Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@18:46:54 GMT

آمبولانس های خصوصی جمع آوری شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۶۶۰۹۶

آمبولانس های خصوصی جمع آوری شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در واکنش به دریافت هزینه زیاد آمبولانس های خصوصی از شهروندان در شهر یاسوج گفت: آمبولانس های خصوصی وابسته به یک شرکت بود و تعطیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس تعدادی از شهروندان در شهر یاسوج با ابراز گلایه از کرایه بالای آمبولانس های خصوصی در این شهر خواستار رسیدگی به این موضوع شدند و اذعان داشتند: آمبولانس های خصوصی در شهر یاسوج کرایه چندین برابری می گیرند و پرداخت این هزینه ها برای قشر کم درآمد مشکل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شهروندان با بیان اینکه نظارت و ساماندهی بر فعالیت آمبولانس های خصوصی در دستور کار قرار گیرد، ادامه دادند: برای خدمات دهی بهتر به شهروندان نیاز است دریافت هزینه ها توسط آموبلانس های خصوصی متناسب با توان شهروندان باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در همین رابطه در گفتگو با صبح زاگرس گفت: آمبولانس های خصوصی وابسته به یک شرکت بود و تعطیل شد و همچنین در حال حاضر خدمات دهی ندارند.

یزدانپناه با بیان اینکه آماده همکاری برای خدمات دهی شرکت های خصوصی در حوزه آمبولانس ها هستیم، گفت: در شرایط حاضر اورژانس 115 با حضور کارشناسان و پزشکان خدمات دهی  و پاسخگوی شهروندان است و مواردی مانند حادثه، تصادف و همچنین بیماری های فوری نیازمند اورژانس به بیمار کمک رسانی کرده و آنها را به بیمارستان منتقل می کنند.

وی افزود: به منظور خدمات رسانی بهتر به شهروندان  اورژانس  دوراه، باباکلان گچساران راه اندازی شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: آمبولانس های خصوصی خدمات دهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۶۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان قزوین گفت: واژگونی اتوبوس در آزادراه قزوین زنجان یک فوتی و ۲۳ مصدوم برجای گذاشت.

حسن اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، اظهار کرد: ساعت ۳:۰۰ امروز_ دوشنبه دهم اردیبهشت_ تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی استان قزوین گرفته شد که خبر از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در اتوبان قزوین به زنجان، محدوده پل دولت آباد داشت.

وی افزود: بلافاصله آمبولانس پایگاه‌های اقبالیه، کهک، تاکستان، اتوبوس آمبولانس و سه آمبولانس هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان قزوین خاطرنشان کرد: پس از رسیدن به محل حادثه دسته‌بندی (تریاژ) مصدومان توسط کارشناسان اورژانس آغاز شد و مصدومان حادثه توسط کارشناسان مرکز اورژانس پیش بیمارستانی مورد ارزیابی و معاینه قرار گرفتند، این حادثه ۲۳ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت.

اسماعیلی ادامه داد: ۱۴ نفر از مصدومان واژگونی اتوبوس با اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های اورژانس پیش بیمارستانی و شش مصدوم با آمبولانس هلال‌احمر با هماهنگی‌های مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی به بیمارستان‌های شهید رجایی، رازی، شفا و تأمین تاکستان منتقل شدند.

وی گفت: دو مصدوم حادثه نیز با اقدامات درمانی در محل درمان شدند و رضایت انتقال به مرکز درمانی نداشتند، یک نفر فوتی واژگونی اتوبوس که یک مرد ۴۰ ساله است توسط عوامل اورژانس تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه شد.

کد خبر 749015

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های عبور از اوج مصرف برق در تهران
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • صحبت های زهره هراتیان درباره درگذشت دکتر اشرفی: هر مسابقه‌ای باید تحت نظر فیفا باشد؛ آمبولانس و دکتر آنجا نبود!
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • اختتامیه جشنواره هنر انقلاب در یاسوج
  • تصاویر سد شاه قاسم یاسوج
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار