Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین زامهران پس از شکست سه بر یک نساجی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: گل‌های زودهنگامی که دریافت کردیم، مقداری تیم ما را به هم ریخت اما به بازی برگشتیم. البته گل دوم ما هم سالم بود و اگر در آن صحنه نتیجه دو بر دو می‌شد، شرایط تغییر می‌کرد اما اشتباه داور وضعیت را برای نساجی سخت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با اخراج کلانتری هم 10 نفره شدیم. اگر آن آفساید اعلام نمی‌شد، شرایط برای ما خیلی عوض می‌شد اما بازی را واگذار کردیم و این برد را به تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم.

هافبک تیم نساجی درمورد ادامه رقابت‌های فصل توضیح داد: سه امتیازی که به پرسپولیس دادیم، باید در بازی‌های بعدی جبران کنیم. قطعا سعی داریم با تمام وجود بازی کنیم تا جایگاهی که در شأن هواداران و نساجی است، به دست آوریم. 

زامهران درخصوص اینکه آیا شباهت پیراهن دو تیم، بازیکنان را اذیت نکرد، اظهار داشت: واقعا نمی‌دانم چرا چنین اتفاقی افتاد. از لحظه‌ای که بازی شروع شد به این فکر کردیم که چرا تا این اندازه رنگ پیراهن پرسپولیس و نساجی شبیه و نزدیک به هم است. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حسین زامهران بازیکن نساجی هفته هفدهم لیگ برتر نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۶۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اوسمار ویرا امروز از ساعت ۱۱:۴۵ در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند.

پیش از شروع تمرین و در جلسه فنی نکاتی به بازیکنان گوش‌زد شد. سپس بازیکنان در سالن وزنه حاضر شده و به حرکات کششی و نرمشی پرداختند.

در قسمت بعد سرخ‌پوشان به زمین آمدند و در یک چالش جذاب بازی گلف که از سوی مربیان طراحی شده بود شرکت کردند. بازیکنان باید در گروه‌های ۴ نفره توپ را از فاصله‌ای مشخص به‌گونه‌ای هدایت می‌کردند که در کنار پرچم قرار بگیرد.

این تمرین در فضایی شاداب و همراه با کری‌خوانی انجام شد. پرسپولیس امروز بدون مصدوم تمرین کرد. سرخ‌ها آماده دیدار برابر نساجی در هفته بیست و ششم می‌شوند.

دیگر خبرها

  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • عیسی VAR می‌خواست تا به دکتر ثابت کند!
  • وقتی آلفونسو دیویس پیش از ورود به زمین به اشتباه پیراهن الکساندر پاولوویچ را برتن می کند! / فیلم
  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • صداقت: این جدول از نظر نساجی اشتباه است