارند.

منبع: الف

کلیدواژه: استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۵۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه ای صبح چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه روز سه شنبه چهار ماموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: در این عملیات ها شش سارق دستگیر و یک تریلی حاوی محموله قاچاق کالا توقیف شد.

وی ضمن بیان اینکه در مهمترین رویداد پلیسی باند سارقان تجهیزات معدن در سمنان منهدم شدند، افزود: این سه سارق قصد انتقال دستگاه پیکو صنعتی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال را داشتند که در محور دامغان_سمنان متوقف و به دام پلیس افتادند.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه روز گذشته سارق داخل خودرو هنگام سرقت توسط مأموران کلانتری ۱۱ سرخه دستگیر شد، ابراز داشت: این سارق ۲۹ ساله غیر بومی به انجام پنج فقره سرقت داخل خودرو و یک مورد تخریب پراید اعتراف کرده است.

موقوفه ای ضمن بیان اینکه دو سارق اماکن دولتی و خصوصی و باغات در سمنان دستگیر شدند، تصریح کرد: این افراد سابقه دار و متواری از زندان به انجام ۱۳ فقره سرقت اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه متهمان دستگاه جوش، سیم و کابل، دریل و موتور سیکلت کشف و ضبط شد.

وی از توقیف یک دستگاه تریلی حاوی قاچاق شامل لوازم خانگی، ابزار آلات صنعتی، قطعات خودرو، لوازم صوتی و تصویری و مواد خوراکی و غیره به ارزش بالغ بر ۹ میلیارد ریال در ایست و کنترل محور سمنان_دامغان خبر داد و افزود: راننده بازداشت و خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد.

کد خبر 6093717

دیگر خبرها

  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد