Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@23:20:47 GMT

روسیه ممکن است هر روزی به اوکراین حمله کند!

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۶۶۵۰۷

روسیه ممکن است هر روزی به اوکراین حمله کند!

مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز و در راستای تنش آفرینی های غرب علیه روسیه ادعا کرد که مسکو ممکن است هر روزی به اوکراین حمله کند!

به گزارش مشرق، جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا امروز یکشنبه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان بار دیگر به تکرار تنش آفرینی های این کشور علیه مسکو پرداخت.

مشاور امنیت ملی آمریکا در مصاحبه ای در این خصوص ادعا کرد: نمی توانم به صورت دقیقی روز این (حمله) را پیش بینی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما می توانیم بگوییم که یک تهاجم یا اقدام نظامی بزرگ می تواند هر روزی آغاز شود!

«جیک سالیوان» در ادامه اضافه کرد: این موضوع می تواند در پایان هفته آتی و پیش از اتمام المپیک (زمستانی در چین) باشد و یا می تواند پس از المپیک رخ دهد. ما معتقدیم که شاید مسکو راه دیپلماتیک را در پیش بگیرد. شیوه ای که روسیه نیروهای خود را مستقر کرده است و نحوه ای که این کشور رزمایش هایی را برگزار می کند، احتمال ویژه ای را مبنی بر رخ‌داد خیلی زودهنگام یک اقدام نظامی بزرگ نشان می دهد.

وی در این باره مدعی شد: ما آماده ادامه دیپلماسی هستیم؛ اما اگر روسیه به تداوم این روش بپردازد، برای واکنش نشان دادن هماهنگ و قاطعانه همراه با شرکاء و متحدانمان نیز آمادگی داریم.

جیک سالیوان: روسیه ممکن است هر روزی به اوکراین حمله کند!

این مقام آمریکایی اضافه کرد: شهروندان آمریکایی باید باید فورا اوکراین را تَرک کنند؛ زیرا در صورت وقوع حمله، تخلیه نظامی صورت نخواهد گرفت. سعی می‌کنیم به اوکراینی‌ ها بگوییم که برای حمله آماده باشد و با متحدان خود هماهنگ می‌ کنیم تا بتوانیم از خاک ناتو دفاع کنیم!

آمریکا و متحدان غربی اش مسکو را به آماده شدن برای حمله به اوکراین متهم می‌کنند، به طوری که مقامات کاخ سفید چهارشنبه هفته جاری را به عنوان زمان این حمله مطرح کرده اند.

کرملین با رد تمام اتهامات در این زمینه، به شدت تاکید کرده است که قصد حمله به هیچ کشوری را ندارد و آمریکا و ناتو مسبب اصلی ایجاد تنش‌ها در شرق اروپا هستند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت اوکراین مسکو جیک سالیوان کاخ سفید آمریکا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۶۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیحات نظامی اهدایی آمریکا و اروپا به اوکراین در مسکو ! | ویدئو

دریافت 4 MB کد خبر 849120 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها تسلیحات نظامی خبر ویژه روسیه - اوکراین ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • زلنسکی در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه قرار گرفت
  • نام زلنسکی در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه قرار گرفت
  • مخالفت آمریکا با استفاده اوکراین از سلاح‌های آمریکایی در خاک روسیه 
  • ببینید | نمایش تسلیحات اهدایی آمریکا و ناتو به اوکراین در مسکو
  • تسلیحات نظامی اهدایی آمریکا و اروپا به اوکراین در مسکو ! | ویدئو
  • فیلم/ نمایش تسلیحات اهدایی آمریکا و ناتو به اوکراین در مسکو
  • نمایش تسلیحات اهدایی آمریکا و ناتو به اوکراین در مسکو
  • روسیه ۶ پهپاد اوکراین را سرنگون کرد
  • مقام امنیتی اوکراین در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه
  • زمان اجلاس «صلح اوکراین» اعلام شد/ روسیه دعوت نشد!