Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال پرسپولیس از نیمکت‌نشینان نساجی درخواست کرد تا آرام‌تر بازی را دنبال کنند که این موضوع با واکنش سرمربی نساجی مواجه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری  تسنیم، دیدار تیم‌های نساجی و پرسپولیس از هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شد. بخشی از حواشی این بازی در زیر آمده است:

* کمال کامیابی نیا پس از گلزنی به نیمکت پرسپولیس اعلام کرد به دلیل شباهت پیراهن‌ها دچار مشکل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* مسعود شجاعی در یکی دو صحنه با خطای بازیکنان پرسپولیس متوقف شد و معتقد بود روی او خطا انجام شده است، به همین دلیل اعتراض زیادی به داور کرد.

* در دقیقه 34 داور یک ضربه کرنر به سود نساجی اعلام کرد، اما با اعتراض گل‌محمدی به حضور عکاسان پشت دروازه پرسپولیس بازی برای دقایقی متوقف شد. با دخالت زرگر ناظر بازی عکاسان از پشت دروازه به جای همیشگی شأن منتقل شدند.

* توقف بازی در چند صحنه با اعتراض نفرات نساجی از روی سکوها روبه‌رو شد. جانملکی مربی نساجی معتقد بود که پرسپولیسی‌ها می‌خواهند در بازی وقفه ایجاد کنند.

* پس از اعتراض نفرات نساجی از روی سکوها، حمید مطهری که از روی سکوها بازی را نگاه می‌کرد، از مربی و بازیکنان نساجی خواست که ساکت باشند که این حرف مربی پرسپولیس واکنش الهامی را به دنبال داشت.

* ساکت الهامی به دفعات به تصمیمات داور بازی اعتراض داشت و روی هر صحنه که داور به ضرر نساجی سوت می‌زد، معترض بود.

* نیروهای یگان ویژه تا پایان نیمه اول هم مشغول خارج کردن نفرات متفرقه از ورزشگاه بودند.

* حمید مطهری در صحنه‌ای با جانملکی درگیری لفظی پیدا کرد، اما در پایان نیمه اول با مربی نساجی دست داد و آنها در کنار هم به رختکن رفتند.

فیلم| گل‌های اول و دوم پرسپولیس مقابل نساجی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۶۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، امید نورافکن پس از تساوی بدون گل سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار کرد: می‌توانستیم ببریم، اما حیف شد. می‌توانستیم قهرمان لیگ شویم. نمی‌توانم حسم را بگویم. باید بجنگیم تا هم بازی‌های لیگ را محکم‌تر برگزار کنیم و هم جام حذفی را که سخت است.

وی در ادامه افزود: بازی حساسی بود و همه این را می‌دانند. من هم صد درصد توان خودم را گذاشتم. امروز وظایفم دفاعی بود و نتوانستم موقعیت‌سازی کنم و از شوت‌هایم استفاده کنم. از خودم راضی بودم.

وی درباره انتشار یک عکس در صفحه شخصی‌اش و حاشیه ایجادشده پس از آن گفت: هر چه درباره خودم و تیمم می‌گذارم، برایم حاشیه می‌شود و آنها را به شخص و جای دیگر نسبت می‌دهند. واقعاً عمدی وجود نداشت. من آن عکس را دوست داشتم و علاقه‌مند بودم. به ببر علاقه دارم.

نورافکن در واکنش به شعارها علیه او در بازی  گفت: آنها نیز از مردم هستند و شاید شرایط‌شان خوب نیست و دق دلی‌شان را بر سر من خالی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد
  • ماجرای حواشی دیدار ۹۰ ارومیه و اسپاد تهران چه بود؟
  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...
  • نهیب ساکت برای بقا: نکیسا در جشن نساجی
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم