Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری پس از مصاف با ذوب‌آهن گفت: قبل از اینکه بخواهم درباره بازی صحبت کنم، می‌خواهم درباره اتفاقی که در این چند هفته برای تیم ما رخ داده صحبت کنم. ما پانزده روز تمرین نکردیم. اکثر بازیکنان ما درگیر بیماری بودند. بعد از چهار روز تمرین مقابل هوادار بازی کردیم و سپس یک روز ریکاوری کردیم و یک روز تمرین کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه صد و بیست دقیقه برابر پیکان بازی کردیم. امروز هم برابر ذوب‌آهن به میدان رفتیم. به هواداران و بازیکنانم این پیروزی را تبریک می‌گویم. یک پیغام به بازیکنانم دارم و می‌خواهم به ‌آن‌ها بگویم که شما فوق‌العاده هستید. با توجه به شرایطی که برای ما رخ داد، بازیکنانم با تمام وجود کار کردند و به تیم ذوب‌آهن هم خسته نباشید می‌گویم. بازی خیلی خوبی را مخصوصا در نیمه دوم شاهد بودیم.

وی در خصوص عملکرد حردانی گفت: وریا دو بازی به میدان رفته بود و سعی کردیم از بازیکنانی استفاده کنیم که بیشتر استراحت کرده بودند. آقای حردانی به خصوص در نیمه دوم فوق‌العاده بود. از او کاملا رضایت دارم و او از جوان‌های خوب ما است و امیدوارم در استقلال پیشرفت کند و در تیم ملی هم فیکس بازی کند.

مجیدی در خصوص عملکرد داوری اظهار کرد: من آخر بازی به داور گفتم که کل نود دقیقه من یکبار اعتراض کردم که همان یکبار را هم داور به من کارت زرد داد. در کل به نظرم داوری بسیار خوب بود.

او در واکنش به سوال خبرنگاری که اعتقاد داشت استقلال زیبا بازی نمی‌کند و به دنبال دلیل این موضوع بود، گفت: شما این سوال را از دیگر مربیان هم می‌پرسید؟ من دو بازی لیگ برتری دیگر را دیدم و هیچ چیزی در این بازی‌ها ندیدم. نمی‌دانم چرا همه به دنبال زیبا بازی کردن استقلال هستند. بازیکنان من فوق‌العاده و بهترین هستند. از آن‌ها ممنونم. با آن ها صحبت کردم و گفتم باید این روند را حفظ کنیم. کار سختی است ولی با وجود بازیکنانم فکر می‌کنم بتوانیم این کار را بکنیم.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که تارتار مدعی شده که تیمش کاملا برتر از استقلال بوده، بیان کرد: آقای تارتار می‌توانند توپ را با خودشان به اصفهان ببرند.

منبع: ایسنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد استقلال ذوب آهن فرهاد مجیدی فوتبال فوتبال ایران مهدی تارتار اخبار مرتبط لیگ برتر فوتبال / هوادار تهران یک - استقلال تهران دو قلعه‌نویی: پرونده ویلموتس شاهکار مدیران فدارسیون بود تراکتور قهرمان جام حذفی شد +عکس فرهاد؛ «شو من» یا «الهام‌بخش»؟ +عکس مجیدی نباید بناهای استراماچونی را خراب کند مجیدی: ناپاک نه، فوتبال امروز کثیف بود ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها کنایه مجیدی به سرمربی ذوب آهن: توپ بازی را با خودش به خانه ببرد! وزیر بهداشت: از حضور در مراسم های غیرضروری خودداری کنید ارزان ترین آبمیوه گیری های بازار چند؟ + قیمت اثری از اصلاح ساختار بودجه دیده نمی شود قیمت خودروهای فیدلیتی + جدول قیمت کامل (۲۴ بهمن ۱۴۰۰) بن بست در مذاکرات هسته ای کیا سراتو چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۴ بهمن ۱۴۰۰) قیمت خودروهای سیتروئن + جدول قیمت کامل (۲۴ بهمن ۱۴۰۰) گل دوم تیم قائمشهری کاملا سالم بود نشست کمیسیون مشترک برجام برگزار نمی‌شود پرچم دار لکسوس چه ویژگی هایی دارد؟ قیمت خودروهای ام وی ام + جدول قیمت کامل (۲۴ بهمن ۱۴۰۰) بی وای دی S۶ در بازار چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۴ بهمن ۱۴۰۰) کشورهای با بیش‌ترین تعداد زنان در مجلس ملی کشتن گالیله را متوقف کنید قیمت خودروهای بنز + جدول قیمت کامل (۲۴ بهمن ۱۴۰۰) هزینه سفر لاکچری به ازمیر + بدروم چقدر است؟ (جدول) همزمانی بحران اوکراین و مذاکرات وین بانک ها حق بلوکه کردن تسهیلات بانکی را ندارند قیمت خودروهای کی ام سی + جدول قیمت کامل (۲۴ بهمن ۱۴۰۰) فایل صوتی فرماندهان سپاه تایید شد طرح جدید دولت، محیط زیست را شدیدا تهدید می کند حمله روسیه به نفع آمریکاست؟ / انتظار برای شلیک توپ های ماه فوریه قیمت روز انواع بخاری برقی + جدول توافق نزدیک است قیمت خودروهای فولکس + جدول قیمت کامل (۲۴ بهمن ۱۴۰۰) گل‌ محمدی:‌ نباید به این شکل گل بخوریم برخلاف وعده وزیر، سفته الکترونیک هنوز قابل خرید نیست نشست ١+٤و آمریکا بدون حضور ایران تولید تایر خودرو کم شد تسلا خودروی سبک چینی می سازد قیمت کوییک در نمایندگی چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۴ بهمن ۱۴۰۰) رقم عیدی کارمندان متاهل و مجرد چقدر فرق دارد؟ قیمت مسکن پس از امضای برجام چه شد؟ / سقوط شدید قیمت مسکن در راه است؟ راه باریک جنگ و دیپلماسی در اوکراین روسیه اوکراین را از دست خواهد داد؟ قیمت خودروهای لیفان + جدول قیمت کامل (۲۴ بهمن ۱۴۰۰) فردا جلسه کمیسیون مشترک برگزار می‌شود محدودسازی اینترنت مورد تایید مجلس قرار می‌گیرد؟ قیمت سمند ۱۱ میلیون ارزان شد + جدول قیمت کامل (۲۴ بهمن ۱۴۰۰) آغاز ثبت نام برای سفرهای نوروزی زیارتی قیمت ماشین لباسشویی بوش + جدول قیمت کامل تفاهم‌ همکاری مرکز تحقیق همراه اول و پارک دانشگاه شریف قیمت خودروهای هاوال + جدول قیمت کامل (۲۴ بهمن ۱۴۰۰) کدام بانک ها وام خرید خودرو می دهند؟ +شرایط و جزییات آشنایی با خواص درمانی مریم گلی اخم‌ معنادار وریا عفوری پس از نیمکت نشینی + فیلم ۵ روش عملی برای چربی سوزی در هوای سرد! ادغام دو سازمان محیط زیستی / آزمودن یک تجربه‌ ناموفق پیش بینی قیمت طلا و سکه برای ۲۵ بهمن/ فردا روند بازار مشخص می شود؟ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استقلال ذوب آهن فرهاد مجیدی فوتبال فوتبال ایران مهدی تارتار جدول قیمت کامل قیمت خودروهای ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۷۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با یک میلیارد تومان در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟/ جدول قیمت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برای یک واحد آپارتمان ۵۳ متری در افسریه با ۵ سال سن و یک اتاق خواب به بودجه‌ای بالغ‌بر دو میلیارد تومان نیاز دارید.

آپارتمانی با زیربنای ۶۵ متر در شهر زیبا در حالی که ۱۰ سال از ساخت آن می‌گذرد به قیمت یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

اقتصادآنلاین در گزارشی نوشت: مبلغی حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان می‌توانید در محله سلسبیل تهران صاحب‌خانه شوید. این واحد آپارتمان ۲۰ ساله و زیربنای آن ۴۸ متر است.

واحد دیگری در گمرک تهران با متراژ ۴۸ متر در حالی که ۱۰ سال از ساخت آن می‌گذرد، یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

با سرمایه دو میلیارد تومانی می‌توانید یک واحد آپارتمان ۲۵ ساله با متراژ ۲۵ متر را در سلسبیل خریداری کنید.

آپارتمان دیگری در محله جوادیه با ۴۳ متر زیربنا و ۲۰ سال سن، به قیمت یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

برای خرید یک واحد ۵۶ متری ۲۱ ساله در محله زمزم تهران به دو میلیارد تومان سرمایه نیاز دارید.

یک آپارتمان نوساز در محله چیتگر تهران با متراژ ۹۰ متر و دو اتاق خواب به قیمت یک میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

برای اطلاع از قیمت آپارتمان‌های دیگر جدول زیر را بخوانید؛

آپارتمان‌های دو میلیاردی تهران (اردیبهشت ۱۴۰۳)
محله متراژ مشخصات مبلغ کل (تومان) قیمت هر متر (تومان)
چیتگر ۱۰۰ متر سال ساخت ۱۴۰۳ - ۲ خوابه ۱٬۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۴٬۰۰۰٬۰۰۰
تهران‌سر ۴۸ متر سال ساخت ۱۳۹۵ - ۱ خوابه ۱٬۶۷۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳۴٬۷۹۱٬۰۰۰
جیحون ۳۱ متر سال ساخت ۱۳۸۶ - ۱ خوابه ۱٬۷۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۵۶٬۴۵۱٬۰۰۰
اندیشه ۵۲ متر سال ساخت ۱۳۹۹ - ۲ خوابه ۱٬۲۸۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۴٬۶۱۵٬۰۰۰
سنگلج ۵۲ متر سال ساخت ۱۳۸۵ - ۱ خوابه ۱٬۹۸۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳۸٬۰۷۶٬۰۰۰
اندیشه ۵۴ متر سال ساخت ۱۳۹۶ - ۱ خوابه ۱٬۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۴٬۰۷۴٬۰۰۰
سعیدآباد ۸۰ متر سال ساخت ۱۴۰۳ - ۲ خوابه ۱٬۲۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۵٬۳۷۵٬۰۰۰
طیب ۴۳ متر سال ساخت ۱۳۸۳ - ۱ خوابه ۱٬۷۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳۹٬۷۶۷٬۰۰۰
میدان حر ۴۵ متر سال ساخت ۱۳۸۴ - ۱ خوابه ۱٬۹۶۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴۳٬۵۵۵٬۰۰۰
دولت‌آباد ۶۲ متر سال ساخت ۱۳۸۵ - ۲ خوابه ۱٬۶۷۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۶٬۹۳۵٬۰۰۰
دولتخواه ۵۴ متر سال ساخت ۱۳۸۶ - ۲ خوابه ۲٬۰۸۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳۸٬۵۱۸٬۰۰۰
شهر زیبا ۱۰۴ متر سال ساخت ۱۳۹۳ - ۲ خوابه ۱٬۹۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901264

دیگر خبرها

  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۲ اردیبهشت +جدول
  • صعود قیمت خودورهای داخلی و خارجی در بازار؛ این خودروی داخلی رکورد رشد قیمت را زد | جدول قیمت ها
  • استقلال 2 برابر پرسپولیس شانس صدرنشینی در پایان هفته دارد
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • با یک میلیارد تومان در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟/ جدول قیمت
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها