Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دولت سیزدهم مصمم است که ان شاالله کار ۱۰ ساله را در طول سه‌ چهار سال انجام دهد. فیبر نوری باید به ۲۰ میلیون خانه و محل کسب و کار برسد و شبکه پایدار، پرسرعت و ایمن را تامین کند.

‌به گزارش قدس آنلاین، «عیسی زارع‌پور» در حساب اینستاگرامی خود نوشت: فردا برای وزارت ارتباطات عید در عید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از یک سو شب میلاد مولاست و در دل‌های عاشقان، شور و شادی برپاست و از سوی دیگر به فضل خداوند، اجرای یکی از بزرگترین پروژه‌های ملی در حوزه ارتباطات با رونمایی از طرح ملّی توسعه فیبرنوری منازل و کسب و کارها و افتتاح ۵۰۰ هزار پورت فیبرنوری پرسرعت، آغاز می‌شود.

وی افزود: این پروژه که هم به لحاظ اهمیت و وسعت اجرا و هم زمان اجرا و میزان سرمایه‌گذاری، جزو پروژه‌های ملّی به شمار می‌آید، طعم آن به تدریج کام ملت قدرشناس ایران را شیرین خواهد کرد.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: دولت سیزدهم مصمم است که انشالله کار ۱۰ ساله را در طول سه‌ چهار سال انجام دهد. فیبر نوری باید به ۲۰ میلیون خانه و محل کسب و کار برسد و شبکه پایدار، پرسرعت و ایمن را تامین کند.

زارع‌پور ادامه داد: برای این کار بزرگ، غیر از بخش‌های مختلف دولتی و غیر دولتی همچون وزارتخانه‌های ارتباطات و نیرو و شهرداری‌ها و استانداری‌ها، همه اعضای خانواده بزرگ ارتباطات کشور نیز از شرکت مخابرات ایران گرفته تا فراهم کنندگان ارتباطات ثابت (FCP ها) و اپراتورهای تلفن همراه، پای کار آمده‌اند.

وی افزود: با اجرای تدریجی این پروژه، مردم عزیز ما سرعت‌های چند ۱۰ و بلکه صدمگابیت بر ثانیه را تجربه خواهند کرد و طعم شیرین استفاده از انواع خدمات را بر بستر این شبکه پرسرعت خواهند چشید. 

منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وزیر ارتباطات دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه زیرساخت های آموزشی در خارگ است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دشتی زاده ظهر جمعه در بازدید از مراحل اجرایی مدرسه شهدای پتروشیمی خارگ اظهار داشت: توسعه و افزایش زیر ساخت‌های آموزشی و پرورشی به صورت مستمر در دستور کار مجموعه دولت سیزدهم قرار داشته و پیگیری شده است.

وی اضافه کرد: در همین راستا جزیره راهبردی خارگ نیز همگام به دولت با حمایت شرکت پتروشیمی خارگ اقدام به ساخت مدرسه شهدای پتروشیمی خارگ کرد.

بخشدار ویژه خارگ افزود: در جوامع امروزی دستگاه تعلیم و تربیت از ابزارهای مهم تحقق اهداف و مقاصد اجتماعی محسوب می‌شود که بسترساز رشد و توسعه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه را فراهم می‌کند چرا که بدون شک امروزه آموزش و پرورش از مهم‌ترین مؤلفه‌های تأثیر گذار در روند توسعه پایدار در کشور هاست.

وی با اشاره به مراحل اجرایی مدرسه شهدای پتروشیمی خارگ اضافه کرد: تاکنون این پروژه مهم آموزشی تاکنون بیش از ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: دولت مردمی سیزدهم با درک درست و منطقی از اهمیت و نقش آموزش و پرورش در دستیابی به توسعه همه جانبه و پایدار، بیشترین توجه را در این دوره به دستگاه تعلیم و تربیت جزیره خارگ داشته است، در دولت سیزدهم، ایران قوی با مدرسه و دانش آموز قوی مورد اهتمام است.

کد خبر 6089079

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • وعده صادق خروجی دانشگاه‌ها بود
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه زیرساخت های آموزشی در خارگ است
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • ساخت ۵۰۰ کیلومتر راه درآذربایجان غربی دردولت سیزدهم
  • طرح اجرای فیبرنوری کشور امسال به اتمام می‌رسد