Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربیان فولاد و آلومینیوم بعد از بازی هفته هفدهم که با برد فولاد به پایان رسید، در کنفرانس مطبوعاتی صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا رجبی،مربی تیم فوتبال فولاد در نشست مطبوعاتی اظهار داشت: بازی سختی بود. آلومینیوم تیم درگیر و فیزیکی است که جلوی تیم های بزرگ همیشه خوب بازی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ تیمی نتوانسته آلومینیوم را به راحتی شکست دهد. خیلی بازی منطقی انجام دادیم. در نیمه اول کاملا بر بازی سوار بودیم. کنترل بازی خودمان را داشتیم و اجازه کاری به حریف ندایم و آنها فقط کار مستقیم انجام دادند. در نیمه دوم با توجه به اینکه آنها فقط دفاع می کردند، یک سری نفرات هجومی آوردیم و توانستیم بازی را ببریم.

خطیبی در نشست خبری تیم فولاد را به ضدفوتبال محکوم کرد که رجبی در واکنش به این اظهارات گفت: کادر فنی تیم حریف فوتبال را درست ندیدند. شاید به دلیل اینکه پرواز آنها تاخیر داشته بازی را بدون تمرکز و با اشتباه دیدند. ما در نیمه اول شش موقعیت 60-70 درصد داشتیم. من می توانم تک تک این موقعیت ها را بگویم. تک به تک ساسان انصاری، رضاوند به تیر دروازه زد، ضربه سر عباسی، شوت وحید حیدریه در تک به تک بود و نجاریان گل خالی را به بیرون زد.  مگر در فوتبال ایران تیم ها چند موقعیت دارند؟ ما مقابل تیمی چون آلومینیوم شش موقعیت داشتیم. اگر واقعا این شش تا کم است ما سعی می کنیم موقعیت های بیشتری داشته باشیم.

رجبی ادامه داد: رسول همبازی ما بود و هر موقع که می باخت اعصابش خرد می شد. این بازی را هم نتوانستند ببرند و یک فشاری روی تیم شان است. این باعث شد که چنین اظهاراتی بکند. وقتی شما بازی فیزیکی می کنی خود به خود درگیری زیاد است و آسیب دیدگی به وجود می آید. آنها در نیمه اول وقتی ما داشتیم فشار می آوردیم، وقت تلف می کردند و آسیب دیدگی بازیکنان ما در نیمه دوم و آمدن برانکار طبیعی بود. ما بازی منطقی انجام دادیم و توانستیم آلومینیوم را شکست دهیم.

او در مورد خریدهای فولاد در مارکت زمستانی که این تیم را به فعال ترین تیم لیگ تبدیل کرد گفت: همین تیم آلومینیوم در چند سال اخیر چند بازیکن گرفته است؟ دو پنجره ما بسته بود. تیمی که آسیا رفته، قهرمان حذفی شده و سهمیه گرفته دو سال است که بازیکن نگرفته است. وقتی چهار پنج خرید کردیم، دلیل نمی شود که بگویند هزینه کرده ایم. تیم ما نفر نداشت و مجبور بودیم که این ها را بگیریم. در بازی های بعدی می توانیم بهتر از این ظاهر شویم. خوشحالیم که این نفرات هم به جمع ما اضافه شدند و برای موفقیت فولاد تلاش خواهیم کرد.

مربی فولاد در مورد قضاوت داور بازی که 9 بار از کارت زرد استفاده کرد هم اظهار داشت: داور با کارت های زردی که داد تیم ما را را دست به عصا کرد. ما تیمی هستیم که پرس از بالا می کنیم و همه مقابل مان دفاع می کنیم. با کارت های داور ولی بازیکنان ما محتاط شدند و امیدوارم که قضاوت درستی شده باشد.

*خطیبی: با بازی فولاد اگر از کشورهای عربی ایراد بگیریم، توهین است!
رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم پس از شکست تیمش مقابل فولاد در نشست خبری اظهار داشت: با تیمی بازی داشتیم که در نیم فصل اندازه یک فصل ما برای جذب بازیکن هزینه کردند. یک دیدار پایاپای را شاهد بودیم و هر دو تیم شانس برد داشتند. در مجموع روی یکی از ارسال ها به گل رسیدند. با احترامی که به فولادی ها دارم، با دیدن بازی این تیم ما نباید به کشورهای عربی ایراد بگیریم که ضدفوتبال بازی می‌کنند. اگر به آنها چیزی بگوییم بی احترامی است.

وی ادامه داد: در بین دو نیمه به بچه ها گفتم چیزی نگویند شاید فولادی ها در آسیا بازی دارند و برای بازی با آنها تمرین می‌کنند. بچه های ما هم در این مسابقه خیلی زحمت کشیدند و خوب بازی کردند. البته دیگر این مسابقه برای ما تمام شده و به دیدارهای بعدی فکر می‌کنیم.

سرمربی آلومینیوم عنوان کرد: بازی درگیرانه بود و هم ما موقعیت داشتیم و هم آنها، اما 100 درصدی نبود. به نظر من اگر روی ضربه ایستگاهی به گل نمی‌‌رسیدند تا صبح هم نمی‌توانستند به ما گل بزنند.

خطیبی با اشاره به نیم فصل دوم گفت: نیم فصل تازه شروع شده و تیم‌ها تغییراتی داشتند و فولاد هم بازیکنان باکیفیتی گرفته است. برخی از تیم‌های صنعتی نه تنها فولاد بی نهایت بودجه دارند و ما فقط 40 میلیارد. نفراتی هم که جذب کردند به اندازه کل تیم ما هزینه کردند.

وی خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم فولاد با این سبک بازی در آسیا موفق شود. این برد مبارکشان باشد، اما این برای فوتبال ما بد است که وقت کشی می‌کنند. دروازه بان آنها بدون برخورد 3 بار روی زمین افتاد. من معتقدم اگر خوب بازی کنید و ببازید هم اشکالی ندارد. در مجموع شاید آنها برای رویارویی با تیم‌های عربی به این سبک بازی می‌کردند.
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ها تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۶۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز پایانی هفته بیست و پنجم لیگ برتر با برگزاری ۵ دیدار در حال پیگیری است.

هوادار2 - صنعت نفت آبادان یک

داور: امیرسامان سلطانی

اخراج:

گل: طالب ریکانی (20)پنالتی برای نفت آبادان/ داریوش شجاعیان(25) کریم اسلامی(28) برای هوادار

-------------

مس رفسنجان صفر  - گل گهر سیرجان صفر

داور: سیدرضا مهدوی

اخراج:

گل:

-------------

ذوب‌آهن اصفهان صفر  - نساجی مازندران صفر

داور: مرتضی منصوریان

اخراج:

گل:

-------------

آلومینیوم اراک صفر - فولاد خوزستان صفر

داور: یاسر همرنگ

اخراج:

گل:

-------------

استقلال خوزستان صفر  - ملوان بندرانزلی صفر

داور: کوپال ناظمی

اخراج:

گل:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۱ - فولاد ۱
  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر
  • ساعت پخش زنده بازی آلومینیوم اراک و فولاد + پخش آنلاین
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • نگاه تاریخی به خلیج فارس راه حل مناقشات منطقه‌ای