Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:33:43 GMT

پرسپولیس نساجی را شکست داد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۶۶۵۴۹

پرسپولیس نساجی را شکست داد

به گزارش ایرنا، پرسپولیس تهران طی چهار بازی اخیر که در خانه نساجی داشته نتوانسته نتیجه بهتری از تساوی بدست آورد اما امروز پرسپولیس در مشهد میهمان نساجی مازندران بود و بازی امروز را توفانی آغاز کرد، شاگردان گل محمدی در دقیقه ۲ توسط کمال کامیابی نیا و بلافاصله در دقیقه ۷ توسط وحید امیری به برتری ۲ بر صفر رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بازیکنان نساجی مازندران پس از بازیابی خود توانستند در خانه اجاره ای در دقیقه ۱۶ و توسط کریم اسلامی یک گل خورده را جبران کنند.

ساکت الهامی سرمربی نساجی در نیمه دوم تلاش خود را بر تغییر نتیجه استوار کرد حتی اسلامی، زننده تک گل نساجی در دقیقه ۶۲ موقعیت خطرناکی روی دروازه تیم تهرانی خلق کرد که البته از سوی داور آفساید اعلام شد.

در حالی که ایوب کلانتری در دقیقه ۷۸ روی یک توپ گیری، دومین کارت زرد خود را گرفت و از زمین اخراج شد، نساجی ۱۰ نفره شد و در نهایت در دقیقه ۹۱ حامد پاکدل توانست گل سوم پرسپولیس را وارد دروازه نساجی کرده و نساجی، تیم فاقد زمین خانگی در ساری با نتیجه ۳ بر ۱ شکست را پذیرفت.  

سیدرضا مهدوی از کرمان قضاوت این دیدار را بر عهده داشت، نساجی چهار کارت زرد و پرسپولیس سه کارت زرد از داور گرفتند.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران طی ۱۶ هفته گذشته با کسب ۳۵ امتیاز در رده دوم و نساجی مازندران با کسب ۲۱ امتیاز در رده نهم لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

برچسب‌ها تیم فوتبال نساجی مازندران باشگاه پرسپولیس مشهد وحید امیری لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران باشگاه پرسپولیس مشهد تیم فوتبال نساجی مازندران باشگاه پرسپولیس مشهد وحید امیری لیگ برتر فوتبال نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۶۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایه مالک نساجی بر سر ورزش ایران مستدام!

به گزارش "ورزش سه"، رحیم درزی خلردی رئیس هیئت فوتبال استان مازندران در جریان پیروزی تیم نساجی مقابل ذوب آهن اصفهان، در گفتگو با خبرنگاران گفت: خیلی خوشحال هستم، چون هواداران، مالک تیم ما و همه مردم مازندران خوشحال هستند. نتیجه دلخواهی به دست آوردیم و بلکه به نظرم بازی خوبی را تماشا کردیم. من یک تبریک ویژه و خسته نباشید به مالک باشگاه نساجی جناب آقای حدادیان می‌گویم که همه الزامات را فراهم آورد تا این تیم نتیجه بگیرد.

او ادامه داد: کسی که هواداران را با هواپیمای شخصی برای دیدن بازی‌ها می‌آورد، بسیار قابل تقدیر است. انشاالله سایه مهندس حدادیان سالیان سال بر سر فوتبال مازندران و ورزش مازندران و ایران مستدام باشد.

رئیس هیئت فوتبال مازندران درباره حضور نماینده این استان در منطقه سقوط توضیح داد: دیروز شهرداری نوشهر در دقایق آخر نتوانست نتیجه بگیرد ولی این تیم اکنون این فرصت را دارد تا ما سال بعد در لیگ یک، نماینده جدیدی داشته باشیم. تیم‌های دیگر هم تقریبا در جدول ماندنی شدند ولی در استان آنقدر پتانسیل و ظرفیت داریم که انشاالله بتوانیم فوتبال خوب‌تری در استان داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • تعداد سکوهای پرسپولیسی در وطنی مشخص شد
  • تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس
  • تدابیر ویژه باشگاه نساجی مازندران برای دیدار با پرسپولیس
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • ساخت کمپ تمرینی برای تیم فوتبال نساجی در قائمشهر
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس
  • تلاش ستاره قرمزها برای رسیدن به پرسپولیس
  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)
  • پیام ساکت قبل از پرسپولیس: شمال فقط نساجی
  • سایه مالک نساجی بر سر ورزش ایران مستدام!