Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاتح سابق توپ طلا از کمبودهای کاپیتان منچستریونایتد می گوید. 

عملکرد هری مگوایر مقابل ساوتهمپتون صدای مایکل اوون را درآورد.

طرفداری - دیلی میل | هری مگوایر به خاطر عملکردش در جریان تساوی 1-1 دیدار منچستریونایتد و ساوتهمپتون توسط خیلی ها سرزش شد و مایکل اوون نیز یکی از همین افراد است. اوون در این خصوص می گوید:

نگران بودم که چنین اتفاقی برایش رخ دهد، صحنه ای که شاهدش بودیم شرم آور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
او در بهترین شرایطش هم سرعت ندارد اما در آن صحنه، کاملا فریب خورد. به عنوان شاهد این اتفاق، شما ناخودآگاه با خودتان می گویید که "تلاش نکن اشتباهت را جبران کنی!". به نظرم مگوایر قسر در رفت و البته که فکر می کنم پنالتی هم رخ نداد. فقدان سرعت مگوایر یک مشکل واقعی است؛ این را قبلا گفته ایم و باز هم می گوییم. او در صحنه گل می توانست به یار حریف نزدیک تر باشد اما سرعت حریف کاری کرد که خشکش بزند.  صحنه ای که مایکل اوون راجع به آن صحبت کرد و محو شدن مگوایر مقابل برویا

 

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس رامین رضاییان قید 250 هزار دلار را زد محمد نوری: پرسپولیس، رونالدو و مسی را هم بیاورد به استقلال نمی رسد سه تلاش ناموفق رئال مادرید برای جذب پوچتینو در 5 سال اخیر کشته شدن هوادار پالمیراس بعد از شکست در فینال جام باشگاه های جهان 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مایکل اوون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۷۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست

 حسن دهمرده  در جلسه شورای اداری زهک با اشاره به اقدامات مطلوب دولت در سالی که گذشت؛ اظهار کرد: نمره سال گذشته ادارات این شهرستان در تحقق سیاست‌های کلی نظام و اهداف دولت سیزدهم نمره مطلوبی است و باید تلاش کنیم در سال جاری با برنامه‌ریزی درست شاخص‌های توسعه این شهرستان در بخش‌های مختلف ارتقا یابد.

وی افزود: ما چاره‌ای جز جبران عقب ماندگی‌ها و سرعت بخشیدن به فرایند پیشرفت زهک نداریم، بنابراین مدیرانی که در سال گذشته عملکرد ضعیف‌تری داشتند باید تلاش بیشتری داشته باشند.
فرماندار زهک با اشاره به شعار سال و اولویت‌های دولت سیزدهم، بیان کرد: از عملکرد برخی از دستگاه‌های اجرایی نارضایتی‌های نسبی وجود دارد که باید مدیران نسبت به رفع آن اقدام کرده و از ایجاد ناامیدی در جامعه پیشگیری کنند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • CPU چیست؟ به زبان ساده و نحوه کار
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • ژاوی: ماندم چون اعتماد‌به‌نفس تیم بالا رفته بود
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد
  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!