Web Analytics Made Easy - Statcounter

رامین رضاییان جزو بازیکنانی است که در تاریخ پرسپولیس به یک تیم خارجی رفته و دوباره به این تیم برگشته اند

رامین رضاییان از جمله مردان تاریخ فوتبال پرسپولیس است که دوباره به این تیم برگشته و قبلا هم نوشتیم که در تاریخ فوتبال پرسپولیس مردان زیادی بوده اند که بعد از سالها بازی در تیم های خارجی، به تیم پرسپولیس برگشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، برخی از این بازگشت ها موفقیت آمیز و برخی دیگر ناموفق بوده اند.

نمونه ای از برگشت های موفق به تیم پرسپولیس در تاریخ فوتبال این باشگاه عبارتند از:

جواد الله وردی در سال 1356 بعد از یک سال حضور در آمریکا به پرسپولیس برگشت و بازیکن تیم ملی در جام جهانی 1978 شد. بهروز سلطانی در سال 1365 بعد از شش ماه زندگی در آلمان به پرسپولیس برگشت و به اوج خود هم رسید. محمد پنجعلی در سال 1367 بعد از یک فصل بازی در لیگ قطر به پرسپولیس برگشت و باز هم جزو بهترین بازیکنان سرخ ها و تیم ملی شد. فرشاد پیوس در سال 1369 بعد از یک فصل بازی در قطر به تیم خود برگشت و روال آقای گلی اش را ادامه داد. ناصر محمدخانی در سال 1369 بعد از 3 فصل و نیم بازی در قطر به پرسپولیس برگشت و باز هم بازیکن تیم ملی شد. حمید درخشان یک بار در سال 1370 و بار دیگر در سال 71 به پرسپولیس برگشت و هر 2 بار هم موفق بود. مرتضی کرمانی مقدم یک بار در سال 1370 و بار دیگر در سال 74 به پرسپولیس برگشت و عملکرد شایسته ای داشت. محسن عاشوری در سال 1992 میلادی بعد از یک فصل بازی در قطر به پرسپولیس برگشت و در همین سال برای حسن شیرمحمدی هم برگشت به جمع سرخ ها عملی شد و هر 2 هم به دوران اوج خود برگشتند. افشین پیروانی در سال 1993 میلادی بعد از یک فصل بازی در السد قطر به پرسپولیس برگشت. علی دایی، کریم باقری، علی کریمی و مهدی مهدوی کیا هم جزو کسانی بودند که هرکدام بعد از سالها بازی در لیگ قطر به پرسپولیس برگشته و هر 4 نفر هم موفق بودند. وحید امیری و مهدی ترابی جزو دیگر بازیکنان برگشته از خارج و موفق تیم پرسپولیس بودند که هر دو در میانه فصل گذشته دوباره سرخ پوش شدند.

در این میان برخی از بازیکنان پرسپولیس در مقطعی به پرسپولیس برگشتند و عملکردشان موفقیت آمیز ارزیابی نشد، فرشاد احمدزاده و سروش رفیعی در فهرست مازاد قرار گرفتند، رضا شاهرودی، مهرداد میناوند و علیرضا امامی فر هم جزو بازیکنانی بودند که دیگر مثل سابق نشدند.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس رامین رضاییان قید 250 هزار دلار را زد محمد نوری: پرسپولیس، رونالدو و مسی را هم بیاورد به استقلال نمی رسد سه تلاش ناموفق رئال مادرید برای جذب پوچتینو در 5 سال اخیر کشته شدن هوادار پالمیراس بعد از شکست در فینال جام باشگاه های جهان 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قطر به پرسپولیس برگشت بعد از یک فصل بازی پرسپولیس برگشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۷۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد احمدزاده که علیرغم مصدومیت قدیمی در جدال مقابل استقلال ملاثانی برای این تیم به میدان رفت، اکنون با تشدید مصدومیتش وضعیت مبهمی برای حضور در تهران و همراهی این تیم خواهد داشت.

احمدزاده که در انزلی و دیدار مقابل ملوان دچار آسیب دیدگی شده بود، مقابل استقلال ملاثانی و دیدار حذفی نیز در ترکیب تیمش به میدان رفت و در نهایت طلایی‌پوشان موفق شدند با شکست حریف خود، راهی مرحله بعدی این جام شوند.

اکنون اما این هافبک تکنیکی با تشدید مصدومیتش پیگیر مراحل درمانی خود است و امروز نیز باید MRI بدهد تا وضعیتش مشخص شود. سپاهان قرار است روز 12 اردیبهشت در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ مقابل پرسپولیس و در استادیوم آزادی قرار گیرد و باید دید احمدزاده قادر خواهد بود شرایط بازگشت را برای خود شکل دهد یا با بدشانسی این دیدار حساس را از دست خواهد داد.

احمدزاده که سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد، طی فصول اخیر و بعد از جدایی از این تیم، نمایشی موفق برابر سرخ‌ها در ترکیب تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان داشته و توانسته موفق به گلزنی نیز شود و برای این بازی نیز انگیزه زیادی دارد. او بعد از انجام ام آر آی باید مراحل درمانی خود را پشت سر بگذارد و در انتظار پاسخ پزشکی برای احتمال حضور و همراهی تیمش در این بازی باشد.

دیگر خبرها

  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا
  • احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن