Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان از رشد ۸۵ درصدی و قابل‌قبول زیرساخت‌های فرودگاه خرم‌آباد در بحث امنیتی و پدافند غیرعامل خبر داد.

بهرام ستاری در بازدید از زیرساخت‌های فرودگاه خرم‌آباد که امروز ۲۴ بهمن‌ماه صورت گرفت، اظهار کرد: زیرساخت‌های فرودگاه شهدای خرم‌آباد در بحث امنیتی و پدافند غیرعامل رشد ۸۵ درصدی و قابل قبولی داشته است که جای تقدیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از ضروریات زیرساخت‌ها اعم از آب، برق، گاز، تلفن و غیره در قالب ۵۰ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۳۵۰ میلیارد تومان در زیرساخت‌های فرودگاه خرم‌آباد رخ داده که یک کار بسیار عظیمی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بیان کرد: پدافند غیرعامل به‌عنوان ضروری‌ترین نیاز جامعه امروزی است که باید بتوانیم از زیرساخت‌ها شناخت کاملی داشته باشیم.

ستاری خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال ۲۰ پروژه بهسازی در فرودگاه خرم‌آباد به بهره‌برداری رسیده که ضروری‌ترین مسیر ارتباطی و فرصت بسیار کم در بحث پروازهای هوایی است که باید تلاش‌های بسیاری در این راستا صورت بگیرد و زیرساخت‌های خوب هم می‌تواند ارتباط‌های خوبی با استان‌های همجوار ایجاد کند.

وی اضافه کرد: عملکرد مسئولین فرودگاه خرم‌آباد با کارهای بسیار خوبی که در زیرساخت انجام شده به یادگار خواهد ماند و شاهد توسعه بیشتر آن باشیم.

معاون استاندار لرستان بیان کرد: همه زیرساخت‌های امنیتی استان باید مورد بازدید قرار بگیرند تا در صورت نواقص موارد رفع شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دهه فجر پدافند غیرعامل فرودگاه خرم آباد زیرساخت های فرودگاه خرم آباد پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۷۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر

شهرستان خرم آباد یکی از شهر‌های استان لرستان است. این شهر زیبا آثار تاریخی، طبیعی و گردشگری بسیاری را در خود جای داده است. آبشار نوژیان، دریاچه گهر، آبشار گهر و آبشار بیشه از جمله جاذبه‌های گردشگری این شهر محسوب می شوند، اما یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های این شهر دریاچه کیو است. این دریاچه، قلب تپنده شهرستان خرم آباد است. هم اکنون که فصل بهار فرا رسیده است، طبیعت این روستا رنگ و بوی بهار به خود گرفت.

شهروندخبرنگار ما با ارسال تصاویر آن را به نمایش گذاشت که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - لرستان

بیشتر بخوانید:

نمایی از هوای بارانی روستای حصار در کنگاور

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
  • سردیس پدر خوشنویسی خرم آباد رونمایی شد
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد