Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@12:22:04 GMT

ایرج بیگدلو سرپرست فرمانداری مشگین شهر شد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۶۶۱۰۸

ایرج بیگدلو سرپرست فرمانداری مشگین شهر شد

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسمی که بعدازظهر یکشنبه در فرمانداری مشگین شهر در قالب شورای اداری این شهرستان در فرمانداری برگزار شد، ایرج بیگدلو که پیش از این سابقه معاون عمرانی استانداری اردبیل و فرمانداری پارس آباد را در کارنامه دارد، این بار مدیریت شهرستان مشگین شهر را برعهده گرفت.

سرپرست فرمانداری شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: مسئولیت و مدیریت در نظام اسلامی هرچند کوتاه اما عطیه الهی است و باید از لحظه لحظه این فرصت خدمت رسانی استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرج بیگدلو خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم که برخاسته از اعتماد مردم به رئیس جمهور منتخب است کارگزاران تلاششان بر خدمت صادقانه در سنگر تلاش و مجاهدتی است که ثمره آن باید عمران و آبادانی و پیشرفت در حوزه‌های مختلف باشد.

وی دیرینگی مشگین شهر را به همراه ظرفیت‌های عظیم گردشگری، کشاورزی و صنعتی یادآور شد و بیان کرد: مشگین شهر مستعد توسعه پایدار با ارتقای شاخص‌های اقتصادی ممتاز است که در رسیدن به این هدف والا سعی خواهیم کرد با همراهی مدیران شهرستان و استان در مسیر توسعه روزافزون گام برداریم.

سرپرست فرمانداری مشگین شهر تصریح کرد: در تحقق عدالت اجتماعی شاخصه ممتاز پاکدستی و دور بودن از مؤلفه‌های فساد است که در ابعاد مختلف می‌تواند مدیران را در سنگر خدمت رسانی به چهره و ویژگی ممتاز برجسته سازد.

بیگدلو گفت: در شهرستان مشگین شهر با ارزیابی و شناسایی طرح‌های عمرانی و زیربنایی مهم در کنار طرح‌های صنعتی و سرمایه گذاری سعی خواهیم کرد تا از فرصت پیش آمده برای پیشبرد بهتر امور استفاده کنیم که قطعاً آثار و نتایج ملموس مدیریت مردمی و انقلابی در فعالیت‌ها ملموس خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم از زحمات رمضان علینژاد سرپرست قبلی فرمانداری مشگین شهر قدردانی و حکم ابلاغ فرماندار شهرستان ایرج بیگدلو تحویل وی شد.

در ابلاغ سرپرست فرمانداری مشگین شهر آمده است: با امید به احتمال خداوند و روحیه انقلابی و فساد ستیزی و پاکدستی و گره گشایی از امورات مردم و تحقق عدالت اجتماعی به مفاد مدیران مردمی با بهره گیری از تمام توان و لحاظ پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی با لحاظ توسعه شهرستان با الهام از معنویات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش قدم باشید.

کد خبر 5424370

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری اردبیل اردبیل فرماندار مشگین شهر رضا قاسمیان مشگین شهر فرمانداری مشگین شهر مراسم تودیع و معارفه راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه 22 بهمن عکس استانها آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره فیلم فجر فرمانداری مشگین شهر سرپرست فرمانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۶۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند

سرپرست حج و زیارت استان زنجان گفت: یک هزار و ۲۷۰ زائر زنجانی از هفته اول خرداد به حج تمتع اعزام می‌شوند.

رحیم شکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم برای اعزام حجاج زنجانی به حج تمتع صورت گرفته است.

وی افزود: در همین راستا طبق هماهنگی انجام شده، یک هزار و ۲۷۰ زائر زنجانی برای انجام اعمال حج تمتع در قالب ۱۰ کاروان اعزام خواهند شد.

سرپرست حج و زیارت استان زنجان گفت: طبق زمان‌بندی حجاج زنجانی طی روزهای هفتم، هشتم و نهم خرداد سال‌جاری از فرودگاه زنجان به سرزمین وحی رهسپار خواهند شد.

شکری همچنین از اعزام ۸۵ زائر عمره از این استان به سرزمین وحی خبر داد و گفت: از این تعداد ۴۰ نفر از بانوان و ۴۵ نفر از مردان هستند.

وی ادامه داد: پروازهای عمره مفرده به سرزمین وحی پس از ۹ سال از سر گرفته شده و مدت سفر زائران عمره ۱۰ روز است که پنج روز آن را در مکه و پنج روز دیگر را در مدینه سپری خواهند کرد.

سرپرست حج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه قیمت حج عمره برای هر نفر ۴۰۰ تا ۴۲۰ میلیون ریال تعیین شده است، اظهار داشت: امیدواریم با مهیا شدن شرایط، تعداد اعزام‌ها در سال آینده افزایش پیدا کند.

کد خبر 748653

دیگر خبرها

  • اردکان فرمانداری ویژه شد
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • «محمد حسن عاقل منش» عضو جدید شورای شهر رشت شد
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان