Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@14:01:06 GMT

خرما با طعم تریاک در ورامین

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۶۵۹۵۸

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران از کشف ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک و دستگیری ۲ نفر سوداگر مرگ خبر داد. ناطقان: سرهنگ محمدبید مشکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ و پیشگیری و مقابله با فعالیت های مجرمانه آنان، مأموران عملیات این پلیس با اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به کشف مواد مخدر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت :در بازرسی انجام شده از کامیون حمل خرما ضایعاتی که از کرمان بارگیری شده بود، از داخل بار که به طرز خیلی حرفه ای جاساز شده بود مقدار ۶۰ کیلو گرم مواد مخدر تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران در ادامه بیان کرد: پرونده مقدماتی تشکیل و به همراه مواد مخدر مکشوفه و ۲ نفر متهم و یک خودروی توقیف شده تحویل مراجع قضائی شد.

بیدمشکی در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی قانونی و قاطعانه در راستای مبارزه با مواد مخدر اقدامات خود را انجام می دهد و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند. منبع: فارس برچسب ها: خرما ، طعم تریاک ، ورامین

منبع: ناطقان

کلیدواژه: خرما طعم تریاک ورامین مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۵۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاساز تریاک در پیکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ حسین اسمعیلی درباره این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان هنگام کنترل مسیر‌های فرغی، به یک دستگاه خودرو پیکان مشکوک و آن را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند. 
وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو ۲۶ کیلو تریاک را کشف کردند. 
 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدراستان بیان داشت: در این خصوص ۲ متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • جاساز تریاک در پیکان
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد