Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@18:28:00 GMT

دستگیری یک باند با ۳۲ فقره سرقت در نرماشیر

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۶۶۴۵۶

دستگیری یک باند با ۳۲ فقره سرقت در نرماشیر

به گزارش ایرنا و به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی نرماشیر سرهنگ رضا زیدآبادی شامگاه یکشنبه گفت: پس از وقوع سرقت های متعدد سیم، کابل و تجهیزات برق رسانی در سطح شهرستان نرماشیر این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی چهار سارق را در این خصوص شناسایی و ضمن هماهنگی قضایی آنان را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول انتظامی بیان داشت: این سارقان در بازجویی پلیس، به ۳۲ فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان نرماشیر و سایر شهرستان های همجوار با همدستی ۴ نفر دیگر و یک نفر مالخر اعتراف کردند و بلافاصله در تکمیل این پرونده دیگر اعضای این باند در مخفیگاهشان دستگیر و مقادیری اموال مسروقه از جمله ۲۰۰ متر سیم برق و ابزار و آلات سرقت از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی نرماشیر در ادامه با اشاره به توقیف دو دستگاه خودرو از سارقان خاطر نشان کرد: طی این عملیات در مجموع هفت سارق و یک نفر مالخر دستگیر همچنین ۳۲ فقره سرقت کشف شد.

سرهنگ زیدآبادی گفت: برابر نظر کارشناسان اداره برق، این سارقان بیش از ۵ میلیارد ریال به شبکه توزیع و انتقال برق در این شهرستان و سایر شهرستان های همجوار خسارت وارد کرده اند.

شهرستان نرماشیر در فاصله ۲۳۰ کیلومتری شرق استان کرمان قرار دارد.

برچسب‌ها نرماشیر سرقت نیروی انتظامی کرمان پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نرماشیر سرقت نیروی انتظامی کرمان نرماشیر سرقت نیروی انتظامی کرمان پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۶۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان خادمیان ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: متهمان در بازجویی‌های اولیه به ۳۸ فقره سرقت احشام در سطح شهرستان اعتراف کردند.

وی بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و مأموران با هماهنگی مقام قضائی و با تلاش شبانه روزی و تحقیقات و رصد اطلاعاتی، موفق به شناسایی دو سارق حرفه‌ای و سابقه دار شدند.

خادمیان افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۵۲ رأس احشام مسروقه را کشف و ضبط کردند و این سارقان حرفه‌ای در عملیاتی از سوی پلیس آگاهی شهرستان دستگیر و به یگان انتظامی انتقال داده شدند.

وی تصریح کرد: همچنین در این راستا یک دستگاه خودروی پژ و۴۰۵ و یک دستگاه خودروی پژو پارس متعلق به سارقان نیز توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6097099

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد