Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با افزایش قیمت برنج، بازرس اتحادیه بنکداران تهران به خبرگزاری صداوسیما"با اشاره به التهاب‌هایی که در قیمت برنج ایرانی ایجاد شده است، از مردم خواست به این قیمت‌ها دامن نزنند و در خرید خود صبوری کنند."

وی گفته است که "وجود شایعه‌هایی" در باره بازار برنج باعث شده است که مردم به "خرید هیجانی" روی بیاورند و افزوده است که مصرف‌کنندگان باید " به هیچوجه خرید مازاد نداشته باشند چرا که بازار را متشنج می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

در چند ماه اخیر، بهای برنج در کشور به شدت افزایش یافته و به گزارش روزنامه همشهری، نرخ تورم آن طی یک سال گذشته دست‌کم ۶۸ درصد بوده و تنها بین آذرماه و دیماه سال جاری ۱۰ درصد بالا رفته است.

این روزنامه نرخ رسمی برنج در دیماه امسال را "بین ۵۷ تا ۶۴ هزار تومان" گزارش کرده در حالیکه قیمت این کالا سال گذشته حدود ۳۳ هزار تومان بود. همشهری نوشته است برخی انواع برنج تا کیلویی ۹۰ هزار تومان هم فروش رفته است.

قیمت برنج وارداتی که نسبت به تولید داخلی کیفیت به مراتب نازل‌تری دارد نیز حدود ۳۰ هزار تومان گزارش شده است.

۲۲۳۲۲۷

کد خبر 1602742

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برنج واردات برنج گرانی تورم هزار تومان قیمت برنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۶۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهالی رسانه و تپق‌های زبان معیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این بار در گزارش زبان معیار به جای انتقاد از دیگران، به اصطلاح یک سوزن به خودمان می‌زنیم: خطا‌های برنامه‌های صدا و سیما در به کارگیری واژگان بیگانه به جای معادل‌های صحیح فارسی که وجود دارند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • طلای جهانی پس رفت
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ قطب سرمایه گذاری ملک در منطقه ۲۰ تهران
  • هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ؛ برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ 
  • ضرورت خرید حمایتی تخم مرغ در راستای کاهش زیان مرغداران
  • آخرین مهلت استفاده از کلابرگ
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت
  • اهالی رسانه و تپق‌های زبان معیاری