Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش با تقدیر از زحمات علیرضا حاجیان‌زاده دبیر سابق ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش، در حکمی «حجت الاسلام والمسلمین حمید نیکزاد» را به عنوان «مشاور وزیر» و «دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش» منصوب کرد.

در این حکم آمده است: با توجه به تعهد، تجارب ارزنده و شایستگی جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «مشاور وزیر» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویات و مطالبات مقام معظم رهبری و پیگیری سیاست‌های رئیس جمهور، با در نظر داشتن مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، سیاست های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و قوانین و مقررات آموزش و پرورش و جلب همکاری اعضای شورای معاونان و مدیران کل استان‌ها، در تحقق برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم، نسبت به وظایف ذیل موفق و مؤید باشید:

- پیگیری و ارتباط مستمر با نهادها و سازمان های زیر مجموعه رهبر معظم انقلاب در راستای وظایف و اهداف آموزش و پرورش

-  برنامه‌ریزی به منظور ایجاد ارتباط و تعامل سازنده وزارت آموزش و پرورش با حوزه‌های علمیه، حوزویان و مراکز حوزوی، برای دست یابی به اهداف مشترک

 - استفاده از توانمندی‌های دو نهاد جهت توسعه و ارتقای بینش دینی و اسلامی کودکان، نوجوانان، و فرهنگیان

 - برنامه ریزی به منظور بهره‌مندی از ظرفیت طلاب و فضلای حوزوی جهت انجام فعالیت‌های علمی-آموزشی و فرهنگی-تربیتی در مدارس و مراکز آموزش و پرورش در چارچوب قوانین و مقررات

توفیق روز افزون جناب عالی را در انجام وظایف محول از خداوند متعال مسألت دارم.

 انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر آموزش و پرورش ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۵۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری ظهر دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان رشت اظهار کرد: شورای آموزش و پرورش از مهم‌ترین جلسات بوده و حضور افراد الزامی است.

وی با تاکید بر لزوم تشکیل جلسات شورای آموزش و پرورش افزود: استمرار جلسات شورای آموزش و پرورش منجر به عارضه یابی نقاط ضعف و قوت می‌شود.

فرماندار رشت با گرامیداشت هفته معلم و روز بزرگداشت شهادت استاد مطهری بیان کرد: معلمان یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین ارکان آموزش و پرورش به شمار می‌روند.

عاشوری با بیان اینکه معلمان معمار آینده نظام هستند، گفت: نسل امروز محصول تعلیم و تربیت معلمان و جامعه فرهنگیان هستند.

فرماندار رشت با اشاره به محرومیت‌های گیلان زیر پوستین سبز بیان کرد: گیلان در زیر پوشش سبز و طراوت دارای محرومیت در بخش‌های مختلف است.

عاشوری با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان جامعه هستند، گفت: حل مشکلات کشور از مسیر آموزش و پرورش می‌گذرد.

وی با تاکید بر لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی افزود: رفع نیازهای جامعه دانش آموزی سبب ارتقای سواد آموزشی می‌شود.

فرماندار رشت با اشاره به فاصله چند فرسنگی نسل امروز و دیروز بیان کرد: فاصله بین نسلی زیادی از لحاظ اندیشه‌ها، تفکرات و باورهای اعتقادی وجود دارد که خلاء ها باید آموزش پر شود.

عاشوری با تاکید بر به روز رسانی آموزشی معلمان و جامعه فرهنگیان اضافه کرد: آموزش ّباید محور کار معلمان و فرهنگیان جهت ارتقای سطح آموزشی و پرورشی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه پیوند بین نسلی در آموزش و پرورش پر می‌شود، افزود: معلمان خلاء ها و شکاف‌های بین نسل‌ها را پر کنند.

فرماندار رشت با اشاره به جنگ رسانه‌ای و فضای مجازی و ایجاد شبهات در بین دانش آموزان بیان کرد: فرهنگیان با علم روز و دانش به شبهات دانش آموزان پاسخ منطقی و مستدل دهند.

عاشوری با ارائه آماری از تعداد دانش آموزان در شهرستان رشت بیان کرد: بیش از ۲۰ هزار دانش آموز رشتی در مقاطع دهم، یازدهم و دوازدهم برای انجام آزمون نهایی آماده می‌شوند.

کد خبر 6092090

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • دشمن از اقتصادوحجاب در حوزه امنیتی علیه کشورمان سواستفاده می کند
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند