Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی محمود وند درباره فایل صوتی اخیر که منتشر شده است گفت: اینکه که عده ای به دنبال تخریب سپاه هستند مسئله جدیدی نیست و اینکه ممکن است در یک نهاد فساد و تخلف وجود داشته باشد نیز مسئله عجیبی نیست اما مسئله اصلی این است که سیستم های نظارتی قوی در سپاه وجود دارد که تخلفات را شناسایی به سرعت با آنها برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کسی که این صوت را ضبط کرده برکنار شده است اضافه کرد: با اطلاعاتی که من کسب کردم متوجه شدم درباره این موضوعات که در فایل مذکور ادعاهای مطرح می شود پرونده ای در قوه قضاییه تشکیل و در دادسرای نظامی به تخلفات رسیدگی شده البته مشخص شده که بخش زیادی از اتهامات نیز دروغ بوده لذا عده ای تبرئه شده اند.

بیشتر بخوانید:

فعال سیاسی اصولگرا : با انتشار فایل صوتی، برای زدن قالیباف دورخیز کرده‌اند تا سه قوه را هماهنگ تر کنند ارزیابی ابطحی از انتشار فایل صوتی جنجال برانگیز

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه استفاده از این فایل برای تسویه حساب های سیاسی، بازی در زمین دشمن است، اضافه کرد: سپاه بازوی قدرت جمهوری اسلامی در تامین امنیت برای کشور و نیز منطقه است لذا هدف شماره ۱ برای تخریب توسط دشمنان است لذا در مواجهه با فضاسازی هایی که توسط رسانه‌های معاند به خصوص رسانه های آمریکایی و سعودی که در منطقه از سپاه شکست خورده‌اند مطرح می شود.

23219

کد خبر 1602753

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف مجلس شورای اسلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فایل صوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۶۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبض قیمت مسکن شمال شهر

دو منطقه ۱ و ۳ تهران، مناطق شمال‌شهر محسوب می‌شوند که همواره قیمت فروش آپارتمان در آنها، اختلاف چشمگیری با قیمت میانگین شهر دارد.

به گزارش دنیای اقتصاد، چند روز پیش در همین صفحه، میانگین قیمت پیشنهادی فایل‌های فروش آپارتمان در ۲۲ منطقه پایتخت براساس فایل‌های فروردین ۱۴۰۳ را حدود ۸۳ میلیون تومان در مترمربع اعلام کردیم.

در جدول این گزارش، میانگین قیمت پیشنهادی مناطق ۱ و ۳ در حال حاضر ۱۶۴ میلیون تومان برآورد می‌شود. این یعنی، فاصله دو برابری قیمت شمال‌شهر تا سطح میانگین.

در این جدول، فایل‌های فروشی محله‌های مختلف این دو منطقه براساس آپارتمان‌های میان‌متراژ آمده است:

دیگر خبرها

  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • ماجرای عجیب سارقی که با پابند الکترونیکی به سرقت می‌رفت
  • ماجرای قمه‌کشی در ارومیه
  • دلخوش : عملیات "وعده صادق" به اسراییل فهماند سمبه ایران چقدر پر زور است +فیلم
  • لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد