Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه نساجی تأکید کرد گل دومی که مهاجم این تیم در دیدار مقابل پرسپولیس به ثمر رساند، آفساید نبوده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، ایزد سیف‌الله‌پور پس از شکست 3 بر یک نساجی مقابل پرسپولیس درباره بحث حضور تعدادی هوادار در ورزشگاه که منجر به تأخیر 10 دقیقه‌ای در آغاز بازی شد، اظهار داشت: ما به ورود هواداران اعتراضی نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای بازی با استقلال گفتند ورود هوادار آزاد است، ولی ما حرفی نداشتیم. ما در این شهر 45 نفریم، بعد دیدیم نزدیک به 100 نفر روی سکوها نشستند و می‌گویند هوادار شما هستند. ما هم گفتیم اگر هوادار ما هستند بیرون‌شان کنید! ما اصلاً اینها را نمی‌شناختیم، حالا شاید میهمان دوستان بودند. از طرفی هم بازی امروز برای ما با استرس شروع شد و اول بازی دیدید که بچه‌ها تمرکز نداشتند. به هر حال این اتفاق افتاد و به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گوییم.

وی در واکنش به این پرسش که گفته می‌شود در جلسه هماهنگی قبل از بازی برای ورود تعدادی میهمان هماهنگ شده است، گفت: یعنی چی میهمان؟! اگر بازی با تماشاگر است اجازه بدهید 50 هزار نفر به ورزشگاه بیاید. البته بگویم؛ نیروی انتظامی اول بازی کمی دیر آمد و پرسپولیسی‌ها هم راضی بودند که بازی برگزار شود، اما خیلی‌ها اینجا حرص و جوش می‌خوردند که اینجا یک اتفاقی بیفتد و شاید اصلاً بازی را 3 بر صفر کنند. این برای من خیلی جای سؤال داشت. در مورد تماشاگر هم اگر قرار است تماشاگر باشد، بگذارید وارد ورزشگاه شوند. شما جاهای دیگر را نگاه کنید. هفته قبل بازی هاکی روی یخ در تهران کاملاً با تماشاگر برگزار می‌شد. اگر قرار است با تماشاگر باشند، بگذارند همه لذت ببرند. به هر حال این ورزشگاه ساخته شده است تا تماشاگران وارد ورزشگاه شوند.

مدیرعامل باشگاه نساجی درباره اینکه قبلاً گفته بود عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه به دلیل ممنوعیت حضور بانوان در ورزشگاه‌ است، تصریح کرد: من نظرم را گفتم و تعارف ندارم. سه روز پیش در جشنواره فجر آن همه جمعیت در سالن بود! این قشنگ نیست. ما نمی‌توانیم به مردم دروغ بگوییم. اگر به خاطر بانوان است که ما بانوان را به ورزشگاه آوردیم و دیدید که چقدر با حجاب و خوب تیم ملی را تشویق کردند. اگر به خاطر بانوان است خیلی شفاف بگویید. این قشنگ نیست. ما یک جا می‌گذاریم زیر سقف مراسم برگزار شود؛ یک جا نمی‌گذاریم.

سیف‌الله‌پور راجع به داوری دیدار با پرسپولیس نیز یادآور شد: من با یکی دو داور صحبت کردم. البته من می‌دانم حریف ما تیم بزرگ پرسپولیس بوده است. بعضی از کارشناسان چون نمی‌خواهند علیه‌شان هجمه در فضای مجازی ایجاد شود می‌گویند ما به نظر داور احترام می‌گذاریم و یا اینکه دوربین جای خوبی نیست، ولی من الان صحنه‌ای که دیدم به نظرم داور می‌توانست گل ما را آفساید نگیرد، ولی گرفت.

گل‌محمدی: نتیجه بازی آن چیزی بود که دنبالش بودیم/ رضاییان باید خیلی زود خودش را آماده کند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ایزد سیف الله پور تیم فوتبال نساجی مازندران پرسپولیس ایزد سیف الله پور تیم فوتبال نساجی مازندران پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۶۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، النصر در استادیوم پرنس محمد بن فهد به مصاف میزبان خود الخلیج رفت که این بازی با تک گل لاپورت به سود یاران رونالدو به پایان رسید.

در این مسابقه، تیم میزبان توانست خیلی زود و در دقیقه پنج به گل برسد. روی یک پاس در عمق، محمد شریف با داوید اوسپینا در موقعیت تک به تک قرار گرفت که ضربه او با عبور از گلر النصر وارد دروازه شد که به دلیل حضور این بازیکن در شرایط آفساید، گل او مردود اعلام شد.

ویدئو: 331241

دقایقی بعد نوبت به رونالدو بود تا یک گل مردود به ثمر برساند. او روی یک پاس در عمق با سنگربان الخلیج تک به تک شد و توانست او را از سر راه بردارد و ضربه اش را به گل تبدیل کند ولی به دلیل حضور فوق ستاره پرتغالی در آفساید، این گل رد شد.

رونالدو در دقیقه 62 فرصت گلزنی داشت. پاس در عمق بروزوویچ در موقعیت تک به تک به کاپیتان النصر رسید که ضربه او با برخورد به پایه تیرک عمودی دروازه به بیرون رفت.

حملات النصر بالاخره در دقیقه 68 به بار نشست. این تیم صاحب یک ضربه کاشته شد که ارسال بروزوویچ به روی دروازه با ضربه سر آیمریک لاپورت وارد دروازه شد تا زردپوشان شهر ریاض به گل نخست بازی دست پیدا کنند.

در نهایت حملات دو تیم به گل ختم نشد تا النصر بتواند در یک دیدار سخت خارج از خانه با یک گل برنده از زمین خارج شده و با یک بازی بیشتر، فاصله اش با الهلال را به عدد 9 برساند.

دیگر خبرها

  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • درخشش تازه لیونل مسی در اینترمیامی؛ اینبار بریس!
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان 2
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان یک
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو و ملوان /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان یک
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو و ملوان /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک