Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد - به گفته بهرام ستاری زیرساخت‌های ضروری شامل آب، برق، گاز، تلفن در قالب ۵۰ طرح با بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار اجرا شد.

وی افزود: پدافند غیرعامل ضروری‌ترین نیاز جامعه است و باید زیرساخت‌ها فرودگاه خرم‌آباد را شناسایی کرد.

ستاری بیان کرد: ۲۰ طرح بهسازی فرودگاه خرم آباد در دهه فجر امسال به بهره برداری رسید که ضروری‌ترین آن در بحث پرواز‌های هوایی است و باید تلاش‌های بسیاری در این راستا صورت گیرد و ایجاد زیرساخت‌های مناسب می‌تواند منجر به ارتباط با استان‌های همجوار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: عملکرد مسئولان فرودگاه خرم آباد با اقدامات مناسب قابل تقدیر است؛ همچنین تمامی زیرساخت‌های امنیتی استان باید مورد بازدید قرار گیرند تا در صورت نواقص موارد رفع شود.

منبع: ایرنا 

انتهای پیام/ب

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری لرستان فرودگاه خرم آباد فرودگاه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن رشید العبایجی تولیت آستان قدس حسینی افزود: میزان پیشرفت در فرودگاه بین‌المللی کربلا اکنون به هفتاد و پنج درصد رسیده است و بیشتر ساختمانها و امکانات و فیلدهای هوایی و زمینی تا حدود نود درصد تکمیل شده‌اند.

وی ادامه داد: تمامی تجهیزات لازم برای فرودگاه فراهم شده است و کارکنان از دو سال پیش دوره‌های پیشرفته را در کشورهای خارجی دیده‌اند و در حال حاضر برای انجام وظیفه آماده هستند.

لازم به ذکر است که اقدامات لازم در فرودگاه بین المللی کربلا وابسته به آستان قدس حسینی با سرعت بالا و بدون توقف ادامه دارد و افتتاح و بهره برداری از فرودگاه به طور کلی به افزایش جهش اقتصادی و گردشگری در عراق کمک می‌کند.

کد خبر 6091018 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • بودجه نهادهای حوزوی چقدر افزایش یافت؟
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • برنامه‌های وزارت صمت در حوزه صنایع خلاق موجب جهش تولید می شود
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است