Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین در آخرین مسابقه از هفته هفدهم لیگ برتر تیم استقلال از ساعت ۱۹ در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان رفت که  این مسابقه با نتیجه  یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

 استقلال با گلزنی یامگا چهارمین برد متوالی و دوازدهمین پیروزی فصل خود را به دست آورد تا با ۴۱ امتیاز مقتدرانه و بدون شکست به صدرنشینی خود در لیگ برتر در شروع نیم فصل دوم ادامه بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هشتمین گل یامگا برای آبی پوشان یک گل سه امتیازی بود. ذوب آهن مثل بازی رفت در تهران هم مغلوب شاگردان مجیدی شد و  برای چهارمین هفته متوالی از برد دور ماند و با ۱۸ امتیاز همچنان در رده یازدهم جدول لیگ ایستاد.

شاگردان تارتار در این بازی چند موقعیت خوب گلزنی را از دست دادند که درخشش حسینی و تیرک دروازه مانع از گلزنی آنها شد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، صالح حردانی، محمد حسین مرادمند، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا( از دقیقه ۸۹ امیرارسلان مطهری)، زبیر نیک نفس، جعفر سلمانی( از دقیقه ۶۴ سید ابوالفضل جلالی) ، محمد دانشگر، امیرحسین حسین‌زاده ( از دقیقه ۷۵ امانوف) و رودی ژستد( از دقیقه ۸۹ آرمان رمضانی)

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب ذوب آهن: حبیب فرعباسی،حامد نورمحمدی، سید محمد قریشی، پویا پورعلی، آرمان قاسمی( از دقیقه ۸۲ سجاد آشوری) ، سعید باقرپسند، محمد امین درویشی( از دقیقه ۷۲ عارف رستمی) ، سجاد دانایی،  محمد خدابنده لو ، محمد حسین اسلامی( از دقیقه ۷۲ صادق صادقی)  و مسعود ابراهیم زاده

کد خبر 657126 برچسب‌ها خبر مهم لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۷۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی

آفتاب‌‌نیوز :

تا به این جای کار که هنوز لیگ برتر امارات به پایان نرسیده مهدی قایدی شمار گل‌های خود را برای تیم اتحاد کلبا به ۹ گل رسانده است. او زمینه‌ساز ۵ گل هم برای هم‌تیمی‌هایش بوده و به نوعی تاثیر گذار‌ترین بازیکن تیم اتحاد کلبا در فصل جاری به‌شمار می‌رود. آخرین گل مهدی قایدی به تیم الوصل زده شد.

با اعلام سایت ترانسفر مارکت قیمت فروش مهدی قایدی از ۲ میلیون دلار به ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار افزایش پیدا کرده است.

با وجود نمایش درخشان مهدی قایدی در فصل جاری لیگ برتر امارات باشگاه امارات در مورد بازگرداندن این بازیکن اظهار نظری نکرده است. باشگاه استقلال علاقه‌مند است، برای فصل جدید بازی‌های مهدی قایدی را در اختیار بگیرد و در صورت مبادرت به انجام این کار باید قطعی این بازیکن را بخرد. به این خاطر که جذب قرضی بازیکن لژیونر ممنوع است که با این اتفاق کار استقلال برای جذب مهدی قایدی سخت‌تر شده.

دیگر خبرها

  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • یک حاشیه کوچک، کمر استقلال و پرسپولیس را می‌شکند
  • ستاره شمس آذر علیه تیم رضا عنایتی