Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: با احترامی که به فولادی ها دارم، با دیدن بازی این تیم ما نباید به کشورهای عربی ایراد بگیریم که ضد فوتبال بازی می‌کنند.

رسول خطیبی پس از شکست آلومینیوم مقابل فولاد در نشست خبری حضور یافت.

به گزارش طرفداری، خطیبی در ابتدا اظهار داشت:

با تیمی بازی داشتیم که در نیم فصل اندازه یک فصل ما برای جذب بازیکن هزینه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک دیدار پایاپای را شاهد بودیم و هر دو تیم شانس برد داشتند. در مجموع روی یکی از ارسال ها به گل رسیدند. با احترامی که به فولادی ها دارم، با دیدن بازی این تیم ما نباید به کشورهای عربی ایراد بگیریم که ضد فوتبال بازی می‌کنند. اگر به آنها چیزی بگوییم بی احترامی است.

وی ادامه داد:

در بین دو نیمه به بچه ها گفتم چیزی نگویند شاید فولادی ها در آسیا بازی دارند و برای بازی با آنها تمرین می‌کنند. بچه های ما هم در این مسابقه خیلی زحمت کشیدند و خوب بازی کردند. البته دیگر این مسابقه برای ما تمام شده و به دیدارهای بعدی فکر می‌کنیم.

سرمربی آلومینیوم عنوان کرد:

بازی درگیرانه بود و هم ما موقعیت داشتیم و هم آنها، اما 100 درصدی نبود. به نظر من اگر روی ضربه ایستگاهی به گل نمی‌‌رسیدند تا صبح هم نمی‌توانستند به ما گل بزنند.

خطیبی با اشاره به نیم فصل دوم گفت:

نیم فصل تازه شروع شده و تیم‌ها تغییراتی داشتند و فولاد هم بازیکنان با کیفیتی گرفته است. برخی از تیم‌های صنعتی نه تنها فولاد بی نهایت بودجه دارند و ما فقط 40 میلیارد. نفراتی هم که جذب کردند به اندازه کل تیم ما هزینه کردند.

وی خاطرنشان کرد:

فکر نمی‌کنم فولاد با این سبک بازی در آسیا موفق شود. این برد مبارک شان باشد، اما این برای فوتبال ما بد است که وقت کشی می‌کنند. دروازه بان آنها بدون برخورد 3 بار روی زمین افتاد. من معتقدم اگر خوب بازی کنید و ببازید هم اشکالی ندارد. در مجموع شاید آنها برای رویارویی با تیم‌های عربی به این سبک بازی می‌کردند.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس رامین رضاییان قید 250 هزار دلار را زد محمد نوری: پرسپولیس، رونالدو و مسی را هم بیاورد به استقلال نمی رسد سه تلاش ناموفق رئال مادرید برای جذب پوچتینو در 5 سال اخیر کشته شدن هوادار پالمیراس بعد از شکست در فینال جام باشگاه های جهان 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۶۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، در بیست و سومین فصل از لیگ برتر، خطر سقوط به دسته اول حسابی یقه تیم‌های جنوبی را گرفته و هیچ کدام از سه تیم جنوب فوتبال کشور، وضعیت خوبی در جدول ندارند. فولاد خوزستان هم در این فصل از چنين قاعده‌ای مستثنی نیست.

ریشه بحرانی که اکنون گریبان فولاد خوزستان را گرفته، به اتفاقات ابتدای فصل جاری برمی‌گردد و اگرچه با ایجاد تغییرات مدیریتی و فنی تا حدی این باشگاه سر و شکل بهتری گرفته، اما همچنان قرمزپوشان اهوازی خطر سقوط را احساس می‌کنند و امیدوارند در 6 هفته پایانی از این بحران عبور کنند.

فولاد که چهارمین تیم پرافتخار فوتبال ایران محسوب می‌شود، روزگاری برای خود آقایی می‌کرد و جولان می‌داد. ملادن فرانچیچ و حسین فرکی سرمربیانی بودند که با فولاد توانستند به ترتیب در لیگ‌های چهارم و سیزدهم، قهرمان شوند و دو مرتبه قهرمانی لیگ برتر را برای قرمزهای خوزستان به ارمغان بیاورند.

سیدمحمد علوی، حسین کعبی، ایمان مبعلی، جلال کاملی‌مفرد، علی بداوی بختیار رحمانی، سروش رفیعی، آرش افشین و بسیاری از ستاره‌های دیگر وقت تیم ملی از دل همین تیم فولاد خوزستان به فوتبال ایران معرفی شدند.

فقط 6 بازی به پایان بیست و سومین دوره لیگ برتر باقی مانده و فاصله فولاد با منطقه سقوط پنج امتیاز است و صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان هم چشم به لغزش فولاد دوخته‌اند. حالا هواداران فولاد امیدوارند که تیم محبوب‌شان از این بحران در هفته‌های آینده عبور کند که اگر این اتفاق رخ بدهد، این امید وجود دارد که فصل بعد دوباره از قهرمان سابق لیگ برتر تیمی را ببینیم که با حضور در بالای جدول هوادارانش را خوشحال می‌کند.

بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه فولاد هم در نشست خبری اخیر خود اشاره‌هایی به برنامه‌های این باشگاه برای موفقیت در فصل آینده داشت.

در یکی دو ماه گذشته حمایت‌هایی که مسئولان کارخانه فولاد از باشگاه انجام دادند و اقداماتی که در راس مدیریت این باشگاه رخ داده، نشان از امیدواری به آینده‌ای بهتر دارد. پس می‌توان امید داشت که اگر فولادی‌ها به سلامت از بحران کنونی عبور کنند و در لیگ برتر باقی بمانند، دوباره این تیم را در شرایطی مناسب از جدول رده‌بندی تماشا کنیم.

دیگر خبرها

  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • نگاه تاریخی به خلیج فارس راه حل مناقشات منطقه‌ای
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • تاکید عراق برلزوم افزایش همکاری‌ها برای متوقف کردن جنایات تل‌آویو
  • معاریو: برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند؛ اما این محال است
  • فارن افرز: احتمال شکل گیری ائتلاف منطقه ای اعراب و اسرائیل علیه ایران چقدر است؟
  • راهپیمایی در کشورهای عربی و غربی در حمایت از غزه
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس