Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- از هفته بیست و پنجم مسابقات سری آ ایتالیا، میلان در خانه خود میزبان سمپدوریا بود که موفق شد در نهایت با یک گل این تیم را شکست دهد. 
به گزارش آریا، تک گل این دیدار را لیائو روی پاس منیان به ثمر رساند که در این صحنه میلانی ها تنها چهار بار از دروازه خود تا دروازه حریف لمس توپ کردند. با این پیروزی و با توجه به تساوی اینتر و ناپولی، میلان به صدر جدول رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرح گل؛
میلان 1-0 سمپدوریا؛ لیائو(8): مایک منیان، دروازه بان میلان توپ بلندی را برای لیائو ارسال می کند و این بازیکن با گذر از مدافع حریف با شوتی زیبا دروازه سمپدوریا را باز کرد تا میلان تنها با 4 لمس توپ به گل برسد.
میلان امروز در سن سیرو میزبان سامپدوریا بود. دیداری از هفته 25 سری‌آ که پیروزی در آن روسونری را به صدر جدول می‌فرستاد. با تساوی دیشب اینتر برابر ناپولی، میلان این فرصت را پیدا کرده بود تا در صورت کسب سه امتیاز بازی امروز، با یک بازی بیشتر موقتا صدرنشین شود. همین اهمیت بازی را مضاعف کرده بود. تنها 7 دقیقه از شروع بازی گذشته بود که میلان به گل رسید. ارسال یک پاس بلند از منیان، گلر میلان برای رافائل لیائو، ستاره پرتغالی قفل دروازه را گشود. 
لیائو توپ را در کنج محوطه جریمه به زیبایی کنترل کرد و با فریب مدافع مقابلش، توپ را با ضربه‌ای کات‌دار، دور از دستان دروازه‌بان به تور نشاند. سامپدوریا برای جبران گل خورده جلو کشید اما میلان همچنان روی بازی مسلط بود و حتی دقیقه 44 می‌توانست به گل دوم هم برسد ولی واکنش عالی گلر سامپدوریا روی شوت مسیاس مانع شد. او با شیرجه‌ای به موقع و با کف دست توپ را راهی کرنر کرد. نیمه اول با برتری 1-0 میلان به اتمام رسید. 
میلان در نیمه دوم نیز تیم بهتر میدان بود در حالی‌که سامپدوریا بدون طرح و برنامه خاص برای زدن گل تساوی تلاش می‌کرد. میزبان اما هر چه می‌زد فالکونه، گلر سامپدوریا مهار می‌کرد. به خصوص اولیویه ژیرو که دو موقعیت عالی او با درخشش گلر ناکام ماند. ابتدا ضربه قیچی او و سپس ضربه سری که زد، هر دو توسط دروازه‌بان برگشت داده شد. دقیقه 80 بازی آنته ربیچ در مصاف تک به تک با دروازه‌بان توپ را به بدن او کوبید و در ریباند نیز سائلماکرز نتوانست خوب عمل کند تا بهترین بخت برای زدن گل دوم از دست برود. در نهایت میلان این بازی را 1-0 برد و صدرنشین موقت فوتبال ایتالیا شد.
رافائل لیائو، وینگر پرتغالی و 22 ساله میلان به آمار صد بازی با پیراهن این تیم رسید و به بهترین شکل به اسقبال صدمین بازی اش رفت. به نقل از گل ایتالیا، بازی میلان و سمپدوریا صدمین بازی رافائل لیائو با پیراهن روسونری بود. این وینگر جوان در دقیقه هشت بازی مقابل سمپدرویا با گلی زیبا میلان را پیش انداخت تا در نهایت روسونری به لطف همین گل، سه امتیاز این بازی خانگی را کسب کند. بدین ترتیب رافائل لیائو روزی فوق العاده را با زدن گلی سه امتیازی در صدمین بازی خود برای میلان، پشت سر گذاشت. این وینگر پرتغالی در 100 بازی برای میلان، 23 گل زده و 15 پاس گل داده است.
 بعد از این بازی، استفانو پیولی، سرمربی میلان در کنفرانس خبری این بازی حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. بازی ما هویت دارد و این بهترین چیز از نظر من و باشگاه به حساب می آید. حالا 49 امتیاز داریم و 14 بازی باقی مانده است. در این مقطع دو امتیاز بیشتر نسبت به فصل قبل به دست آورده ایم.
خودمان را آماده کرده بودیم که سمپدوریا با آرایش 1-3-2-4 بازی کند اما اندکی مانده به بازی فهمیدیم سمپدوریا با این آرایش بازی نخواهد کرد. همیشه به بازیکنانم گفته ام حریف می تواند سازمان یافته باشد اما ما با تعهد و تجربه مان در طول سال های اخیر توانستیم شرایط را در جریان بازی مدیریت کنیم.
صبح ها به سختی کار می کنم تا رویاهای شبانه ام به واقعیت تبدیل شود. آیا خروج از لیگ قهرمانان به سود ما شد؟ در واقع خیلی ناراحت شدیم ولی حالا باید از این فرصت استفاده کنیم تا در لیگ بهتر باشیم. سال گذشته این موضوع به سود اینتر بود. نمی توانم بگویم بهترین تیم لیگ هستیم یا نه اما تیم های کمی اراده ما را دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: میلان سمپدوریا صدرنشینی موقت رافائل لیائو رافائل لیائو دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۶۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، در بازی هفته سی و چهارم سری A یوونتوس و میلان به مصاف هم خواهند رفت. در آستانه بازی با میلان، مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در یک کنفرانس مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

آلگری در مورد این بازی گفت:"فردا مانند همیشه یک بازی زیبا و مهم است، بازی هیجان انگیزی خواهد بود. این یک رقابت مقابل یک تیم قدرتمند، مربی خوب و بازیکنان با کیفیت است."

صعود به فینال جام حذفی؟

رسیدن به فینال جام حذفی ایتالیا به ما این امکان را داد که به بخش کوچکی از هدفمان برسیم.

وضعیت بازیکنان؟

برمر در بازی مقابل کالیاری مشکل کوچکی داشت، اما او خوب است، فردا ما آماده بازی خوبی خواهیم بود.

تفاوت یوونتوس با اینتر در وضعیت فعلی؟

برای رسیدن به سطح اینتر چه چیزی کم داریم؟ من مربی هستم، نه مدیر. ما هنوز به هدفی به مهمی لیگ قهرمانان نرسیده‌ایم. این به ما امکان می‌دهد در سوپرجام و در جام باشگاه‌های جهان شرکت کنیم. علاوه بر این، از نظر اقتصادی هم برای باشگاه مهم خواهد بود. باید خوب کار کنیم و روی پیروزی مقابل میلان و رسیدن به هدفمان تمرکز کنیم.

شکست لاتزیو در جام حذفی ایتالیا؟

من در مورد موفقیت‌های خودم صحبت نمی‌کنم، بلکه در مورد عملکردهای یک تیم و یک باشگاه قدرتمند صحبت می‌کنم. وقتی ما در یوونتوس هستیم، همه باید جاه طلبی داشته باشند که به بهترین‌ها برسند و برنده شوند. در فوتبال ایتالیا امروز مهم بازی در لیگ قهرمانان است.  اگر سال قبل موفق می‌شدیم به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنیم، سال خوبی می‌شد. من اولین کسی هستم که دوست دارد قهرمان جام حذفی شود، اما باید به آنچه باشگاه در ابتدای فصل از ما خواسته بود، برسیم.

دیگر خبرها

  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان
  • نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی بعد از سوت بازی
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!
  • توصیه کاپلو به ستاره میلان: از بلینگام درس بگیر!