Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: با تیمی بازی داشتیم که در نیم فصل اندازه یک فصل ما برای جذب بازیکن هزینه کردند.

خبرگزاری میزان - رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از بازی مقابل فولاد خوزستان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*با تیمی بازی داشتیم که در نیم فصل اندازه یک فصل ما برای جذب بازیکن هزینه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
یک دیدار پایاپای را شاهد بودیم و هر دو تیم شانس برد داشتند. در مجموع روی یکی از ارسال‌ها به گل رسیدند.   *با احترامی که به فولادی‌ها دارم، با دیدن بازی این تیم ما نباید به کشور‌های عربی ایراد بگیریم که ضد فوتبال بازی می‌کنند. اگر به آن‌ها چیزی بگوییم بی احترامی است.   *در بین دو نیمه به بچه‌ها گفتم چیزی نگویند شاید فولادی‌ها در آسیا بازی دارند و برای بازی با آن‌ها تمرین می‌کنند. بچه‌های ما هم در این مسابقه خیلی زحمت کشیدند و خوب بازی کردند. البته دیگر این مسابقه برای ما تمام شده و به دیدار‌های بعدی فکر می‌کنیم.   *بازی درگیرانه بود و هم ما موقعیت داشتیم و هم آنها، اما ۱۰۰ درصدی نبود. به نظر من اگر روی ضربه ایستگاهی به گل نمی‌رسیدند تا صبح هم نمی‌توانستند به ما گل بزنند.   *نیم فصل تازه شروع شده و تیم‌ها تغییراتی داشتند و فولاد هم بازیکنان با کیفیتی گرفته است. برخی از تیم‌های صنعتی نه تنها فولاد بی نهایت بودجه دارند و ما فقط ۴۰ میلیارد. نفراتی هم که جذب کردند به اندازه کل تیم ما هزینه کردند.   *فکر نمی‌کنم فولاد با این سبک بازی در آسیا موفق شود. این برد مبارک شان باشد، اما این برای فوتبال ما بد است که وقت کشی می‌کنند. دروازه بان آن‌ها بدون برخورد ۳ بار روی زمین افتاد. معتقدم اگر خوب بازی کنید و ببازید هم اشکالی ندارد. در مجموع شاید آن‌ها برای رویارویی با تیم‌های عربی به این سبک بازی می‌کردند. بیشتر بخوانید: خطیبی: فولاد بازیکنان با کیفیتی جذب کرده/ امیدوارم دست پر از اهواز خارج شویم

انتهای پیام/

  برچسب ها: رسول خطیبی آلومینیوم اراک لیگ برتر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آلومینیوم رسول خطیبی آلومینیوم اراک لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۶۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مرحله نهایی رقابت ماده پرتاب چکش مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی امارات برگزار شد؛ مهدی هفت چشمه پرتابگر جوان کشورمان موفق شد در جایگاه دوم قرار گیرد و نشان نقره این دوره از مسابقات را کسب کند.

هفت چشمه موفق شد با پرتابی به مسافت ۶۶.۶۴ متر و فقط ۶ سانتیمتر کمتر نسبت به نفر نخست در جایگاه دوم بایستد.

همچنین علی سروری دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از کسب مدال کوتاه ماند.

دیگر خبرها

  • دستکش طلا به دروازه‌بان ایران رسید
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • تارتار بیخیال سهمیه آسیا نمی‌شود (عکس)
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت